Parhaimmat tavat vältellä naista kenen kanssa haluaisi seksisuhteen mutta se ei tule tapahtumaan.
Parhaimmat tavat vältellä naista kenen kanssa haluaisi ssuhteeseesseen
64
787
Vastaukset
- Anonyymi
Muita hyviä tapoja vältellä kuin se ettei juttele asioitaan ja ei meillä käyntiä.
- Anonyymi
Noin yleisesti sanon, että varmaan olemalla ilkeä ja polkemalla maan rakoon.
- Anonyymi
Joo, tuo on tehokas keino.
- Anonyymi
Tai ihan vaa joku perusjuntti joka luulee, että alentuva suhtautuminen laskee omaa korkeaa rimaa tehdä yhtää mitään liikkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ihan vaa joku perusjuntti joka luulee, että alentuva suhtautuminen laskee omaa korkeaa rimaa tehdä yhtää mitään liikkua
Toisaalta joissain tapauksissa voi lohduttautua sillä, että mikää muukaa ei olis toiminut
- Anonyymi
😅.. Miehet. Pitäähän se jotenkin kostaa, jos toinen ei halua. Tässäkin on hyvä muistaa, etteivät kaikki tykkää kaikista, on onni jos kohdalle tulee molemminpuolisia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅.. Miehet. Pitäähän se jotenkin kostaa, jos toinen ei halua. Tässäkin on hyvä muistaa, etteivät kaikki tykkää kaikista, on onni jos kohdalle tulee molemminpuolisia tunteita.
Eiks toi ns arvon mitätöinti ole ihan perustrikki ku tulee sielun pipi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt tiiä, mutta tätähän ne monet käyttää. Sattuu nii pitää satuttaa takaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt tiiä, mutta tätähän ne monet käyttää. Sattuu nii pitää satuttaa takaisi.
Hoitoon hakeutuminen saattaa auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sun kaltaiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä siitäkään, mutta itsetunnon kohotuksella voisi olla jokin merkitys! Kestää iskuja paremmin ettei tarvi sortua haukkumaan ja ymmärtää se, että kukaan ei valitse kenee rakastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä siitäkään, mutta itsetunnon kohotuksella voisi olla jokin merkitys! Kestää iskuja paremmin ettei tarvi sortua haukkumaan ja ymmärtää se, että kukaan ei valitse kenee rakastuu.
Seksisuhdettahan sä hait ja nyt on muuttunut rakastumiseksi. Ei kukaan rakastunut puhu seksisuhteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksisuhdettahan sä hait ja nyt on muuttunut rakastumiseksi. Ei kukaan rakastunut puhu seksisuhteesta.
Ei ollut apn ja ap ei ole rakastunut. En vain halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa kuka ei ssuhteeseesseen kanssani halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut apn ja ap ei ole rakastunut. En vain halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa kuka ei ssuhteeseesseen kanssani halua
Älä sitten ole tekemisissä, kuka siihen voi pakottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin muiden asiat tai oletetut asiat tuntuu sattuvan ahavaan ihoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän oli irrallinen kommentti, oletko triggeröitynyt jollain tavalla? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sun kaltaiselle
Voi se tekis niin kutvanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se tekis niin kutvanaa
😘😛
- Anonyymi
No lopettaa oma yhteydenpito kokonaan ja jos toinen ottaa yhteyttä, niin pitää jutut mahdollisimman etäisinä ja pinnallisina. Ei kai se sen ihmeempiä tarvi?
- Anonyymi
Pitää pitää ne pillit pussissa.
- Anonyymi
Osoittaa ja kertoa naiselle että haluaa hänestä pelkkää pil.lua ja etsiä samalla muuta seuraa ja vehdata muiden kanssa silleen että nainen saa tietää
- Anonyymi
Varmasti pääsee eroo, hyvä sinä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti pääsee eroo, hyvä sinä😂
Kokemuksen rintaäänellä vaan, naisena. 😅
- Anonyymi
Paras tapa välttää ketä tahansa on katkaista täysin välit ja pitää se tilanne ikuisesti.
- Anonyymi
Noh, kylläpä on jyrkkää rotkon reunalla.
- Anonyymi
Toki noin.ap
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=PO0PtPh422k
Ihan näin.. - Anonyymi
Olla tosiasiallinen, ei kaverillinen..
- Anonyymi
Toki noin ap
- Anonyymi
Tämä toimii hyvin. Ikävän kohde ei puhu mitään ja katsoo ohi, sekin toimii. Ignooraa täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toimii hyvin. Ikävän kohde ei puhu mitään ja katsoo ohi, sekin toimii. Ignooraa täysin.
Toki noin.Ei ole toki ikävän kohde, vaan en halua olla tekemisissä muutamien naisten kanssa ellei he halua olla tekemisissä minun kanssani ssuhteen merkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki noin.Ei ole toki ikävän kohde, vaan en halua olla tekemisissä muutamien naisten kanssa ellei he halua olla tekemisissä minun kanssani ssuhteen merkeissä.
Niin. Puhuinkin omasta kokemuksesta, en tiedä sinun kokemuksista. Minulle naisena tuo toimii hyvin kaikenlaiseen, että ignooraa täysin ja katsoo ohi. Olipa ssuhteen tarvetta tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Puhuinkin omasta kokemuksesta, en tiedä sinun kokemuksista. Minulle naisena tuo toimii hyvin kaikenlaiseen, että ignooraa täysin ja katsoo ohi. Olipa ssuhteen tarvetta tai ei.
Tuossa bointtia.Katsoo ohi
- Anonyymi
Muutat ajattelutapaa ja suhtautumista juuri häneen.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Kerro et sul on pieni pili.
- Anonyymi
Se on erittäin tehokas kartoitin... 🤣
Oma kiinostus loppuu sillä sekunalla kun miehen muna paljastuu pieneksi
A-nainen - Anonyymi
Olipa ilkeä kommentti. :(
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erittäin tehokas kartoitin... 🤣
Oma kiinostus loppuu sillä sekunalla kun miehen muna paljastuu pieneksi
A-nainenKyllä :) naisen välttelyn ongelma ratkeaa, kun nainen katoaa kuin pieru Saharaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ilkeä kommentti. :(
sivustaNoh noh, niin paljon pililliset heittävät läppää mm. naisten liian pienistä tisseistä, latta-ahtereista ja siitä ettei noista ole kuin seksileluiksi, että vähän pitäisi myös omalla kustannuksellaan osata nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh, niin paljon pililliset heittävät läppää mm. naisten liian pienistä tisseistä, latta-ahtereista ja siitä ettei noista ole kuin seksileluiksi, että vähän pitäisi myös omalla kustannuksellaan osata nauraa.
Mielestäni toisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista ei saa heitellä läppää, joka hajottaa itsetunnon.
Tuo 41:55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni toisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista ei saa heitellä läppää, joka hajottaa itsetunnon.
Tuo 41:55Naisistahan sitä heitellään täällä jatkuvasti sekä miesten että naisten toimesta.
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisistahan sitä heitellään täällä jatkuvasti sekä miesten että naisten toimesta.
EriNäimpä, ja miehistä ei juuri koskaan. Miksi naisten kustannuksella on okei nauraa, muttei miesten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näimpä, ja miehistä ei juuri koskaan. Miksi naisten kustannuksella on okei nauraa, muttei miesten?
Tää palsta on Suomen alhaisin paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 41:55Ap ei tee noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei tee noin.
Niin niin. Aloituksen nainen on siis kaikin puolin täydellinen koska soveltuisi seksisuhteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin. Aloituksen nainen on siis kaikin puolin täydellinen koska soveltuisi seksisuhteeseen?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Toki välttele muutamia naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki välttele muutamia naisia
Koska sun vaimo ei anna viedä niitä kotiin?
- Anonyymi
Tunteen kylmettäminen on tärkein. Kekkaa tekemistä, jolla kohtaamiset harvemmin toteutuu.
- Anonyymi
Etkö osaa lukea. Ei tässä mitään tunteita ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Ei tässä mitään tunteita ole.
Mutta tuossa bointtia.
Ja toki muutamia naisia ketä välttelen joten voi toimia johonkin heistä
- Anonyymi
Miksi sinun pitäisi vältellä tuota naista?
Onko hän antanut sinulle pakit?
Vai pelkäätkö tunteitasi?- Anonyymi
Toki välttelen sellaisia naisia kenen kanssa haluaisin ssuhteeseesseen mutta asia ei onnistu.
Ei minulla mitään tunteita ole ko naisiin.Em tietenkään ketään näistä rakasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki välttelen sellaisia naisia kenen kanssa haluaisin ssuhteeseesseen mutta asia ei onnistu.
Ei minulla mitään tunteita ole ko naisiin.Em tietenkään ketään näistä rakastaVastenmielinen pelkkänä ajatuksena kanssasi ryhtyä moiseen.
Siksi et saa vastakaikua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielinen pelkkänä ajatuksena kanssasi ryhtyä moiseen.
Siksi et saa vastakaikua.Ok, no se ei haittaa. Koska en enää juttele asioitani ja ei Ikinä meillä käyntiä ellei ole minusta kiinnostunut nainen
- Anonyymi
kyllä, itse ainakin, sinua AP, todella paljon kaipaan,
ja, silti olen mitä olen,
joten, kuntoutumiseeni, voi vierähtää yli 20 vuottakin,
ja, silti se, vaatii myös, että vaivaani liittyvä tiede, valon vuosien nopeudella,
kehittyy, että tulee kuntoon, hyvään, toivottavasti, vielä,
=)
N Miten voisin vältellä ottamasta yhteyttä naiseen, jonka kanssa haluan suhteeseen?
- Anonyymi
LOL😁
- Anonyymi
Itse olen perunakellarissa piilossa, ei ole hän minua täältä vielä löytänyt.
- Anonyymi
Hihi 😂
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078