Puutteessa

Anonyymi-ap

Mieheni ei halua minua syystä jos toisesta, itse haluaisin päivittäin monta kertaa. Halukkaita auttamaan? T. Nainen satakunnasta

39

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raumalla olisi kiinnostunut mies 36v

    • Anonyymi

      Jos olet aikuinen nainen, jolla löytyy muotoja rintaa ja peppua, koska vaan käy.
      Olen itse myös Satakunnasta ja tuollaiset naiset kiinnostavat.

    • Anonyymi

      41v hoikahko/sporttinen sinisilmä voisi olla halukas auttamaan myös

    • Anonyymi

      Täällä satakuntalainen puutteessa elävä mies.
      On se niin väärin, että nainen kärsii miehenpuutteesta ja minä ja moni muu mies kaipaa naista.
      Olen naimisissa, mutta nykyään liittomme on seksitön. Vaikka mieli tekisi, en kuitemkaan voi turvautua vieraaseen naiseen. Vaimoni sairaus, vaikkei se rakastelua sinänsä estäisi, aiheuttaa sen, että jos hänet seksin puutteen takia hylkäisin, syyllistyisin heitteillejättöön. Hän ei sairautensa vuoksi pärjäisi päivääkään.
      Silti tyydyn tilanteeseen; kai se on rakkautta!

      • Anonyymi

        Voi kuinka kauniisti sä yrität esittää välittävää toki sä jonkun hölmön tai idiootin täältä löydät joka tuon soopan uskoo montako kertaa olet jo vaimoasi pettäny


    • Anonyymi

      Tinderiin vaan profiili, missä kerrot suoraan, että haet pelkkää seksiseuraa.

      • Anonyymi

        Ap on trolli älypäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on trolli älypäät

        Todista ällötys ennen kuin alat ketään syyttää. Nyt dorka älypää sun todisteet esiin.


      • Anonyymi

        Ei ne onnistus tuollaisilla ilmoilla saamaan sellaisia naisia tai miehiä kui mitä haluaisivat siksi siellä on niin vähäv niitä ilmoja missä sanovat suoraan mitä oikeasti niistä palveluista sovelluksista etsivät


    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma,vaimo ei anna vaikka kuinka vonkais.Täällä olis valmis mies touhuumaan,jos ikä ei ongelma.Mies 60+

      • Anonyymi

        Panetko myös peppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panetko myös peppuun?

        Jos minulta kysyit, niin en. Joskus suuseksin aikana laitoin sormen pyllyyn, eikä vaimo tykännyt!
        Silloin, ku vielä seksiä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulta kysyit, niin en. Joskus suuseksin aikana laitoin sormen pyllyyn, eikä vaimo tykännyt!
        Silloin, ku vielä seksiä oli.

        No, minä ainakin tykkään myös peppu panosta ja samalla hieron klitorista, niin saan jätti orgasmeja, mutta jos ei kelpaa, niin voi voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä ainakin tykkään myös peppu panosta ja samalla hieron klitorista, niin saan jätti orgasmeja, mutta jos ei kelpaa, niin voi voi.

        Mulle kyllä kelpaa ykkönen ja kakkonen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä ainakin tykkään myös peppu panosta ja samalla hieron klitorista, niin saan jätti orgasmeja, mutta jos ei kelpaa, niin voi voi.

        Minä nuolen ja hoidan pepun toki myös. Miten sinuun saa yhteyttä?


    • Miten sinuun saa yhteyttä? Sitä kyselee 40v ukm, jolla sama tilanne kun sinulla. Itse myös Satakunnasta

    • Anonyymi

      porin pohj.puoleltakin löytyis apuja silloin tällöin

    • Anonyymi

      Raumalta myös kielitaitoinen mies 34v valmiina auttamaan aina tarvittaessa😉

    • Täällä raumalla löytyisi 34v kielitaitoinen mies apuihin ;) mistäpäin?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

        Mitäs vatipää olet siellä.


    • Anonyymi

      Kerro ensin suoraan miehelles että jos et anna seksiä niin sun ei oo pakko tyytyä olee ilman että sen hoitaa si joku muu. Niin mä oon sanonu pari kertaa ku ukolla meni pihtaamiseks. Toisella ei oo velvollisuus antaa mutta toisella ei oo myös pakko velvollisuudesta tyytyä olee puutteessa

      • Anonyymi

        Valitsit si kiristämisen keskustelun sijaan no ehkä olet ny si ylpeä ittestäs


      • Anonyymi

        Se miksi itse en noihin edes korvaa lotkauttas on siksi että nainen yhtään sen parempaa miestä löydä kun mitä mieskään naista jos pelkän seksin perässä juoksee


    • MAhdoitko seuraa löytää?

    • Anonyymi

      Olen iso ja lihaksikas raksaukko ja kalu on järkälemäinen ja kivikova.
      Jaksan panna sinua kunnolla ja takaan että saat nautinnon.

      • Anonyymi

        Aika paljon lupailet kun ihan menet takuuseen että muka pystyt naiselle nautintoa tuottaan kummassako lahkeessa normaalisti sitä velttoa mulkkua kannat oikeassa vai vasemmassa olekko saanu edes yhtä yhteyden ottoa kun olet niissä sun treffi-ilmoissa käyttäny tuota samaa nautinto takuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon lupailet kun ihan menet takuuseen että muka pystyt naiselle nautintoa tuottaan kummassako lahkeessa normaalisti sitä velttoa mulkkua kannat oikeassa vai vasemmassa olekko saanu edes yhtä yhteyden ottoa kun olet niissä sun treffi-ilmoissa käyttäny tuota samaa nautinto takuuta

        Taidatkin olla niitä kateellisia pienimunaisia suun soittajia, savosta tai karjalasta? Siellä on pienimunaisia uhoajia ehkä eniten väestöön suhteutettuna.
        Oireesi viittaavat masennukseen ja skitsofreniaan.
        Et ilmeisesti kykene itsetyydytykseen joka siten aiheuttaa ahdistusta ja itsetunnon laskua.
        Viittaus velttoon munaan taas kertoo skitsofrenian tasosta.
        Turhautuminen itsetyydytyksen jatkuvaan epäonnistumiseen luo masennuksen ja skitsoilun kierteen.

        Näin maallikko seksijumalana kehottaisin luopumaan kiljun juomisesta ja insestistä serkkusi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatkin olla niitä kateellisia pienimunaisia suun soittajia, savosta tai karjalasta? Siellä on pienimunaisia uhoajia ehkä eniten väestöön suhteutettuna.
        Oireesi viittaavat masennukseen ja skitsofreniaan.
        Et ilmeisesti kykene itsetyydytykseen joka siten aiheuttaa ahdistusta ja itsetunnon laskua.
        Viittaus velttoon munaan taas kertoo skitsofrenian tasosta.
        Turhautuminen itsetyydytyksen jatkuvaan epäonnistumiseen luo masennuksen ja skitsoilun kierteen.

        Näin maallikko seksijumalana kehottaisin luopumaan kiljun juomisesta ja insestistä serkkusi kanssa.

        Äläppä koita tyrkyttää omia tapojasi mulle tosin luulen että sinä harrastat insestiä siskosi kanssa serkun kanssa se ei edes lain mukaan olisi insestiä mu itse pidän siltikin liian suurena riskinä saada sun kaltaisia idiootteja jälkikasvuksi mu onnea sulle valitsemallasi tiellä tai polulla riippunee siitä kuinka suuri suku sulla on koska loppuu siskot kesken joita käydä läpi


    • Anonyymi

      No ny tulit oikeille sivustoille täältä löydät varmasti jonkun epätoivoisen joka ei muuten saa kun jonkun toisen naista naimalla ei meinaan näiltä sivuilta löydy sellasta naista joka olis kostamassa miehensä pettämistä niitä kyllä jotka olis valmiita miestään pettämään

    • Mikäpäs siinä

    • Anonyymi

      Ikä ja BMI?

    • Poris??

    • Poris?

    • Anonyymi

      Missä?

    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe