Minkälaisia sosiaalisia pelkoja teillä on? Itse en mielellään ilman päihteitä poistu kotoa/ole tekemisissä ihmisten kanssa. En pysy kärryillä keskusteluissa enkä osaa/ymmärrä ihmisiä joskus jopa puhetta. Varmaan ahdistuksen takia. Olen myös ujo, arka ja myötäilijä varustettuna huonolla itsetunnolla.
Sosiaalisten tilanteiden pelko
9
435
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin tutulta mitä mulla joskus oli. Esim häpesin itseäni niin paljon että nolotti syödä koulun ruokalassa muiden kanssa samassa pöydässä.
Olen kuitenkin päässyt eteenpäin tässä. Nykyään varsin rohkea ottamaan kontaktia muihin. Tarvitsee vaan altistaa itsensä niille tilanteille.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No kuka nyt haluis olla tekemisissä sun kaa jos olet alkoholisti
- Anonyymi
Höpö höpö. Heillähän niitä ystäviä onkin.
- Anonyymi
En pysty käymään ruokakaupoissa yksin ollenkaan. Puolison kanssa juuri ja juuri.
- Anonyymi
Oletko jotenkin poikkeavan näköinen, esim. huomattavan ylipainoinen?
- Anonyymi
Julkisilla paikoilla helposti hävettää mutta kun vaan koittaa mennä esim. kirjastoon jne. niin kyllä se sitten vähän ajan kuluttua helpottaa. Kokemusta on.
- Anonyymi
Aloita altistushoito siis,, mutta alussa vain pienin askelin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616