25 seuraajaa
412 seuraa
0 tilausta
heidi.a.oaks
Poista
Heidi Oaks
redravynofficial
Poista
Red Ravyn
freaksmarilliontribute
Poista
Freaks Marillion Tribute
oussama.sa_88
OUSSAMA SA
Poista
cassionobreguitar
Poista
Cassio Nobre
LEGENDS ROCK
legends_of_rock_finland
Poista
Legends of Rock
SlowSlog
slowslog1
SlowSlog
Poista
best_of_the_best
Poista
:
Best Of The Best
kentamplin
Ken Tamplin Vocal Acade....
Poista
+
Tuossa ja ne voi tarkistaa Instagramissa ja googlesta että on aitoja
Ja Vesan Instagram seuraajat
11
85
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on Red Ravyn ja Vesa on yhtyeen managerin Holly Roxxin Alignable verkkoalustan profiiliissa
Ken Tamplin laulun opettaja Los Angelesissa vocal Academy Los Angelesissa
Tilaajia YouTubessa 1 740 000- Anonyymi
Että heko heko vaan päättäjät ja tukijat ja haukkujat ja Warkauden lehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että heko heko vaan päättäjät ja tukijat ja haukkujat ja Warkauden lehti
Mulla ole ketään vastaan mitään vaan jos ei kiinnosta antaa olla
Elän omaa elämää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ole ketään vastaan mitään vaan jos ei kiinnosta antaa olla
Elän omaa elämääTollaset seuraajat painaisi paljon jossain adressissa
Jos ne seuraa Vesaa Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaset seuraajat painaisi paljon jossain adressissa
Jos ne seuraa Vesaa InstagramissaMutta antaa olla ettei tule turhia puheita täällä ja Warkauden lehdessä ja livenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta antaa olla ettei tule turhia puheita täällä ja Warkauden lehdessä ja livenä
Äitini päättää itse kuka häntä hoitaa ja avustaa jos se on Vesa ja se haittaa teidän elämää päättäjät ja tukijat ei ole pakko täällä ja Warkauden lehdessä ja livenä kiinnittää huomiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini päättää itse kuka häntä hoitaa ja avustaa jos se on Vesa ja se haittaa teidän elämää päättäjät ja tukijat ei ole pakko täällä ja Warkauden lehdessä ja livenä kiinnittää huomiota
Vesakin elää omaa elämäänsä ja antaa muidenkin elää ei kiinnosta eikä kuulu Vesalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesakin elää omaa elämäänsä ja antaa muidenkin elää ei kiinnosta eikä kuulu Vesalle
Ja kuten Vesa aiemmin sanoi ei kuulu Vesalle Varkauden kaupungin asiat ja ihmiset ja heidän asiat ja elämä oli vaikka warkaus lehdessä sairaalan yöpäivystys kansanliike ja puolustus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten Vesa aiemmin sanoi ei kuulu Vesalle Varkauden kaupungin asiat ja ihmiset ja heidän asiat ja elämä oli vaikka warkaus lehdessä sairaalan yöpäivystys kansanliike ja puolustus
Itse olette täällä ja Warkauden lehdessä sanoneet että et pääse valokiilaan ja päättämään kaupungin asioista niin ei päätetä tästä ensiavun yöpäivystys asiastakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olette täällä ja Warkauden lehdessä sanoneet että et pääse valokiilaan ja päättämään kaupungin asioista niin ei päätetä tästä ensiavun yöpäivystys asiastakaan
Raha kyllä kelpaa kauppaan ja vesi ja sähkölaskuihin
Ja ääni eduskuntaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407