Parhaimmat tavat vältellä naista kenen kanssa haluaisi ssuhteeseesseen

Anonyymi-ap

Parhaimmat tavat vältellä naista kenen kanssa haluaisi seksisuhteen mutta se ei tule tapahtumaan.

65

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muita hyviä tapoja vältellä kuin se ettei juttele asioitaan ja ei meillä käyntiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Noin yleisesti sanon, että varmaan olemalla ilkeä ja polkemalla maan rakoon.

      • Anonyymi

        Joo, tuo on tehokas keino.


      • Anonyymi

        Tai ihan vaa joku perusjuntti joka luulee, että alentuva suhtautuminen laskee omaa korkeaa rimaa tehdä yhtää mitään liikkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ihan vaa joku perusjuntti joka luulee, että alentuva suhtautuminen laskee omaa korkeaa rimaa tehdä yhtää mitään liikkua

        Toisaalta joissain tapauksissa voi lohduttautua sillä, että mikää muukaa ei olis toiminut


      • Anonyymi

        😅.. Miehet. Pitäähän se jotenkin kostaa, jos toinen ei halua. Tässäkin on hyvä muistaa, etteivät kaikki tykkää kaikista, on onni jos kohdalle tulee molemminpuolisia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅.. Miehet. Pitäähän se jotenkin kostaa, jos toinen ei halua. Tässäkin on hyvä muistaa, etteivät kaikki tykkää kaikista, on onni jos kohdalle tulee molemminpuolisia tunteita.

        Eiks toi ns arvon mitätöinti ole ihan perustrikki ku tulee sielun pipi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks toi ns arvon mitätöinti ole ihan perustrikki ku tulee sielun pipi?

        En mä nyt tiiä, mutta tätähän ne monet käyttää. Sattuu nii pitää satuttaa takaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt tiiä, mutta tätähän ne monet käyttää. Sattuu nii pitää satuttaa takaisi.

        Hoitoon hakeutuminen saattaa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks toi ns arvon mitätöinti ole ihan perustrikki ku tulee sielun pipi?

        Varmaan sun kaltaiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoon hakeutuminen saattaa auttaa.

        En tiiä siitäkään, mutta itsetunnon kohotuksella voisi olla jokin merkitys! Kestää iskuja paremmin ettei tarvi sortua haukkumaan ja ymmärtää se, että kukaan ei valitse kenee rakastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä siitäkään, mutta itsetunnon kohotuksella voisi olla jokin merkitys! Kestää iskuja paremmin ettei tarvi sortua haukkumaan ja ymmärtää se, että kukaan ei valitse kenee rakastuu.

        Seksisuhdettahan sä hait ja nyt on muuttunut rakastumiseksi. Ei kukaan rakastunut puhu seksisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksisuhdettahan sä hait ja nyt on muuttunut rakastumiseksi. Ei kukaan rakastunut puhu seksisuhteesta.

        Ei ollut apn ja ap ei ole rakastunut. En vain halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa kuka ei ssuhteeseesseen kanssani halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut apn ja ap ei ole rakastunut. En vain halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa kuka ei ssuhteeseesseen kanssani halua

        Älä sitten ole tekemisissä, kuka siihen voi pakottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt tiiä, mutta tätähän ne monet käyttää. Sattuu nii pitää satuttaa takaisi.

        Varsinkin muiden asiat tai oletetut asiat tuntuu sattuvan ahavaan ihoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoon hakeutuminen saattaa auttaa.

        Vähän oli irrallinen kommentti, oletko triggeröitynyt jollain tavalla? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sun kaltaiselle

        Voi se tekis niin kutvanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se tekis niin kutvanaa

        😘😛


    • Anonyymi

      No lopettaa oma yhteydenpito kokonaan ja jos toinen ottaa yhteyttä, niin pitää jutut mahdollisimman etäisinä ja pinnallisina. Ei kai se sen ihmeempiä tarvi?

    • Anonyymi

      Pitää pitää ne pillit pussissa.

    • Anonyymi

      Osoittaa ja kertoa naiselle että haluaa hänestä pelkkää pil.lua ja etsiä samalla muuta seuraa ja vehdata muiden kanssa silleen että nainen saa tietää

      • Anonyymi

        Varmasti pääsee eroo, hyvä sinä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pääsee eroo, hyvä sinä😂

        Kokemuksen rintaäänellä vaan, naisena. 😅


    • Anonyymi

      Paras tapa välttää ketä tahansa on katkaista täysin välit ja pitää se tilanne ikuisesti.

      • Anonyymi

        Noh, kylläpä on jyrkkää rotkon reunalla.


      • Anonyymi

        Toki noin.ap


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olla tosiasiallinen, ei kaverillinen..

      • Anonyymi

        Toki noin ap


      • Anonyymi

        Tämä toimii hyvin. Ikävän kohde ei puhu mitään ja katsoo ohi, sekin toimii. Ignooraa täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä toimii hyvin. Ikävän kohde ei puhu mitään ja katsoo ohi, sekin toimii. Ignooraa täysin.

        Toki noin.Ei ole toki ikävän kohde, vaan en halua olla tekemisissä muutamien naisten kanssa ellei he halua olla tekemisissä minun kanssani ssuhteen merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki noin.Ei ole toki ikävän kohde, vaan en halua olla tekemisissä muutamien naisten kanssa ellei he halua olla tekemisissä minun kanssani ssuhteen merkeissä.

        Niin. Puhuinkin omasta kokemuksesta, en tiedä sinun kokemuksista. Minulle naisena tuo toimii hyvin kaikenlaiseen, että ignooraa täysin ja katsoo ohi. Olipa ssuhteen tarvetta tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Puhuinkin omasta kokemuksesta, en tiedä sinun kokemuksista. Minulle naisena tuo toimii hyvin kaikenlaiseen, että ignooraa täysin ja katsoo ohi. Olipa ssuhteen tarvetta tai ei.

        Tuossa bointtia.Katsoo ohi


    • Anonyymi

      Muutat ajattelutapaa ja suhtautumista juuri häneen.

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Kerro et sul on pieni pili.

      • Anonyymi

        Se on erittäin tehokas kartoitin... 🤣
        Oma kiinostus loppuu sillä sekunalla kun miehen muna paljastuu pieneksi
        A-nainen


      • Anonyymi

        Olipa ilkeä kommentti. :(

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on erittäin tehokas kartoitin... 🤣
        Oma kiinostus loppuu sillä sekunalla kun miehen muna paljastuu pieneksi
        A-nainen

        Kyllä :) naisen välttelyn ongelma ratkeaa, kun nainen katoaa kuin pieru Saharaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ilkeä kommentti. :(

        sivusta

        Noh noh, niin paljon pililliset heittävät läppää mm. naisten liian pienistä tisseistä, latta-ahtereista ja siitä ettei noista ole kuin seksileluiksi, että vähän pitäisi myös omalla kustannuksellaan osata nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, niin paljon pililliset heittävät läppää mm. naisten liian pienistä tisseistä, latta-ahtereista ja siitä ettei noista ole kuin seksileluiksi, että vähän pitäisi myös omalla kustannuksellaan osata nauraa.

        Mielestäni toisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista ei saa heitellä läppää, joka hajottaa itsetunnon.

        Tuo 41:55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni toisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista ei saa heitellä läppää, joka hajottaa itsetunnon.

        Tuo 41:55

        Naisistahan sitä heitellään täällä jatkuvasti sekä miesten että naisten toimesta.
        Eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisistahan sitä heitellään täällä jatkuvasti sekä miesten että naisten toimesta.
        Eri

        Näimpä, ja miehistä ei juuri koskaan. Miksi naisten kustannuksella on okei nauraa, muttei miesten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näimpä, ja miehistä ei juuri koskaan. Miksi naisten kustannuksella on okei nauraa, muttei miesten?

        Tää palsta on Suomen alhaisin paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni toisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista ei saa heitellä läppää, joka hajottaa itsetunnon.

        Tuo 41:55

        Ap ei tee noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei tee noin.

        Niin niin. Aloituksen nainen on siis kaikin puolin täydellinen koska soveltuisi seksisuhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin. Aloituksen nainen on siis kaikin puolin täydellinen koska soveltuisi seksisuhteeseen?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Toki välttele muutamia naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki välttele muutamia naisia

        Koska sun vaimo ei anna viedä niitä kotiin?


    • Anonyymi

      Tunteen kylmettäminen on tärkein. Kekkaa tekemistä, jolla kohtaamiset harvemmin toteutuu.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea. Ei tässä mitään tunteita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea. Ei tässä mitään tunteita ole.

        Mutta tuossa bointtia.
        Ja toki muutamia naisia ketä välttelen joten voi toimia johonkin heistä


    • Anonyymi

      Miksi sinun pitäisi vältellä tuota naista?
      Onko hän antanut sinulle pakit?
      Vai pelkäätkö tunteitasi?

      • Anonyymi

        Toki välttelen sellaisia naisia kenen kanssa haluaisin ssuhteeseesseen mutta asia ei onnistu.
        Ei minulla mitään tunteita ole ko naisiin.Em tietenkään ketään näistä rakasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki välttelen sellaisia naisia kenen kanssa haluaisin ssuhteeseesseen mutta asia ei onnistu.
        Ei minulla mitään tunteita ole ko naisiin.Em tietenkään ketään näistä rakasta

        Vastenmielinen pelkkänä ajatuksena kanssasi ryhtyä moiseen.
        Siksi et saa vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen pelkkänä ajatuksena kanssasi ryhtyä moiseen.
        Siksi et saa vastakaikua.

        Ok, no se ei haittaa. Koska en enää juttele asioitani ja ei Ikinä meillä käyntiä ellei ole minusta kiinnostunut nainen


    • Anonyymi

      kyllä, itse ainakin, sinua AP, todella paljon kaipaan,

      ja, silti olen mitä olen,

      joten, kuntoutumiseeni, voi vierähtää yli 20 vuottakin,

      ja, silti se, vaatii myös, että vaivaani liittyvä tiede, valon vuosien nopeudella,

      kehittyy, että tulee kuntoon, hyvään, toivottavasti, vielä,

      =)


      N

    • Miten voisin vältellä ottamasta yhteyttä naiseen, jonka kanssa haluan suhteeseen?

      • Anonyymi

        LOL😁


    • Anonyymi

      Itse olen perunakellarissa piilossa, ei ole hän minua täältä vielä löytänyt.

      • Anonyymi

        Hihi 😂


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe