Eli miten ja mistä saisin esim 100-150e/2kk. Kk raha mulla on 40e, jos teen aktiivisesti kotitöitä. ”Oikeita” töitä mun on vielä hankalaa tehä. Käsäkuussa mulla ois tavetteena olla 550-700e.
En oo myöskään kovin hyvä säästämään.
Eli onko vinkkejä rahan keräämiseen ja säästämiseen? Kiitos jos vastaat järkeviä asioita🤍
Mistä 13 vuotiaalle rahaa?
Anonyymi-ap
6
308
Vastaukset
- Anonyymi
Myy sitä.
- Anonyymi
ap- Ai myisin rahaa? Siinähän nyt ei mitään järkeä olisi.
- Anonyymi
No älä ittees ainkaa vaa nuuskaa tai boittii alakoululaisille mi ovat yläkouluöaisina kanta asiakkaita
Tai ilokaasua
- Anonyymi
Osta nuiskaa ja myy eteen päin sitäpaitsi sulla on tupla viikkoraha muhun nähden vaikka oon 2v sua vanhempi
- Anonyymi
ap- en tunne/tiiä ketään kuka myis nuuskaa mut vape kans varmaa toimii samal taval?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491