Puutteessa

Anonyymi-ap

Mieheni ei halua minua syystä jos toisesta, itse haluaisin päivittäin monta kertaa. Halukkaita auttamaan? T. Nainen satakunnasta

47

3861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raumalla olisi kiinnostunut mies 36v

• Anonyymi

Jos olet aikuinen nainen, jolla löytyy muotoja rintaa ja peppua, koska vaan käy.
      Olen itse myös Satakunnasta ja tuollaiset naiset kiinnostavat.

• Anonyymi

41v hoikahko/sporttinen sinisilmä voisi olla halukas auttamaan myös

• Anonyymi

Täällä satakuntalainen puutteessa elävä mies.
      On se niin väärin, että nainen kärsii miehenpuutteesta ja minä ja moni muu mies kaipaa naista.
      Olen naimisissa, mutta nykyään liittomme on seksitön. Vaikka mieli tekisi, en kuitemkaan voi turvautua vieraaseen naiseen. Vaimoni sairaus, vaikkei se rakastelua sinänsä estäisi, aiheuttaa sen, että jos hänet seksin puutteen takia hylkäisin, syyllistyisin heitteillejättöön. Hän ei sairautensa vuoksi pärjäisi päivääkään.
      Silti tyydyn tilanteeseen; kai se on rakkautta!

• Anonyymi

Voi kuinka kauniisti sä yrität esittää välittävää toki sä jonkun hölmön tai idiootin täältä löydät joka tuon soopan uskoo montako kertaa olet jo vaimoasi pettäny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka kauniisti sä yrität esittää välittävää toki sä jonkun hölmön tai idiootin täältä löydät joka tuon soopan uskoo montako kertaa olet jo vaimoasi pettäny

En kertaakaa ole pettänyt!
        Katso edellisen vastaukseni viimeinen lause!

• Anonyymi

Tinderiin vaan profiili, missä kerrot suoraan, että haet pelkkää seksiseuraa.

• Anonyymi

Ap on trolli älypäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on trolli älypäät

Todista ällötys ennen kuin alat ketään syyttää. Nyt dorka älypää sun todisteet esiin.

• Anonyymi

Ei ne onnistus tuollaisilla ilmoilla saamaan sellaisia naisia tai miehiä kui mitä haluaisivat siksi siellä on niin vähäv niitä ilmoja missä sanovat suoraan mitä oikeasti niistä palveluista sovelluksista etsivät

• Anonyymi

Mulla sama ongelma,vaimo ei anna vaikka kuinka vonkais.Täällä olis valmis mies touhuumaan,jos ikä ei ongelma.Mies 60+

• Anonyymi

Panetko myös peppuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panetko myös peppuun?

Jos minulta kysyit, niin en. Joskus suuseksin aikana laitoin sormen pyllyyn, eikä vaimo tykännyt!
        Silloin, ku vielä seksiä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulta kysyit, niin en. Joskus suuseksin aikana laitoin sormen pyllyyn, eikä vaimo tykännyt!
        Silloin, ku vielä seksiä oli.

No, minä ainakin tykkään myös peppu panosta ja samalla hieron klitorista, niin saan jätti orgasmeja, mutta jos ei kelpaa, niin voi voi.

• Anonyymi kirjoitti:

No, minä ainakin tykkään myös peppu panosta ja samalla hieron klitorista, niin saan jätti orgasmeja, mutta jos ei kelpaa, niin voi voi.

Mulle kyllä kelpaa ykkönen ja kakkonen

• Anonyymi kirjoitti:

Minä nuolen ja hoidan pepun toki myös. Miten sinuun saa yhteyttä?

• Miten sinuun saa yhteyttä? Sitä kyselee 40v ukm, jolla sama tilanne kun sinulla. Itse myös Satakunnasta

• Anonyymi

porin pohj.puoleltakin löytyis apuja silloin tällöin

• Anonyymi

Raumalta myös kielitaitoinen mies 34v valmiina auttamaan aina tarvittaessa😉

• Täällä raumalla löytyisi 34v kielitaitoinen mies apuihin ;) mistäpäin?

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

Mitäs vatipää olet siellä.

• Anonyymi

Kerro ensin suoraan miehelles että jos et anna seksiä niin sun ei oo pakko tyytyä olee ilman että sen hoitaa si joku muu. Niin mä oon sanonu pari kertaa ku ukolla meni pihtaamiseks. Toisella ei oo velvollisuus antaa mutta toisella ei oo myös pakko velvollisuudesta tyytyä olee puutteessa

• Anonyymi

Valitsit si kiristämisen keskustelun sijaan no ehkä olet ny si ylpeä ittestäs

• Anonyymi

Se miksi itse en noihin edes korvaa lotkauttas on siksi että nainen yhtään sen parempaa miestä löydä kun mitä mieskään naista jos pelkän seksin perässä juoksee

• Oral_m

MAhdoitko seuraa löytää?

• Anonyymi

Olen iso ja lihaksikas raksaukko ja kalu on järkälemäinen ja kivikova.
      Jaksan panna sinua kunnolla ja takaan että saat nautinnon.

• Anonyymi

Aika paljon lupailet kun ihan menet takuuseen että muka pystyt naiselle nautintoa tuottaan kummassako lahkeessa normaalisti sitä velttoa mulkkua kannat oikeassa vai vasemmassa olekko saanu edes yhtä yhteyden ottoa kun olet niissä sun treffi-ilmoissa käyttäny tuota samaa nautinto takuuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon lupailet kun ihan menet takuuseen että muka pystyt naiselle nautintoa tuottaan kummassako lahkeessa normaalisti sitä velttoa mulkkua kannat oikeassa vai vasemmassa olekko saanu edes yhtä yhteyden ottoa kun olet niissä sun treffi-ilmoissa käyttäny tuota samaa nautinto takuuta

Taidatkin olla niitä kateellisia pienimunaisia suun soittajia, savosta tai karjalasta? Siellä on pienimunaisia uhoajia ehkä eniten väestöön suhteutettuna.
        Oireesi viittaavat masennukseen ja skitsofreniaan.
        Et ilmeisesti kykene itsetyydytykseen joka siten aiheuttaa ahdistusta ja itsetunnon laskua.
        Viittaus velttoon munaan taas kertoo skitsofrenian tasosta.
        Turhautuminen itsetyydytyksen jatkuvaan epäonnistumiseen luo masennuksen ja skitsoilun kierteen.

Näin maallikko seksijumalana kehottaisin luopumaan kiljun juomisesta ja insestistä serkkusi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin olla niitä kateellisia pienimunaisia suun soittajia, savosta tai karjalasta? Siellä on pienimunaisia uhoajia ehkä eniten väestöön suhteutettuna.
        Oireesi viittaavat masennukseen ja skitsofreniaan.
        Et ilmeisesti kykene itsetyydytykseen joka siten aiheuttaa ahdistusta ja itsetunnon laskua.
        Viittaus velttoon munaan taas kertoo skitsofrenian tasosta.
        Turhautuminen itsetyydytyksen jatkuvaan epäonnistumiseen luo masennuksen ja skitsoilun kierteen.

Näin maallikko seksijumalana kehottaisin luopumaan kiljun juomisesta ja insestistä serkkusi kanssa.

Äläppä koita tyrkyttää omia tapojasi mulle tosin luulen että sinä harrastat insestiä siskosi kanssa serkun kanssa se ei edes lain mukaan olisi insestiä mu itse pidän siltikin liian suurena riskinä saada sun kaltaisia idiootteja jälkikasvuksi mu onnea sulle valitsemallasi tiellä tai polulla riippunee siitä kuinka suuri suku sulla on koska loppuu siskot kesken joita käydä läpi

• Anonyymi

Olen ylipainoinen läski jolla ei ole seisonut vuosiin on kuitenkin se totuus!

• Anonyymi

No ny tulit oikeille sivustoille täältä löydät varmasti jonkun epätoivoisen joka ei muuten saa kun jonkun toisen naista naimalla ei meinaan näiltä sivuilta löydy sellasta naista joka olis kostamassa miehensä pettämistä niitä kyllä jotka olis valmiita miestään pettämään

• Mikäpäs siinä

• Anonyymi

Ikä ja BMI?

• Poris??

• Poris?

• Anonyymi

Missä?

• Kiinnostaa. Asun Porissa ja olen samanlaisessa tilanteessa. Voisimme auttaa toisiamme. M65

• Anonyymi

Täällä juuri asumuseroon päätynyt mies.jos vielä tarvitset apua niin olen halukas.150% luottamuksella.

• Anonyymi

varmasti halukkaita on löytynyt.kyllähän meitä miehiä piisaa ja on monenlaista tarjottu.minäkin pohj.satakunnasta .kerkeisin kyllä autoileen asuntoautolla sovittuun paikkaan ja pitämään hyvänä haluamallasi tavalla.

• Anonyymi

En ole enää puutteessa. Sain juuri äsken ihanaa mehukasta persettä rakkaalta vaimoltani.
      Nussittiin edestä ja takaa. Kyllä se vitun puute on perseestä mutta onneksi on myös meitä joille sitä suodaan.

• Anonyymi

Tampereelle jos tuut niin yöpaikan, panot ja aamipulan järjestän.

• Anonyymi

aamupalan*. et joudu pulaan :DDD

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe