Ikävä juttu että sitä ei enää ole. Olen kaivannut 40 vuotta. HK:lla olisi kuulemma vielä sen resepti tallella, mutta eivät ole alkaneet valmistaa. HK:n kananpojan maksamakkara muistuttaa maultaan kyllä hieman Wahlroosin silloista tuotetta, olen käyttänyt sitä korvikkeena.
Wahlroosin maksamakkara
6
403
Vastaukset
- Anonyymi
Jos laittaisit palautetta, että alkaisivat valmistaa.
- Anonyymi
Laitoinkin jo muutama vuosi sitten palautetta. Vastasivat että resepti on edelleen HK:lla tallella ja välittävät toiveen tuotekehitysosastolle.
- Anonyymi
Wahlroosin käyrä oli myös unohtumaton makuelämys. Niin hyvää lenkkiä ei saa enää mistään.
- Anonyymi
Löydät Nallen käyrää nykyään Ruotsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät Nallen käyrää nykyään Ruotsista.
Ketjun aihe on Wahroosit Oy, kotkalainen edesmennyt makkaratehdas. TLK osti sen ja lopetti pian entisen kilpailijansa. Myöhemmin TLK:kin jakaantui LSO:lle (HK-tuotemerkki) ja Itikalle ja Lihakunnalle (Atria-tuotemerkki).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Wahlroosit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830