Ei tyhmyyttä ole missään niin paljon kuin Venäjän kansassa ja sen johtajissa.
Miten tyhmää kansaa?
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, Suomessahan kansa vaan kirjoittelee suomi24jään ja luulee olevansa viisaimpia maailmassa vaikka naapurin lampaatkin nauraa,
- Anonyymi
Niinpä, nauravat hysteerisinä kun eivät voi käsittää, että miten heiltä on tämäkin oikeus viety. Mitään muuta ei saa tehdä kuin ylistää Putinia ja Z kansanmurhaa. Kaikki muu on kiellettyä hengenlähdön uhalla. Mahtaa hermot olla riekaleina ja mielenterveys vaakalaudalla, kun ei saa vapaasti ilmaista itseään.
... mutta eihän putinistit moisesta välitä? Miksi välittäisivät? Paitsi siinä vaiheessa kun ilmiannot alkavat viedä omia sukulaisia rangaistuspataljooniin ja leireille tuhottaviksi.. siinä vaiheessa hekin havahtuvat, mutta silloin on jo liian myöhäistä. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18236677
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saatana haluaa tuhota ihmisen ja valehdella. Venäläinen on saatanan kirkon lakeija. Kristuksesta pois langennut yksilö tai jopa täysin Kristusta tuntematon. Ainoastaan Kristuksessa on totuus ja ainainen elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984