Hujja eli välimies ihmisten ja Jumalan välillä

Anonyymi-ap

Salaam!

YouTube podcast tapainen sarja videoita esittelee Hujjan joka on Mahdin tai Profeetan (saas) lähettämä ihmiskunnalle.

Olen saanut siitä hyvin varmat merkit taivaasta ja joka ei usko Jumalan merkkeihin on helvetin tiellä.

Tässä Hujjan video podcast nimeltä

Signs and Wonders of the end time.

https://youtu.be/DstD10ab0bo?si=1yHfPTRBS0uqalHW

Tämä video tuli rukousvastauksena Allahilta yhdessä päivässä. Kun ennen vastausten saaminen kesti viikkojakin.

Kiitos Jumalallemme!

27

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NYTHÄN TÄMÄ VASTA HUMPAMENOKSI MENI

    • Anonyymi

      Tässä Wikipedian kuvausta Hujjan viran suhteen.

      The Imam who is the hujja of his time functions as the ultimate mediator between God and humanity, giving the Imam the greatest precedence for interpretation of the Qur'an.[1] As the mediator between God and humanity, the Imam is the only one who can properly resolve conflicting interpretations of the Qur'an's words, giving the Imam ultimate authority over divine knowledge.

      Mahdin tulemusta odotetaan mutta on valitettavaa että eräät heistä odottajista kuten Harun Yahya on joutunut vaikeaan asemaan.

      Tässä ketjussa voisi nostaa esiin odotukseen liittyviä kansainvälisiä merkkejä.

      Salaam!

      • Anonyymi

        PIÄS NYT VAIN OMANA TIETOMAS sillä tuntos nousee yksin tietämisellä.


    • Anonyymi

      Tässä yksi Mahdi Nasheed josta pidän melko paljon.

      https://youtu.be/wO9kIa3dLT4?si=LPx16gQSpSrR8yYb

      Nasheed lauluja on melko vähän sillä periaatteessa sunna kieltää soittimien käytön ja musiikin. Tuollainen asenne oli kyllä jo myös Platonin valtio teoksessa.

      Kauniita lauluja muslimit kyllä osaisivat tehdä.

    • Anonyymi

      TÄMÄ ON JO MEILLÄ JOKAPÄIVÄISYYDESSÄ, EI MEILTÄ MITÄÄN PUUTU
      - lopettakaas jo turhat horinanne islamistit

      Maanantai 29.1.2024
      Minä luotan sinun armoosi, saan iloita sinun avustasi. Minä laulan kiitosta Herralle, hän pitää minusta huolen.

      Ps. 13:6

      • Anonyymi

        La, 10 Helmikuu
        Jeesus sanoi miehelle, jonka oli parantanut: ’Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Herra on armossaan sinulle tehnyt.’
        Mark. 5:1-20

        TÄMÄ ON JO MEILLÄ JOKAPÄIVÄISYYDESSÄ, EI MEILTÄ MITÄÄN PUUTU
        - lopettakaas jo turhat horinanne islamistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        La, 10 Helmikuu
        Jeesus sanoi miehelle, jonka oli parantanut: ’Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Herra on armossaan sinulle tehnyt.’
        Mark. 5:1-20

        TÄMÄ ON JO MEILLÄ JOKAPÄIVÄISYYDESSÄ, EI MEILTÄ MITÄÄN PUUTU
        - lopettakaas jo turhat horinanne islamistit

        KAIKEN YLLÄPITÄÄ ELÄMÄN LUOJA JA YLLÄPITÄJÄ

        ’Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Herra on armossaan sinulle tehnyt.’

        MUUTA EI OLE EIKÄ TULE ELÄMÄN RAKENTAJAKSI


    • Anonyymi

      = >> KÄÄRIJÄ VOITTOON! Käärijä - Cha Cha Cha | Movemint DanzeWRKOUT

      Menkääs perhekunnallenne kertomaan,
      - KAIKKEUDEN PARANTAVISTA VOIMISTA
      - Hän on laittanut suomen liikkumaan ja yhteisyyttämme punomaan

      PARANUSTA HENKILÖKOHTAISUUKSIN JOKAISELLE

    • Anonyymi

      Sunnuntai 11.2.2024
      Jeesus sanoi opetuslapsilleen: ”Joka tahtoo teidän joukossanne tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, ja joka tahtoo tulla teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon kaikkien orja.”

      Mark. 10:43–44

      NAALLISEN ELÄMÄN JA HETKELLISYYDEN TAKIA NÄIN

      • Anonyymi

        ON ELETTÄVÄ IKUISUUTTAAN EI MAALISTA HETKELLISYYSARVOIN

        Jeesus ja Sebedeuksen pojat
        35Jaakob ja Johannes, Sebedeuksen pojat, tulivat Jeesuksen luo ja sanoivat: »Opettaja, meillä olisi sinulle pyyntö. Suostuthan siihen.» 36»Mitä te haluatte minun tekevän?» kysyi Jeesus. 37He vastasivat: »Kun kirkkautesi tulee, anna meidän istua vierelläsi, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolella.» 38Jeesus sanoi heille: »Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?» 39»Voimme», he vastasivat. Silloin Jeesus sanoi heille: »Sen maljan, jonka minä juon, te vielä juottekin, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan myös teidät. 40Mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille ne on tarkoitettu.»
        41Kun muut kymmenen kuulivat tästä, he suuttuivat Jaakobille ja Johannekselle. 42Mutta Jeesus kutsui heidät luokseen ja sanoi: »Te tiedätte, että ne, jotka ovat hallitsijan asemassa, ovat kansojen herroja ja maan mahtavat pitävät kansoja valtansa alla. 43Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka tahtoo teidän joukossanne tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, 44ja joka tahtoo tulla teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon kaikkien orja. 45Ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi kaikkien puolesta.»


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON ELETTÄVÄ IKUISUUTTAAN EI MAALISTA HETKELLISYYSARVOIN

        Jeesus ja Sebedeuksen pojat
        35Jaakob ja Johannes, Sebedeuksen pojat, tulivat Jeesuksen luo ja sanoivat: »Opettaja, meillä olisi sinulle pyyntö. Suostuthan siihen.» 36»Mitä te haluatte minun tekevän?» kysyi Jeesus. 37He vastasivat: »Kun kirkkautesi tulee, anna meidän istua vierelläsi, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolella.» 38Jeesus sanoi heille: »Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?» 39»Voimme», he vastasivat. Silloin Jeesus sanoi heille: »Sen maljan, jonka minä juon, te vielä juottekin, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan myös teidät. 40Mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille ne on tarkoitettu.»
        41Kun muut kymmenen kuulivat tästä, he suuttuivat Jaakobille ja Johannekselle. 42Mutta Jeesus kutsui heidät luokseen ja sanoi: »Te tiedätte, että ne, jotka ovat hallitsijan asemassa, ovat kansojen herroja ja maan mahtavat pitävät kansoja valtansa alla. 43Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka tahtoo teidän joukossanne tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, 44ja joka tahtoo tulla teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon kaikkien orja. 45Ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi kaikkien puolesta.»

        Yksinkertaisesti KUUNELTAVA IKUISUUTTAAN


    • Anonyymi

      2. Mooseksen kirja 20
      20 LUKU.
      Kymmenen käskyä. Alttarin rakentamista koskeva säädös.
      1Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
      2"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. 3Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 4Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. 5Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; 6mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
      7Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
      8Muista pyhittää lepopäivä. 9Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; 10mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. 11Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
      12Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
      13Älä tapa.
      14Älä tee huorin.
      15Älä varasta.
      16Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      17Älä himoitse lähimmäisesi huonetta.
      Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
      18Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana. 19Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi." 20Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi". 21Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
      22Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta. 23Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne. 24Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. 25Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen. 26Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

      NÄIN MAANPÄÄLLINEN HUUTO JA KUMARTELU TEHÄÄN TURHAKSI
      SILLÄ ELÄMME TÄMÄN AJAN VAIN TÄTÄ SAVIMAJA AIKAA

      • Anonyymi

        Kuulemalla ei kuulla eikä näkemällä nähä ja muukin ymmärrys on tipo tiessään :

        23Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne. 24Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. 25Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen. 26Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

        Kaik on pilattua mystisyyttään, kivet hakattu taltoin ja hävyt leikelty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemalla ei kuulla eikä näkemällä nähä ja muukin ymmärrys on tipo tiessään :

        23Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne. 24Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. 25Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen. 26Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

        Kaik on pilattua mystisyyttään, kivet hakattu taltoin ja hävyt leikelty

        ELÄMÄN HARHAUTTAJA KÄY MIEKKAANSA, NIINKUIN TOSSA SANOTAAN ELIKKÄ POLKU LOPPUU , KUN VASTAANOTOA EI OLE...


