Ikävä juttu että sitä ei enää ole. Olen kaivannut 40 vuotta. HK:lla olisi kuulemma vielä sen resepti tallella, mutta eivät ole alkaneet valmistaa. HK:n kananpojan maksamakkara muistuttaa maultaan kyllä hieman Wahlroosin silloista tuotetta, olen käyttänyt sitä korvikkeena.
Wahlroosin maksamakkara
6
428
Vastaukset
- Anonyymi
Jos laittaisit palautetta, että alkaisivat valmistaa.
- Anonyymi
Laitoinkin jo muutama vuosi sitten palautetta. Vastasivat että resepti on edelleen HK:lla tallella ja välittävät toiveen tuotekehitysosastolle.
- Anonyymi
Wahlroosin käyrä oli myös unohtumaton makuelämys. Niin hyvää lenkkiä ei saa enää mistään.
- Anonyymi
Löydät Nallen käyrää nykyään Ruotsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät Nallen käyrää nykyään Ruotsista.
Ketjun aihe on Wahroosit Oy, kotkalainen edesmennyt makkaratehdas. TLK osti sen ja lopetti pian entisen kilpailijansa. Myöhemmin TLK:kin jakaantui LSO:lle (HK-tuotemerkki) ja Itikalle ja Lihakunnalle (Atria-tuotemerkki).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Wahlroosit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132