Tykkään niin paljon, että haluaisin halkaista hänet kahtia, if you know what I mean.
Tykkään bee-naisesta
14
316
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja❤️
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18236530
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaikkea ei tarvitsis kirjoittaa ylös ns
- Anonyymi
Arvoituksellista. Sen laulajan haluat halkaista?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No yks on avoimessa tai salasuhteessa. Siitä vaan !
- Anonyymi
Kyllä on laajat skaalat ku miettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on laajat skaalat ku miettii
No kukin taplaa tyylillään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukin taplaa tyylillään!
Varmasti näin, siitäkään en tiedä kuten en ymmärtänyt hihkaisun merkitystäkään
- Anonyymi
Kerro tuo ensin avopuolisolle. Tykkää varmaan, ku kirjoittelet tuollasia täällä 👍
- Anonyymi
Minäkin tykkään niin paljon Bee -naisesta, suorastaan halkeaisin ilman halkaisua pelkästä kosketuksesta. If you don't know what I mean.
- Anonyymi
You sound like Kanye. You know he has serious mental issues. Was hospitalized for them.
- Anonyymi
Yes, that's me.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006