Hyvä ystäväni menee tänä kesänä naimisiin ja tahtoisin esittää jonkun kauniin laulun hääparille hääjuhlissa. Kertokaahan, jos on omia kokemuksia tai jos mieleen tulee muuten joku sopiva kappale.
Laulu hääparille
12
17011
Vastaukset
- laura
Simo Silmun kaikkea hyvää. Se on tosin varmasti vaikea ja pitkä laulaa.
- -juha-
ehdottomasti FINLANDERS ja sieltä pari ekaa säkeistöä "tää päivä on teidän" suosittelen
- Janna
Esimerkiksi Romanssi on kaunis. Eli elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi, Leif Wager esitti. Sua vain yli kaiken mä rakastan jne.
- osaat myö
laulaa. mikään ei ole niin kamalaa kuin huono esiintyjä.
- Perhonen
Mun kaverin häissä eräs heidän ystävänsä lauloi Nuoruustangon. Niiiiiiin ihana.. Siis se menee, että.. nyt en äkkiä muistakaan.. mutta kaunis joka tapauksessa. Jotenkin että: lämpöni, lempeni annan, kaunis on nuoruutein..
- jazzmin
Itse olen soittanu häissä mm. hymni rakkaudelle. Tosi kaunis melodia ja ranskankieliset sanat, mutta suomeksi ehkä vähän kökkö.. Toinen hyvä on Kai Chydeniuksen Sinua, sinua rakastan. Ja vielä yksi kaunis biisi mikä tulee mieleen on Armaan läheisyys. Samuli Edelmanin jollain levyllä kai... Goethen tekstiin tehty laulu.
- lehti
Jos häissä on bändi, se hoitaa laulupuolen. Jos et ole hyvä laulaja, kannattaa miettiä esiintymistä kahteen otteeseen. Jos laulat, sinun pitää miettiä myös sitä, kuka säestää sinua? Mutta jos omaat ihanan äänen se on aivan varmasti morsiusparille iloinen yllätys.
- jenna-05
Kyllä meilläkin bändi on, mutta aloittavat soittamaan sitten kun häävalssin aika on. Alkuperäisen kirjoittajan tarkoitus on varmaan laulaa jo aiemmin, ihan yhtenä ohjelmanumerona. Meille tulee myös lauluesitys, erään vieraamme esittämänä. Musiikki on ihana asia hääjuhlassa.
Ja ei pidä olla liian itsekriittinen, vaikka täällä joku on sitä mieltä ettei sovi laulaa jos ei ole hyvä laulaja. Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä hyvä. Minä olisin erittäin onnellinen, jos joku ystävistäni haluaisi laulaa, vaikka ei mikään Celine Dion olisikaan. Miksi pitäsi ollakaan, kaunis ajatus on tärkein. - lehti
jenna-05 kirjoitti:
Kyllä meilläkin bändi on, mutta aloittavat soittamaan sitten kun häävalssin aika on. Alkuperäisen kirjoittajan tarkoitus on varmaan laulaa jo aiemmin, ihan yhtenä ohjelmanumerona. Meille tulee myös lauluesitys, erään vieraamme esittämänä. Musiikki on ihana asia hääjuhlassa.
Ja ei pidä olla liian itsekriittinen, vaikka täällä joku on sitä mieltä ettei sovi laulaa jos ei ole hyvä laulaja. Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä hyvä. Minä olisin erittäin onnellinen, jos joku ystävistäni haluaisi laulaa, vaikka ei mikään Celine Dion olisikaan. Miksi pitäsi ollakaan, kaunis ajatus on tärkein.Lähinnä tarkoitin että kannattaa miettiä tarkasti asioita. Esim ilman säestystä laulu ei kuulosta niin hyvälle. Kuka säestää? Ja myös onko itse siihen valmis. En tarkoittanut että ei sovi laulaa. Laitoinhan että jos on hyvä lauluääni niin laulu on ihana yllätys hääparille. Kaunis lauluääni tarkoittaa mielestäni sitä että osaa laulaa suunnilleen nuotilleen....
Älä sano että tuomitsin laulamisen kun en sitä tehnyt - Henriikka
lehti kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin että kannattaa miettiä tarkasti asioita. Esim ilman säestystä laulu ei kuulosta niin hyvälle. Kuka säestää? Ja myös onko itse siihen valmis. En tarkoittanut että ei sovi laulaa. Laitoinhan että jos on hyvä lauluääni niin laulu on ihana yllätys hääparille. Kaunis lauluääni tarkoittaa mielestäni sitä että osaa laulaa suunnilleen nuotilleen....
Älä sano että tuomitsin laulamisen kun en sitä tehnytEi ollut aikomuskaan laulaa a cappellana vaan ihan pianon säestyksellä. Ja lauluäänestä, onko nykyisin hyvän laulamisen mitta se, että pysyy nuotissa? Ettei siitä lauluÄänestä sitten sen enempää? Kyllähän moni varmaan pystyy nuotilleen laulamaan, mutta... Älkää huolehtiko, sen verran itsekritiikkiä löytyy etten lähtisi ihan pystymetsästä lurittelemaan, on siellä kuitenkin sen verran porukkaa paikalla. :)
- Johanniina
Henriikka kirjoitti:
Ei ollut aikomuskaan laulaa a cappellana vaan ihan pianon säestyksellä. Ja lauluäänestä, onko nykyisin hyvän laulamisen mitta se, että pysyy nuotissa? Ettei siitä lauluÄänestä sitten sen enempää? Kyllähän moni varmaan pystyy nuotilleen laulamaan, mutta... Älkää huolehtiko, sen verran itsekritiikkiä löytyy etten lähtisi ihan pystymetsästä lurittelemaan, on siellä kuitenkin sen verran porukkaa paikalla. :)
Hyvän laulamisen mitta on nykyään se, että intoa on. Taidosta ei yleensä ole niin väliä. Vaikka olisi kuinka kauheaa ulvontaa, niin kunhan laulajalla itsellään on kivaa, mitäs muista niin väliä.
- anoppi
Ehdoton ykkönen mielestäni Auringon lapset. Ainakin Katri-Helena on laulanut sen levylle, jotta voit kuunnella. Kertosäe menee jotenkin; mutta suojanansa aina heillä lempi rajaton/kaksi onnellista lasta auringon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897