Prinssi Harry ja herttuatar Meghan

Anonyymi-ap

Kuningatar Elisabeth käynnisti vielä elinaikanaan virallisen tutkinnan prinssi Harryn ja Meghanin takia, koska heidän kerrottiin kohdelleen huonosti kuninkaallisen hovin henkilökuntaa. Siinä oli varmaan perää, koska niin moni pitkäaikainen hovin työntekijä oli itse irtisanoutunut työstään. Tätä tutkinnan tulosta ei kuitenkaan koskaan julkistettu ja siitä olisi varmaan tullut ilmi negatiivisia asioita Harrysta ja Meghanista. Kuninkaallinen perhe kuningas Charlesin johdolla on ehkä halunnut suojella heitä, vaikka he ovat itse mediassa julkisesti arvostelleet ja haukkuneet etupäässä kuningas Charlesia, kuningatar Camillaa, prinssi Willamia ja tämän puolisoa prinsessa Catherinea, Meghan oli kaksi kertaa lainannut huulirasvaa Catherinelta, mutta oli sitten vain sotkenut huulirasvalla vain mieltä osoittaakseen. Kerran Meghan oli itkettänyt Catherinea arvostelemalla tämän pientä tytärtä. Uskon, että Meghan otettiin aluksi avosylin vastaan kuninkaallisen hoviin, mutta hän itse pilasi mahdollisuutensa. Harryn ja Meghanin julkiset ulostulot ja haukkumiset Amerikan mediassa prinssi Harryn omaa lapsuuden ajan perhettä kohtaan on ollut surullista kuultavaa ja hän on itse kaivanut verta nenästään. Minä luulen, että Meghan on narsistinen ihminen ja hän on alistanut Harryn olemaan ja tekemään asioita oman tahtonsa mukaan, eli Harry on tossun alla. Kuningas Charles ei ollut itse kertonut pojalleen Harrylle joutuvansa eturauhasleikkaukseen. Tiettävästi Harry ja Meghan eivät ole mitenkään huomioineet hyvillä toipumis ja paranemis toivotuksilla Williamin vaimoa Catherinea, joka oli isossa vatsanseudun avoleikkauksessa ja joutuu olemaan sairaalahoidossa noin kahden viikon ajan, eli jostakin vakavasta sairaudesta on kysymys, eikä myöskään kuningas Charlesia. Mutta narsistinen ihminen ei yleensä koe minkäänlaista myötätuntoa toista ihmistä kohtaan, oli tämä sitten ihan läheinen tai joku aivan vieras ihminen.

6

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi kirjoitit tuon , pysyvät Harry ja Meghan kartalla missä mennään. Oletpa erittäin huomaavainen.

      • Anonyymi

        Onhan se hienoo kun ite kehuu aloitustaan ;))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hienoo kun ite kehuu aloitustaan ;))))))

        Hienoo on myös ymmärtää sarkasmia.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu ja täysin samaa mieltä. Tulee vielä aika, että Marklen pariskunta saa ansioittensa mukaan.

    • Anonyymi

      Eihän sitä voitu julkaista kun ei ollut mitään mitä julkasis , kylläkin miutoksia alkoi tapahtumaan
      Elisabhet itse sanoikin kuinka voimme olla näin kamalia
      Myös yksi työntekiä pyysi julkisestikkin anteeksi käytöstään meghanilta sekä Harrylta

      • Anonyymi

        Montako pulloa tuohon meni?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe