Riittääkö asiakkaat Suonenjoella? Tuli käytyä, seuraavan kerran muualla.
Dekra-katsastus
13
4136
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis.
- Anonyymi
Ei kannata tulee uusinta näyttö viosta jotka ei sitä normaalisti vaadi ,eli rahastusta.
- Anonyymi
Tuntui olevan pätemisen tarve inssillä.
- Anonyymi
Ei oo inssi, ihan ammattikoulun poikia.
- Anonyymi
Pikkasen kallis, ystävällinen palvelu. Kannatti käydä vaikka odotuspenkki oli epämukava.
- Anonyymi
Nyt on ok katsastus !! Liika niuhotus päteminen pilkun viilaus poissa..Asiallinen hyvä palvelu!
- Anonyymi
Höpö höpö. Aina on mennyt auto eka kerralla lävite katsastuksesta. Johtuu siitä ku on merkki Nissan! SUOSITTELEN
- Anonyymi
Inssi huudatti moottoria puolituntia pakokaasutestissä ja sai sen niin sekaisin että oli hyvä kun pääsi vielä kotiin.Mitään muuta vikaa kun autossa ei ollutkaan. Kulut n.550e.Ja oli viimeinen kerta kun autoa poletaan kuten amikset.
- Anonyymi
Laita mersu kuntoon niin saa päästöt menemään läpi? Ehjää autoa ei savutestissä saa sekaisin.
- Anonyymi
Aikamoista nipotusta toimimattomista etusumuvaloista Kaarinassa. Laki toki sanoo, jos autossa on valot, niiden pitää toimia. Hieman kun kyseenalaistin asiaa, niin katsuri veti hernettä nenään. Asiakaspalvelutaidot ovat tosi huonot.
Ei ihme, jos on paljon vapaita aikoja.- Anonyymi
Kyseenalaistit lakia, jota katsastaja seuraa ja on viranomaisena velvollinen vahtimaan? Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseenalaistit lakia, jota katsastaja seuraa ja on viranomaisena velvollinen vahtimaan? Ok.
Niin kyseenalaistinkin. Onko se väärin?
Pääpointti olikin asiakaspalvelutaidoissa.
- Anonyymi
Epämukava tilanne oli pk-seudun katsastusasemalla. Ei päästänyt autoa hyväksytysti läpi. Oli kolmen sivun verran vikoja. Ihmeellistä??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140