Minkälaisia sosiaalisia pelkoja teillä on? Itse en mielellään ilman päihteitä poistu kotoa/ole tekemisissä ihmisten kanssa. En pysy kärryillä keskusteluissa enkä osaa/ymmärrä ihmisiä joskus jopa puhetta. Varmaan ahdistuksen takia. Olen myös ujo, arka ja myötäilijä varustettuna huonolla itsetunnolla.
Sosiaalisten tilanteiden pelko
9
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin tutulta mitä mulla joskus oli. Esim häpesin itseäni niin paljon että nolotti syödä koulun ruokalassa muiden kanssa samassa pöydässä.
Olen kuitenkin päässyt eteenpäin tässä. Nykyään varsin rohkea ottamaan kontaktia muihin. Tarvitsee vaan altistaa itsensä niille tilanteille.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No kuka nyt haluis olla tekemisissä sun kaa jos olet alkoholisti
- Anonyymi
Höpö höpö. Heillähän niitä ystäviä onkin.
- Anonyymi
En pysty käymään ruokakaupoissa yksin ollenkaan. Puolison kanssa juuri ja juuri.
- Anonyymi
Oletko jotenkin poikkeavan näköinen, esim. huomattavan ylipainoinen?
- Anonyymi
Julkisilla paikoilla helposti hävettää mutta kun vaan koittaa mennä esim. kirjastoon jne. niin kyllä se sitten vähän ajan kuluttua helpottaa. Kokemusta on.
- Anonyymi
Aloita altistushoito siis,, mutta alussa vain pienin askelin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329