Olen mies ja havaitsin voimakkaan tunteen puristellessani ja näplätessäni nänneja. Hankin ns.nännipumpun ja havatsin, että vaikutus oli eugorinen etenkin pumppauksen jälkeen laitoin nänninipistimet molempiin rintoihin. Onko muilla kokeilujen kokemusta ja tuntemuksia.
Nännin käsittely
13
880
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta asia varmaan tuli ymmärretyksi.
- Anonyymi
Minäki oon kokeillu noita puristimia. Tai jotain mitä itseltä löytyi. Mutta tuo pumppu on viä ostamatta. Mutta kyllä se tunne on todella voimakas,puuduttavan ihana. Siinä hetkessä haluaisi että olisi jonkun kalu valmiina työntymään sisään. Silloin on ihan valmis.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pumppua en ole kokeillut mutta muuten näprään nännejä koko ajan. Joo, mäkin mietin kaluja. Nänneistä nauttiminen taitaa olla homahtavien miesten juttu.
Joo nännit mulla kiihottuvat - aina niitä on kiva koskea. Yleensä miesten nänneistä ei puhuta, mutta mulla ne on seksin aa ja oo. Ja mun villapaitafetissin pointti on karhea villa nänniä vasten, kyllä tulee fiilis!
- Anonyymi
Kyllä nautin myös nännien hyväilystä ja pumppaamisesta. Nytkin pumput imuttaa. Tulee ihanan törröttävät nännit. Ihana samalla naisten alusasuissa nautiskella.
- Anonyymi
Kylä pumppaan ja nipsutan , tekee hyvää.
Tietty nausten asussa tietenkin!
- Anonyymi
Kannatta mennä villikartanolle valtiatar Rosen käsittelyyn.
Kertoa hänelle että pidät nänni kidutuksesta hän auttaa siinä
parhaiten .On kokemusta nänni orgasmit on aivan mahtavia.
Sari Johanna - Anonyymi
Samat kokemukset, nänneistä kovat pumppaamalla ja sitten pyykkipojat nänneihin.
- Anonyymi
Puiset pyykkipojat aivan nännin kärkeen että puristavat pieneltä alueelta. Antaa olla mahdollisimman kauan ja sitten kun ottaa pois ja laittaa saman tien takaisin niin!
Minullakin nännit ovat iso osa kiihottumista ja tykkään niiden käsittelystä
- Anonyymi
Olen imettänyt muutamalla miehellä nännejä, pari imennyt ja nainut samaan aikaan pehvaani. M 57v
- Anonyymi
Ex-vaimoni alkoi yllyttämään minua kasvattamaan nännejäni. Hän hankki sellaiset pienet imukupit ja niitä käytin välistä pari, kolme kertaa päivässä. Ajan kanssa minulle tuli suuremmat nännit kuin vaimollani. Myös rintani ovat kasvaneet b-kupin kokoon, upean rintapumpun avulla. Sitä on vaan käytettävä säännöllisesti, muutoin ne kuihtuvat suhteellisen pian. Vaimo osti minulle myös rintaliivit ja muita alusasuja joiden kanssa sain tyttöillä hyvinkin säännöllisesti. Muutaman vuoden jälkeen hän kuitenkin löysi, ainakin kehumansa mukaan niin suurikullisen miehen, ettei voinut olla hyväksymättä miehen tarjousta muuttaa tämän luo. Minä pikkupilisenä en uutta vaimoa ole löytänyt. Tosin en ole niin kovasto etsinytkään. Minulla on sellainen samanhenkinen, pienikaluinen tyttöilijäystävä ja olen aika tyytyväinen elooni.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912567JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51465Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974- 62892
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807