    • Anonyymi

      MIKÄÄN EI LOPU EI AIKAKAAN SE IKUINEN, ON VAIN PYSYTTÄVÄ LÖYTÄJÄN POLULLA, JOTTEI KERTAAMAAN JOUDU JA JUKSUTETTAVAKSI.

      9Vihmo minut puhtaaksi iisopilla
      ja pese minut lunta valkeammaksi.
      10Suo minun kuulla ilon ja riemun sana,
      elvytä mieli, jonka olet murtanut.
      11Käännä katseesi pois synneistäni
      ja pyyhi minusta kaikki pahat tekoni.
      12Jumala, luo minuun puhdas sydän
      ja uudista minut, anna vahva henki.
      13Älä karkota minua kasvojesi edestä,
      älä ota minulta pois pyhää henkeäsi.
      14Anna minulle jälleen pelastuksen riemu
      ja suo minun iloiten sinua seurata,
      15niin opetan tiesi sinusta luopuneille,
      ja he palaavat sinun luoksesi.
      16Jumala, pelastajani,
      päästä minut verivelasta,
      niin minä riemuiten ylistän hyvyyttäsi.
      17Herra, avaa minun huuleni,
      niin suuni julistaa sinun kunniaasi.

      SANA KYLLÄ TARVIIS PÄIVITYSTÄ, NÄITTEN KIRJAIMELLISUUS ON JOSKUS KOVAA LUETTAVAA

    • Anonyymi

      >>> Anne Mattila - Pienen hetken

      Kauneus ❤️❤️❤️❤️ loistaa ääni sen toistaa tähti 🌟 laulaja ❤️❤️❤️❤️ parhain kaunis oli jo varhain ❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      >>> Anne Mattila - Taivaan kartta

      Sanoitukset
      Kohtalo antoi meidän hetken aikaa
      Toisiamme rakastaa
      Mutta kun aika koittaa
      Niin sua seuraan
      Missä lienee kuljetkaan
      Piirrä mulle tähtikartta taivaan
      Niin löydän läpi tämän varjojen maan
      Sun luokse rakkain en voi sua unohtaa
      Eikä kuolema voi meitä erottaa

      No on hyvä Minto, Kiitti meiltä kaikilta romantikoilta ja särkyneiltä sydämmiltä! :)

    • Salaam!

      Jeesus sanoi: Ei ihminen elä ainoastaan leivästä vaan jokaisesta sanasta joka lähtee Jumalan suusta.

      Pyhiä kirjoja on Ultra lehden tietojen mukaan Hermeetikot päätelleet olevan 36525 kpl. Joista 2000 selvittää maailman toimintaperiaatteen.

      Raamattu on seitsemästi puhdistettua kultaa ja Jumalan sanaa. Koraani on seitsemästi puhdistettua hopeaa ja Jumalan ääntä.
      Ne ovat Jumalan melko hyviä sanoja uskosta ja vanhurskaudesta, mutta en usko niiden olevan parasta mihin hän kykenee. Jos on mahdollista niin hänellä on vielä parempia teoksia olemassa mutta niitä ei julkaista. Koraanin perusteella päättelen että Lähettiläs on sen sanan mitta johon maan päällä kyetään. Kukaan ei voita häntä laadussa tai määrässä pyhien tekstien.

      Lähettiläällä on Koraani, Sunna, Sharia ja sen lisäksi Intian pyhät kirjat ovat Lähettiläsketjun aikaan saamaa. Koraanin perusteella on pääteltävissä että on asetettu raja laadulle ja määrälle mikä maan päällä julki tuodaan. Mutta onhan lisäksi Universumissa muitakin planeettoja. Itse uskon että kun Kali yoga päättyy ja vaihtuu vähän paremmaksi niin kieli , sanat ja puheet vaihtuu telepatiaan , sanattomuuteen , autuuteen ja 100000 vuoden elinikään? Sana ei ole tärkeää enää silloin.

      36525 pyhää kirjaa, jos tendenssi pitää paikkansa niin otaksun seuraavaa:

      1500 ekr - 1000 ekr 8000 kpl
      1000 ekr - 500 ekr 7000 kpl
      500 ekr - 0 jkr 6000 kpl
      0 jkr - 500 jkr 5000 kpl
      500 jkr - 1000 jkr 4000 kpl
      1000 jkr - 1500 jkr 3000 kpl
      1500 jkr - 2000 jkr 2000 kpl
      2000 jkr - 2500 jkr 1000 kpl
      2500 jkr - 3000 jkr 500 kpl
      3000 jkr - 3500 jkr 25 kpl

      Itse asiassa myös koko www ja internet on yksi valtava pyhä kirja jossa on pyhien kirjojen lisäksi sukuvirsiä ja lajivirsiä. Mantrat , laulut yms.
      Ja jos Memristori onnistutaan kehittämään seuraa siitä että tulevaisuuden pyhä kirja on Petatavujen kokoinen kokoelma pyhiä tekstejä.

      Pyhien teosten määrä harvenee, mutta yksi sellainen sisältää ehkä jopa miljoonia tekstejä.
      Vielä ehkä käy automaattinen kielen kääntäminen mahdolliseksi. Ihminen elää jokaisesta Jumalan sanasta ja tulevaisuudessa noiden sanojen määrä on lähes loputon.

      2012 tienoilla Jumala lisäksi ilmoitti olevansa valmis tekemään pyhän teoksen jossa on 1000000 hänen ajatustaan. 1000000 säkeen pyhä kirjoitus. Kun tähän mennessä on ylletty ehkä 30000-300000 säkeeseen korkeintaan.

      Koraani sanoo että usko kaikkiin pyhiin kirjoihin on tärkeää. Mormonin kirja sanoo että jokaiselle heimolle on oma pyhä kirjoitus. Josephuksen Juutalaissodan historia kertoo että yksin Ranskassa on 500 heimoa. Koraani sanoo myös jokaiselle ajalle on oma Pyhä Kirjansa.

      Olen onnellinen kun Imaami Mahdin Harun Yahya kertoi nostavan esiin 1000 pyhää teosta.
      Niitä onkin jo näkynyt: Allatra, Ruhama, Kolbrin Bible, the Lost book of Enki, Qumran, Nag Hammand, www-internet, jne. Elämme ihmisen kannalta mielenkiintoista aikaa. SANAA JUMALALTA ELÄMÄKSI ON ENEMMÄN KUIN VOIMME KÄSITTÄÄ. Siitä kiitos Jumalalle.

      Salaam!

      • Anonyymi

        1+1 ei ole 2 vaan 1-si
        - Siiriläkin on housut paremmas järestyksessä, kuin tällä SALAAMILLA

        Aaveen karkottaminen

        Erään miehen vaimo sairastui vakavasti. Kuolinvuoteellaan vaimo sanoi miehelleen: "Rakastan sinua niin paljon! En tahdo jättää sinua enkä tahdo sinun pettävän minua. Lupaa minulle, ettet tapaa muita naisia kun olen kuollut tai muuten tulen kummittelemaan sinulle."

        Monta kuukautta vaimon kuoleman jälkeen mies vältteli naisia, mutta sitten hän tapasi erään naisen ja rakastui. Heidän kihlajaisiltanaan entisen vaimon aave ilmestyi miehelle.

        Aave syytti miestä lupauksen pettämisestä ja ilmestyi sitten uudelleen joka yö kiusaamaan häntä. Aave muistutti miestä kaikesta, mitä oli tapahtunut hänen ja hänen kihlattunsa välillä kuluneena päivänä ja toisti jopa heidän käymiään keskusteluja sanasta sanaan.

        Mies järkyttyi tästä niin, ettei lopulta pystynyt nukkumaan enää ollenkaan.
        Epätoivoissaan mies hakeutui kylän lähistöllä asuvan zenmestarin puheille.

        "Tämä aave on hyvin älykäs", totesi mestari kuullessaan miehen tarinan.
        "Niin on," mies huudahti.
        "Se muistaa kaiken, mitä sanon ja teen, se tietää kaiken!"

        Mestari sanoi hymyillen: "Siinäpä ihailtava aave, mutta kerron nyt sinulle, mitä sinun tulee tehdä kun seuraavan kerran näet sen."

        Seuraavana yönä aave palasi. Mies puhui sille, kuten mestari oli häntä neuvonut.
        "Olet niin viisas aave. Tiedät, etten voi salata sinulta mitään. Jos osaat vastata yhteen kysymykseeni, puran kihlaukseni ja elän yksin lopun elämääni."

        Aave pyysi miestä esittämään kysymyksensä. Mies kahmaisi kourallisen papuja lattialla olevasta säkistä ja sanoi:
        "Kerro tarkalleen kuinka monta papua minulla on kädessäni."

        Sillä hetkellä aave katosi eikä tullut enää koskaan takaisin.


      • Anonyymi

        SE ON LUKKO JOKA PITÄÄ - KAIKEN HÖMPÄN TURHUUTENA
        Evankeliumi: Matt. 7:15–23

        Raamattu 1992: Jeesus sanoi opetuslapsilleen: ”Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä. Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät. Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.’ Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: ’En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!’”


    • Anonyymi

      Pyhä mies = SEIMEN AINOKAINEN PELASTAJA

      Pitkin maaseutua levisi sana viisaasta Pyhästä Miehestä joka asui vuoren laella pienessä talossa.

      Eräs kylänmies päätti lähteä vaivalloiselle matkalle tavatakseen tämän viisaan miehen. Saapuessaan talon luo hän tapasi ovella vanhan palvelijan, joka tervehti häntä.

      "Haluaisin tavata viisaan Pyhän Miehen", mies sanoi palvelijalle.

      Palvelija hymyili ja ohjasi miehen sisään. Kulkiessaan talon läpi mies katseli innokkaasti ympärilleen odottaen kohta tapaavansa Pyhän Miehen.

      Ennen kuin hän huomasikaan, hänet oli kuljetettu takaovelle ja johdatettu ulos.

      Hän huusi palvelijalle: "Mutta minä haluan tavata Pyhän Miehen!"

      "Olet jo tavannut hänet", vastasi vanhus.

      "Pidä jokaista, jonka elämässäsi tapaat, viisaana Pyhänä Miehenä, vaikka hän vaikuttaisi kuinka tavalliselta ja mitättömältä tahansa. Jos teet näin, ratkeavat ne ongelmat, joihin olet tullut tänne tänään etsimään ratkaisua."

      • Anonyymi

        = >> André Marita Taavitsainen

        - Miten hyvältä voikaan livetaltiointina kuullostaakaan, perkele sentää


    • Anonyymi

      Maanantai 19.2.2024
      Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.

      Ps. 91:15

      16Minä ravitsen hänet pitkällä iällä
      ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

      HENKI JA ELÄMÄ

    • Anonyymi

      Luonnolliset kivet ovat KORKEIMMAN SANOMAA

      Taltalla hakatut kivet ovat ihmisen luomusta
      - ja pyrkimystä asettua JUMALAN ASEMAAN
      TÄMÄ LAJI JÄÄPI LYHYEKSI TAIPALEEKSI, KUIN TÄHEN VILAUS PIMEYDESSÄ

      • Anonyymi

        JUMALALLEKIN SYNTYY NÄITÄ VAHINKOJA
        - MUTTA KAIKKI NÄMÄ TIPPUVAT MATKALLE ELÄMÄN KIERRÖSSA

        SIIS KARISEVAT ELÄMÄN TÄYTTEIKSI LANNOITEINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUMALALLEKIN SYNTYY NÄITÄ VAHINKOJA
        - MUTTA KAIKKI NÄMÄ TIPPUVAT MATKALLE ELÄMÄN KIERRÖSSA

        SIIS KARISEVAT ELÄMÄN TÄYTTEIKSI LANNOITEINA

        KAIN JA ABEL
        Abel on Jumalan etsimä
        Kain torpataan ja vain merkitään keitä ovat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2405
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      366
      2185
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe