Tykkään niin paljon, että haluaisin halkaista hänet kahtia, if you know what I mean.
Tykkään bee-naisesta
14
295
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja❤️
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18236530
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaikkea ei tarvitsis kirjoittaa ylös ns
- Anonyymi
Arvoituksellista. Sen laulajan haluat halkaista?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No yks on avoimessa tai salasuhteessa. Siitä vaan !
- Anonyymi
Kyllä on laajat skaalat ku miettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on laajat skaalat ku miettii
No kukin taplaa tyylillään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukin taplaa tyylillään!
Varmasti näin, siitäkään en tiedä kuten en ymmärtänyt hihkaisun merkitystäkään
- Anonyymi
Kerro tuo ensin avopuolisolle. Tykkää varmaan, ku kirjoittelet tuollasia täällä 👍
- Anonyymi
Minäkin tykkään niin paljon Bee -naisesta, suorastaan halkeaisin ilman halkaisua pelkästä kosketuksesta. If you don't know what I mean.
- Anonyymi
You sound like Kanye. You know he has serious mental issues. Was hospitalized for them.
- Anonyymi
Yes, that's me.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078