Nännin käsittely

Anonyymi-ap

Olen mies ja havaitsin voimakkaan tunteen puristellessani ja näplätessäni nänneja. Hankin ns.nännipumpun ja havatsin, että vaikutus oli eugorinen etenkin pumppauksen jälkeen laitoin nänninipistimet molempiin rintoihin. Onko muilla kokeilujen kokemusta ja tuntemuksia.

13

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta asia varmaan tuli ymmärretyksi.

• Anonyymi

Minäki oon kokeillu noita puristimia. Tai jotain mitä itseltä löytyi. Mutta tuo pumppu on viä ostamatta. Mutta kyllä se tunne on todella voimakas,puuduttavan ihana. Siinä hetkessä haluaisi että olisi jonkun kalu valmiina työntymään sisään. Silloin on ihan valmis.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pumppua en ole kokeillut mutta muuten näprään nännejä koko ajan. Joo, mäkin mietin kaluja. Nänneistä nauttiminen taitaa olla homahtavien miesten juttu.

• Joo nännit mulla kiihottuvat - aina niitä on kiva koskea. Yleensä miesten nänneistä ei puhuta, mutta mulla ne on seksin aa ja oo. Ja mun villapaitafetissin pointti on karhea villa nänniä vasten, kyllä tulee fiilis!

• Anonyymi

Kyllä nautin myös nännien hyväilystä ja pumppaamisesta. Nytkin pumput imuttaa. Tulee ihanan törröttävät nännit. Ihana samalla naisten alusasuissa nautiskella.

• Anonyymi

Kylä pumppaan ja nipsutan , tekee hyvää.
        Tietty nausten asussa tietenkin!

• Anonyymi

Kannatta mennä villikartanolle valtiatar Rosen käsittelyyn.
      Kertoa hänelle että pidät nänni kidutuksesta hän auttaa siinä
      parhaiten .On kokemusta nänni orgasmit on aivan mahtavia.
      Sari Johanna

• Anonyymi

Samat kokemukset, nänneistä kovat pumppaamalla ja sitten pyykkipojat nänneihin.

• Anonyymi

Puiset pyykkipojat aivan nännin kärkeen että puristavat pieneltä alueelta. Antaa olla mahdollisimman kauan ja sitten kun ottaa pois ja laittaa saman tien takaisin niin!

• Minullakin nännit ovat iso osa kiihottumista ja tykkään niiden käsittelystä

• Anonyymi

Olen imettänyt muutamalla miehellä nännejä, pari imennyt ja nainut samaan aikaan pehvaani. M 57v

• Anonyymi

Ex-vaimoni alkoi yllyttämään minua kasvattamaan nännejäni. Hän hankki sellaiset pienet imukupit ja niitä käytin välistä pari, kolme kertaa päivässä. Ajan kanssa minulle tuli suuremmat nännit kuin vaimollani. Myös rintani ovat kasvaneet b-kupin kokoon, upean rintapumpun avulla. Sitä on vaan käytettävä säännöllisesti, muutoin ne kuihtuvat suhteellisen pian. Vaimo osti minulle myös rintaliivit ja muita alusasuja joiden kanssa sain tyttöillä hyvinkin säännöllisesti. Muutaman vuoden jälkeen hän kuitenkin löysi, ainakin kehumansa mukaan niin suurikullisen miehen, ettei voinut olla hyväksymättä miehen tarjousta muuttaa tämän luo. Minä pikkupilisenä en uutta vaimoa ole löytänyt. Tosin en ole niin kovasto etsinytkään. Minulla on sellainen samanhenkinen, pienikaluinen tyttöilijäystävä ja olen aika tyytyväinen elooni.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5598
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      491
      2567
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1465
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1399
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1099
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      974
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      887
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      873
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe