Nännin käsittely

Anonyymi-ap

Olen mies ja havaitsin voimakkaan tunteen puristellessani ja näplätessäni nänneja. Hankin ns.nännipumpun ja havatsin, että vaikutus oli eugorinen etenkin pumppauksen jälkeen laitoin nänninipistimet molempiin rintoihin. Onko muilla kokeilujen kokemusta ja tuntemuksia.

13

1096

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta asia varmaan tuli ymmärretyksi.

• Anonyymi

Minäki oon kokeillu noita puristimia. Tai jotain mitä itseltä löytyi. Mutta tuo pumppu on viä ostamatta. Mutta kyllä se tunne on todella voimakas,puuduttavan ihana. Siinä hetkessä haluaisi että olisi jonkun kalu valmiina työntymään sisään. Silloin on ihan valmis.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pumppua en ole kokeillut mutta muuten näprään nännejä koko ajan. Joo, mäkin mietin kaluja. Nänneistä nauttiminen taitaa olla homahtavien miesten juttu.

• Joo nännit mulla kiihottuvat - aina niitä on kiva koskea. Yleensä miesten nänneistä ei puhuta, mutta mulla ne on seksin aa ja oo. Ja mun villapaitafetissin pointti on karhea villa nänniä vasten, kyllä tulee fiilis!

• Anonyymi

Kyllä nautin myös nännien hyväilystä ja pumppaamisesta. Nytkin pumput imuttaa. Tulee ihanan törröttävät nännit. Ihana samalla naisten alusasuissa nautiskella.

• Anonyymi

Kylä pumppaan ja nipsutan , tekee hyvää.
        Tietty nausten asussa tietenkin!

• Anonyymi

Kannatta mennä villikartanolle valtiatar Rosen käsittelyyn.
      Kertoa hänelle että pidät nänni kidutuksesta hän auttaa siinä
      parhaiten .On kokemusta nänni orgasmit on aivan mahtavia.
      Sari Johanna

• Anonyymi

Samat kokemukset, nänneistä kovat pumppaamalla ja sitten pyykkipojat nänneihin.

• Anonyymi

Puiset pyykkipojat aivan nännin kärkeen että puristavat pieneltä alueelta. Antaa olla mahdollisimman kauan ja sitten kun ottaa pois ja laittaa saman tien takaisin niin!

• Minullakin nännit ovat iso osa kiihottumista ja tykkään niiden käsittelystä

• Anonyymi

Olen imettänyt muutamalla miehellä nännejä, pari imennyt ja nainut samaan aikaan pehvaani. M 57v

• Anonyymi

Ex-vaimoni alkoi yllyttämään minua kasvattamaan nännejäni. Hän hankki sellaiset pienet imukupit ja niitä käytin välistä pari, kolme kertaa päivässä. Ajan kanssa minulle tuli suuremmat nännit kuin vaimollani. Myös rintani ovat kasvaneet b-kupin kokoon, upean rintapumpun avulla. Sitä on vaan käytettävä säännöllisesti, muutoin ne kuihtuvat suhteellisen pian. Vaimo osti minulle myös rintaliivit ja muita alusasuja joiden kanssa sain tyttöillä hyvinkin säännöllisesti. Muutaman vuoden jälkeen hän kuitenkin löysi, ainakin kehumansa mukaan niin suurikullisen miehen, ettei voinut olla hyväksymättä miehen tarjousta muuttaa tämän luo. Minä pikkupilisenä en uutta vaimoa ole löytänyt. Tosin en ole niin kovasto etsinytkään. Minulla on sellainen samanhenkinen, pienikaluinen tyttöilijäystävä ja olen aika tyytyväinen elooni.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1224
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      845
    3. 68
      742
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      698
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      625
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      560
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      518
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      510
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      492
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      488
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      473
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    16. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      435
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      431
    18. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    19. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      34
      414
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      35