Nännin käsittely

Anonyymi-ap

Olen mies ja havaitsin voimakkaan tunteen puristellessani ja näplätessäni nänneja. Hankin ns.nännipumpun ja havatsin, että vaikutus oli eugorinen etenkin pumppauksen jälkeen laitoin nänninipistimet molempiin rintoihin. Onko muilla kokeilujen kokemusta ja tuntemuksia.

13

783

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta asia varmaan tuli ymmärretyksi.

      • Anonyymi

        Minäki oon kokeillu noita puristimia. Tai jotain mitä itseltä löytyi. Mutta tuo pumppu on viä ostamatta. Mutta kyllä se tunne on todella voimakas,puuduttavan ihana. Siinä hetkessä haluaisi että olisi jonkun kalu valmiina työntymään sisään. Silloin on ihan valmis.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pumppua en ole kokeillut mutta muuten näprään nännejä koko ajan. Joo, mäkin mietin kaluja. Nänneistä nauttiminen taitaa olla homahtavien miesten juttu.

    • Joo nännit mulla kiihottuvat - aina niitä on kiva koskea. Yleensä miesten nänneistä ei puhuta, mutta mulla ne on seksin aa ja oo. Ja mun villapaitafetissin pointti on karhea villa nänniä vasten, kyllä tulee fiilis!

    • Anonyymi

      Kyllä nautin myös nännien hyväilystä ja pumppaamisesta. Nytkin pumput imuttaa. Tulee ihanan törröttävät nännit. Ihana samalla naisten alusasuissa nautiskella.

      • Anonyymi

        Kylä pumppaan ja nipsutan , tekee hyvää.
        Tietty nausten asussa tietenkin!


    • Anonyymi

      Kannatta mennä villikartanolle valtiatar Rosen käsittelyyn.
      Kertoa hänelle että pidät nänni kidutuksesta hän auttaa siinä
      parhaiten .On kokemusta nänni orgasmit on aivan mahtavia.
      Sari Johanna

    • Anonyymi

      Samat kokemukset, nänneistä kovat pumppaamalla ja sitten pyykkipojat nänneihin.

      • Anonyymi

        Puiset pyykkipojat aivan nännin kärkeen että puristavat pieneltä alueelta. Antaa olla mahdollisimman kauan ja sitten kun ottaa pois ja laittaa saman tien takaisin niin!


    • Minullakin nännit ovat iso osa kiihottumista ja tykkään niiden käsittelystä

    • Anonyymi

      Olen imettänyt muutamalla miehellä nännejä, pari imennyt ja nainut samaan aikaan pehvaani. M 57v

    • Anonyymi

      Ex-vaimoni alkoi yllyttämään minua kasvattamaan nännejäni. Hän hankki sellaiset pienet imukupit ja niitä käytin välistä pari, kolme kertaa päivässä. Ajan kanssa minulle tuli suuremmat nännit kuin vaimollani. Myös rintani ovat kasvaneet b-kupin kokoon, upean rintapumpun avulla. Sitä on vaan käytettävä säännöllisesti, muutoin ne kuihtuvat suhteellisen pian. Vaimo osti minulle myös rintaliivit ja muita alusasuja joiden kanssa sain tyttöillä hyvinkin säännöllisesti. Muutaman vuoden jälkeen hän kuitenkin löysi, ainakin kehumansa mukaan niin suurikullisen miehen, ettei voinut olla hyväksymättä miehen tarjousta muuttaa tämän luo. Minä pikkupilisenä en uutta vaimoa ole löytänyt. Tosin en ole niin kovasto etsinytkään. Minulla on sellainen samanhenkinen, pienikaluinen tyttöilijäystävä ja olen aika tyytyväinen elooni.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe