Näin seksiunta

Anonyymi-ap

Näin siis seksiunta viime yönä ja unessa esiintyi itseäni vanhempi mieshenkilö joku n. 35v. Unessa hän halusi ja minä halusin suuseksiä joten olimme jossain paikassa vessan lattialla. Hän oli tosi pitkä ja minä taas itse olin unessa lyhyt. (Olen 163cm) Ensimmäisenä hän riisui housunsa ja otin häneltä suihin ja hänellä oli unessa pitkä kalu. Olin lattialla puettu lyhyeen hameeseen ja rintaliiveihin ja sukkahousut löytyivät. Hyräilin ja nautiskelin kunnes isäni tuli avaamaan oven. Hän hämmästyi koska oma tyttärensä oli tuolla lattialla. Ja isäni on oikeassa elämässä ollut varautunut kaikista suhteistani. Sitten kun oli avannut sen oven niin suuttui miehelle ja miettikää kuinka kiihottavaa nyt se olis jos oma isänne näkis teidät siellä imemässä toisten miesten kyrpiä. Miestä jonka kyrpää imeskelin ei huolestunut vaan selitti isälleni että olen kuulemma hänen sugarbaby tai että hän on joku minua vanhempi daddy minulle. Minua hävetti mutta sitten saapui pomoni paikalle joka on mies 40v. Hän hämmästyi ja kysyi olenko ok mutta sitten vastasin juu ja tuntui että he ympäröivät minua ja huolehtivat musta. Sitten pomo vastasi vain ok hellästi ja riisui pikkarit ja alkoi hieroa pilluani, sitten vähitellen rintojani ja nautin. Hän kaivoi peniksensä ja sanoi että maista. No sitten aloin tietysti ja se daddyni eli tämä ensimmäinen henkilö unessani suuttui tälle pomolleni ja heillä alkoi kunnon tappelu kumpi saa antaa minulle munaa. Niin kävi että daddy voitti ja hän antoi minulle munaa ja häviäjä joutui imeä pilluani eli pomo. Isäni katseli vain kun oma tyttärensä teki jotain tollasta. Sitten jouduin daddyni syliin ja hän minua hieroi ja pomo hieroi munaansa vieressä ja antoi tätä minulle. Oli niin rentouttavaa ettei sanotuksi saa:) Sitten tuli vielä vanhempi mies paikalle jopa ehkä noin 50v ja oli kunnon pömppö maha. Kehui ulkonäköäni ja isoja rintojani ja lähti pois. Sitten lähdin pois paikalta ja näin kavereitani ja sanoivat että kerro kaikki mitä tapahtui ja minä kerroin. Sitten sanoivat että ollaan sun tukena uhkailikone sua ja pakotti yhyntään jne. Vastasin ei mutta ei uskoneet ja ryhtyivät terapeuteiksi ja kaikki ihmiset vain välittivät! AIVAN UNELMA UNI. Aamulla oli pikkarit kosteat;)

Haluaisin kuulla teidän seksiunista voisitteko kertoa minua kiinnostaisi kuulla:)!

4

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas lääkkeet ottamatta buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs jätit ei kai vieläkään ole myöhäistä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18236693

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe