Haluan pois kotoa - olen 14

Anonyymi-ap

Kotona on tosi vaikea olla. Minulla on hyvä olo joka toinen viikko kun olen yksin isäni kanssa mutta kun asun äitini ja siskoni kanssa haluan kuolla. Rakastan vanhempiani ja he ovat ihan mahtavia mutta 12-vuotiaan siskoni kanssa asuminen on minulle liian vaikeaa.

Minulla on ollut syömishäiriö ja huomaan että ne ajatukset tulevat takaisin aina kun olen siskoni luona. Siskoni ei suostu syömään paljon mitään joten olen päättǎnyt että jos hän ei syö en minäkään. Minun on myös vaikea tehdä mitään kivaa vanhempieni kanssa koska joka vitun kerta on pakko ottaa sisko mukaan ja sitten ei enää halua mennä. Se ei ole hänen vika mutta kotona on mahdotonta olla. Minusta tuntuu että jos en pääse pois tapan itseni kohta. Mitä voi tehdä.

4

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa iässä ilmottauduin nyrkkeilyseuraan. Kävin myös judossa pari kuukautta, mutta se oli semmoista josta en tykännyt. Karate on liian itämaista. Nyrkkeily on hyvä. Ei tarvi hakata kaveria vaan voi ihan kuntoilun vuoksi olla ja nyrkkeilysäkkiä lyödä.
      Yhteiskunnassa muutenkin pitäisi lisätä näitä seuroja vaikka veikkausvaroilla.

    • Anonyymi

      Tule asumaan mun luokse 😜

    • Anonyymi

      Äöä oo aen kaa tekemisissä hanki harrastus ni ei tartte olla kokoajan kotona

      Ja mikä siinä siskossa on oon ite 15 wikä 12 v pikkuveli tai7b pikkusisko ärsytä yhtään

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne! On tärkeä purkaa mielessä olevia huolia. Et viestissäsi maininnut, oletko jo kertonut ajatuksistasi vanhemmillesi tai muille läheisillesi? Kannustan sinua kertomaan ajatuksistasi myös heille.

      Lisäksi olemassa matalan kynnyksen auttavia tahoja, joissa voi jutella mielessä olevista huolista turvallisessa ympäristössä ja luotettavasti.

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe