Vauva kuume

Anonyymi-ap

25 vuotiaalla naisella. Olisiko auttjia asiaan. Iällä ei väliä. En halua miestä muuta kuin hedelmöitykseen. Eli seksiin.

19

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      18 vuotias poika antaa kunnolla seksiä.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18235677

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Riippuu otitko koronarokotteita?

      Vastaappa ensin tuohon, niin katotaan sen jälkeen päästäänkö jatkamaan juttua toisaalle.

      Max

      • Anonyymi

        Sunkaltaisten idioottien kanssa en edes keskustele. Muista käydä äänestämässä huomenna natsit tarvii jokaisen äänen eikä muutenkaan onnistu yhtään missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunkaltaisten idioottien kanssa en edes keskustele. Muista käydä äänestämässä huomenna natsit tarvii jokaisen äänen eikä muutenkaan onnistu yhtään missään

        Natsit oli juurikin näitä myrkkyrokote pakottajia!
        Rokotettuja en jeesi.

        Max


      • Anonyymi

        En oo ottanu enää pitkään aikaan. Niillä lähtee henki tai jos ei lähde niin on lapseton.
        Ja tiedoksi,kun luet noita loukkaavia tekstejä tässä välissä niin vastaaja en ole minä. Minä en nimittele ketään millään nimellä enkä haistattele niinkuin tämä yks viestittelijä jolla ei ole mitään väliä mitä hän tänne viestittää. Hänellä on todella ilkeikeitä ja loukkasvia ja ylimielisiä tekstejä. Miksi haistatella ja nimitellä kaikille noin. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ottanu enää pitkään aikaan. Niillä lähtee henki tai jos ei lähde niin on lapseton.
        Ja tiedoksi,kun luet noita loukkaavia tekstejä tässä välissä niin vastaaja en ole minä. Minä en nimittele ketään millään nimellä enkä haistattele niinkuin tämä yks viestittelijä jolla ei ole mitään väliä mitä hän tänne viestittää. Hänellä on todella ilkeikeitä ja loukkasvia ja ylimielisiä tekstejä. Miksi haistatella ja nimitellä kaikille noin. En tiedä.

        Ja tämä vastaus oli herralle joka halus tietää olenko rokotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ottanu enää pitkään aikaan. Niillä lähtee henki tai jos ei lähde niin on lapseton.
        Ja tiedoksi,kun luet noita loukkaavia tekstejä tässä välissä niin vastaaja en ole minä. Minä en nimittele ketään millään nimellä enkä haistattele niinkuin tämä yks viestittelijä jolla ei ole mitään väliä mitä hän tänne viestittää. Hänellä on todella ilkeikeitä ja loukkasvia ja ylimielisiä tekstejä. Miksi haistatella ja nimitellä kaikille noin. En tiedä.

        Edellytän, että yhtään mrna rokotetta ei ole otettu. Niissähän on löydetty piikkiproteiinin lisäksi vierasta dna:ta..Rokotettujen geeniperimä on täten potentiaalisesti saastunut.

        Asiassa ei voi huijata kun vasta-aine testit verestä voidaan labrata.

        Minulla vasta-aineet: 0

        Max


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellytän, että yhtään mrna rokotetta ei ole otettu. Niissähän on löydetty piikkiproteiinin lisäksi vierasta dna:ta..Rokotettujen geeniperimä on täten potentiaalisesti saastunut.

        Asiassa ei voi huijata kun vasta-aine testit verestä voidaan labrata.

        Minulla vasta-aineet: 0

        Max

        Okei. Eli et haluu.


    • Anonyymi

      Ja saa mua muutenki panna. Kunhan päästää spermat sisään. Ja mä teen melkein mitä vaan. Enkä oo siis mikää lauta. On muotoja joita imeä ja ottaa kiinni. Sexi body.

      • Anonyymi

        Oletkomitä päin täällä olisi itä suomesta 4 lasta lulle pannut mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkomitä päin täällä olisi itä suomesta 4 lasta lulle pannut mies

        Olen Helsongistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Helsongistä

        Vieläkö kaipast siittäjää.
        Olen 55v mies Espoosta,muutaman lapsen olen siittänyt

        Kurt56


    • Jos haluat apua nii voisin auttaa... t 40v mies

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe