Nännin käsittely

Anonyymi-ap

Olen mies ja havaitsin voimakkaan tunteen puristellessani ja näplätessäni nänneja. Hankin ns.nännipumpun ja havatsin, että vaikutus oli eugorinen etenkin pumppauksen jälkeen laitoin nänninipistimet molempiin rintoihin. Onko muilla kokeilujen kokemusta ja tuntemuksia.

13

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta asia varmaan tuli ymmärretyksi.

• Anonyymi

Minäki oon kokeillu noita puristimia. Tai jotain mitä itseltä löytyi. Mutta tuo pumppu on viä ostamatta. Mutta kyllä se tunne on todella voimakas,puuduttavan ihana. Siinä hetkessä haluaisi että olisi jonkun kalu valmiina työntymään sisään. Silloin on ihan valmis.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pumppua en ole kokeillut mutta muuten näprään nännejä koko ajan. Joo, mäkin mietin kaluja. Nänneistä nauttiminen taitaa olla homahtavien miesten juttu.

• Joo nännit mulla kiihottuvat - aina niitä on kiva koskea. Yleensä miesten nänneistä ei puhuta, mutta mulla ne on seksin aa ja oo. Ja mun villapaitafetissin pointti on karhea villa nänniä vasten, kyllä tulee fiilis!

• Anonyymi

Kyllä nautin myös nännien hyväilystä ja pumppaamisesta. Nytkin pumput imuttaa. Tulee ihanan törröttävät nännit. Ihana samalla naisten alusasuissa nautiskella.

• Anonyymi

Kylä pumppaan ja nipsutan , tekee hyvää.
        Tietty nausten asussa tietenkin!

• Anonyymi

Kannatta mennä villikartanolle valtiatar Rosen käsittelyyn.
      Kertoa hänelle että pidät nänni kidutuksesta hän auttaa siinä
      parhaiten .On kokemusta nänni orgasmit on aivan mahtavia.
      Sari Johanna

• Anonyymi

Samat kokemukset, nänneistä kovat pumppaamalla ja sitten pyykkipojat nänneihin.

• Anonyymi

Puiset pyykkipojat aivan nännin kärkeen että puristavat pieneltä alueelta. Antaa olla mahdollisimman kauan ja sitten kun ottaa pois ja laittaa saman tien takaisin niin!

• Minullakin nännit ovat iso osa kiihottumista ja tykkään niiden käsittelystä

• Anonyymi

Olen imettänyt muutamalla miehellä nännejä, pari imennyt ja nainut samaan aikaan pehvaani. M 57v

• Anonyymi

Ex-vaimoni alkoi yllyttämään minua kasvattamaan nännejäni. Hän hankki sellaiset pienet imukupit ja niitä käytin välistä pari, kolme kertaa päivässä. Ajan kanssa minulle tuli suuremmat nännit kuin vaimollani. Myös rintani ovat kasvaneet b-kupin kokoon, upean rintapumpun avulla. Sitä on vaan käytettävä säännöllisesti, muutoin ne kuihtuvat suhteellisen pian. Vaimo osti minulle myös rintaliivit ja muita alusasuja joiden kanssa sain tyttöillä hyvinkin säännöllisesti. Muutaman vuoden jälkeen hän kuitenkin löysi, ainakin kehumansa mukaan niin suurikullisen miehen, ettei voinut olla hyväksymättä miehen tarjousta muuttaa tämän luo. Minä pikkupilisenä en uutta vaimoa ole löytänyt. Tosin en ole niin kovasto etsinytkään. Minulla on sellainen samanhenkinen, pienikaluinen tyttöilijäystävä ja olen aika tyytyväinen elooni.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe