Onko Viinijärvellä ravintolaa / pubia ??
Jokirosvo taitaa olla suljettu aikoja sitten enkä löytänyt Googlella merkkiä ravitsemusliikkeestä.
Harkitsen muuttoa Viinijärvelle tai Liperin kirkonkylälle, kumpi on parempi paikka asumiseen ?
Löytyykö Liperin kylältä ravintolaa ? Tykkään käydä syömässä ja silloin tällöin yömyssyllä, tapaamassa ihmisiä ym..
Viinijärveläiset !!!
17
882
Vastaukset
- Anonyymi
On tiällä s marketti
- Anonyymi
Ässästä hae kaljalaatikko ja sitten vaan torille laulamaan .
- Anonyymi
Kaljaa en juuri juo, skottiviski on suunmukaista ja sitä uppoa silloin tällöin eli kohtuullisen usein.
Ravintolaa ei ole Viinijärvellä, ei paljon muutakaan.. S-Market toki on, ruokaa toki saa mutta siihen se jääkin..
Kuoleva kylä jolle ei kannata muuttaa, itsekin mietin Joensuuhun lähtöä työpaikan lähelle silloin pääsisin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljaa en juuri juo, skottiviski on suunmukaista ja sitä uppoa silloin tällöin eli kohtuullisen usein.
Ravintolaa ei ole Viinijärvellä, ei paljon muutakaan.. S-Market toki on, ruokaa toki saa mutta siihen se jääkin..
Kuoleva kylä jolle ei kannata muuttaa, itsekin mietin Joensuuhun lähtöä työpaikan lähelle silloin pääsisin..Elä helekkarissa säikyttele. Et kyllä tule tänne Joensuuhun. Olisit vaan yks riesa lisää, ei sinua täällä kaivata.
- Anonyymi
Ei ole julkista kapakkaa paikkakunnalla. Jos olisi kysyntää, olisi varmaan joku yrittäjä tai osuuskauppa jo perustanut sellaisen. Lähimmät juottolat Ylämyllyllä ja Outokummussa, hyvä näin.
- Anonyymi
Outokumpuun ei kannata mennä, palvelu on siellä mitä sattuu...
Joensuun tarjonta on muhkeaa, keskustassa on ravintoloita jokaiselle jotakin...
- Anonyymi
Tuas se on joenrannassa kun tietoa on ja tuntoo oikiat immeiset.
- Anonyymi
Ei noin pienessä kylässä mikään ravintola kannata. Ehkä kesäaikana just ja just, kun on lomalaisia, mutta muuten aivan toivoton yritys.
- Anonyymi
Kohta Viinijärvellä on useita ruokapaikkoja, sekä baareja. Kunnan konsultilla teettämässä kylän kehittämis-suunitelmassa on asia alustavasti sovittu. Katsotaan kenen kanssa kunnanjohtaja Mikkanen saa aikaan kuntaa tyydyttävän rakennus toteutuksen. Ikävä kyllä konsultin suunitelmassa on määritetty, ettei kylään rakenneta korkeampia taloja kuin kaksi kerrosta. Uskoisin että em. PKO olisi kiinnostunut rakentamaan Viinijärvelle em. kuusi-seitsemän kerroksisen rakennuksen jonka alakerroksiin olisi sijoitettu baarit/ruokapaikat, keskikerroksessa olisi toimistotiloja, ja ylimmissä kerroksissa tilat hotellille. Kellarikerroksessa voisi sijaita mm. liikuntasali ja solarium tilat. On se erinomainen asia että kunta satsaa myös näihin kunnan syrjäkyliin teettämällä kylien toimintasuunitelmat. Olikohan se niin, että kunta sai konsultin laatiman suunitelman kilpailutuksen ansiosta aika edullisestikkin, maksoiko se suunitelma kunnalle vajaa kaksisataa tuhatta euroa. Kyllä se turistin sydän lepää, kun katselee Viinijärven tyyntä pintaa hotellin yläterassilta, ja siemailee kymmenne vuotta kypsytettyä konjakkia, josta on saanut kaikenlisäksi vielä S-bonustakin.
- Anonyymi
Kukahan se saakaan rakennusurakan, on tosi vaikea arvata :).
- Anonyymi
Rakennuksen alakertaan voisi sijoittaa myös pelisalin, hassiksen myynti pisteen, swingers klubin, sekä ilotalon. Viinijärven ranta-alueelle voisi sitten perustaa nudistirannan. Kylän raitin vanhat kaupparakennukset voisivat vuokrata moottoripyörä jengeille. Pääsisivät nekin pelipaikoille.
Johan pikkuhiljaa kuoleva Viinijärvikin pääsisi Suomen kartalle, ja taksit pärräisivät jatkuvasti Helsinki- Viinijärvi väliä. Viinijärvelle olisi sitten rakennettava myös uusi asemarakennus. Mitenhän kunnan investointi rahat riittävätkään näihin kaikkiin investointeihin Viinijärven kylälle, kun jäljellä olleet aijemmat eurot menivät konsultin suunnittelukustannuksiin.
- Anonyymi
Löytyy puari kun seurailee hihattomia nahkatakkeja…
- Anonyymi
Mistä nuita jengiläisiä on pesiny kylälle onko uudelleen dijoitettuja laitoksista vai mitä? Tuskin ovat alunperin kylältä lähtöisin.
- Anonyymi
30v sitten Metsäpäivät oli kuosissaan kylällä ja mölyä piisas. Mutta ne kaverit on horsman syönnissä ja uusia ei oo näkyny. Muutamaa ukkoo lukuun ottamati..
- Anonyymi
Pari juoppoa on vielä jäljellä niiltä metsäpäiviltä. Ovat tosin jo niin huonossa kunnossa ryyppäämisen vuoksi, etteivät ole saaneet puukotettua kännissä toisiaan. Pitänee kutsua Ylämyllyltä Valte hoitamaan homma loppuun. Se kun on ammattimies niissä puukko hommissa. Ei jätä kitumaan ketään. Hai sie.
- Anonyymi
Pizzamies on perustamassa Viinijärvelle pizza/kebab ravintolaa.
- Anonyymi
Karvaturpa. Osa niistä irtoavista karvoista löytyy pitsan täytteestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579