Sitä hetkeä kun vihdoin saamme olla kaksin, ilman mitään häiriöitä.
Molemmat tiedetään, että se on menoa sitten. ❤️
M
Odotan T ...
45
2628
Vastaukset
- Anonyymi
Just
- Anonyymi
Lasketaan liukuri sit kokonaan
Yhessä
Käskäessä
Silimät kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasketaan liukuri sit kokonaan
Yhessä
Käskäessä
Silimät kiinniMitäs tuo tommonen nyt sitten on olevinaan? Enhän minä miesten kanssa mihenkään, liukuroimaan lähde.
- Anonyymi
Kotiin menoa.
- Anonyymi
Voitaisiin sopia T, että tänä vuonna se olisi totta.
Ei se vaadi kuin vähän järjestelyitä, niin saisimme olla kahden. ❤️
M- Anonyymi
Missä porukassa yleensä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä porukassa yleensä näette?
Tunnetaan hyvin. Kuulutaan samaan porukkaan.
Sen verran tiiviisti, että aniharvoin on tilaisuus olla kahden. Nekin kerrat olen varovaisuuttani munannut. Lukuunottamatta erästä kertaa joka jäi varmasti molempien mieleen. ❤️
M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran tiiviisti, että aniharvoin on tilaisuus olla kahden. Nekin kerrat olen varovaisuuttani munannut. Lukuunottamatta erästä kertaa joka jäi varmasti molempien mieleen. ❤️
MStriptease-kerta? Se oli kuumottava kerta.
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MMiksi et sano samaa irl jos näin olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MEka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka kerta.
Oikein meni -kerta oli kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sano samaa irl jos näin olisi?
Olen tuonut kiinnostukseni esille ja molemmat tiedetään, että tunteita on. Haluakin. ❤️
Aika ei vaan ole ollut vielä oikea ja tilanteet hankalia.
Kirjoitan tämän vähän kuin muistuttaakseni maailmankaikkeutta, että soisi jo meille tilaisuuden.
M - Anonyymi
Todellakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuonut kiinnostukseni esille ja molemmat tiedetään, että tunteita on. Haluakin. ❤️
Aika ei vaan ole ollut vielä oikea ja tilanteet hankalia.
Kirjoitan tämän vähän kuin muistuttaakseni maailmankaikkeutta, että soisi jo meille tilaisuuden.
MIhme troIIausta. Jos molemmat tietää niin et sinä täällä olisi kirjoitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme troIIausta. Jos molemmat tietää niin et sinä täällä olisi kirjoitellut.
Se on jonkun kiusaamista tuommoinen.... Mua saa kiusata, ei mene tunteisiin, olenkin todennut että hyvä etten kelvannut, sillä ne kaksi sopivat toisilleen täydellisesti... Kierot valehtelevat ja ennenpitkää niillä kusee omille reisilleen...
- Anonyymi
Ketä pitäs niinku.... kun ei ilmoita ei saa
- Anonyymi
Toivotaan, että saat unelmien pitkän elämän ja unelmien, elämän josta ei mitään puutu, ei, enempää en oikein ikäväkseni pysty toivomaan, mutta, toivotaan että tämä riittää aika pitkälle, Samoin toivoisin että Suomen poliitikot saavat unelmien pitkän elämän, kaikki, joten, kaikesta hyvästä jota olen tehnyt, nyt on aika, N
- Anonyymi
Tuossa olisi aloittajalle oma työkassi. Helppo, kevyt, kuvankaunis.
T- Anonyymi
Ainiin, se oleellinen https://www.redbubble.com/i/tote-bag/The-familiar-birds-Emile-Friant-Émile-Friant-The-Familiar-Birds-1921-by-TeeARTHY/107215267.A9G4R
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin, se oleellinen https://www.redbubble.com/i/tote-bag/The-familiar-birds-Emile-Friant-Émile-Friant-The-Familiar-Birds-1921-by-TeeARTHY/107215267.A9G4R
Åtta-sjuu-åtta, åtta-sjuu-åtta. :)
- Anonyymi
Jos olet se ketä todella toivon elämääni...Meno on rauhallista ja seesteistä. Haluan antaa Sinulle turvallisen elämän ja ikuisen ystävän minusta...Vielä toisella? Haluan kyllä vielä sen...Tiedät kyllä Rakkaani
- Anonyymi
T ja R kiusaa.
- Anonyymi
Teerenpelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teerenpelit.
Todellakin.
- Anonyymi
Kyllä se yks tappaa ittesä kun niin tahdotte. Käykää kimpassa kusee haudalle ja naikaa päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se yks tappaa ittesä kun niin tahdotte. Käykää kimpassa kusee haudalle ja naikaa päälle.
Ei me sellasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me sellasia.
Sillei saattoi jo vaan käydä juuh. Tai käy pian jos ei vielä käynyt. Onko nyt hyvä olla ja sillei?
TV. Teen puolesta joku
- Anonyymi
Missä päin Suomea? Pohjoinen, Etelä?
- Anonyymi
Siitä vaan, pidä hänet
Varoitan, saatat katua
Mä en enää katselisi, paljon parempaa on tarjolla - Anonyymi
M, niinpä. Tällaista hetkeä olen koittanut löytää. Entä, jos soitan ja tulen yksin käymään?
T- Anonyymi
Soita vaan, se olisi ihana yllätys. ❤️
M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaan, se olisi ihana yllätys. ❤️
MBiiP!
*Click*
"Hello long-don!"
- Anonyymi
Tuunko ylös?
- Anonyymi
On jo.
- Anonyymi
Näitkö mitään?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Vahvaa myrkkyä lasiin
- Anonyymi
Miksi näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näin?
Jospa ne käyttää huumeita?
- Anonyymi
Ketkä ne?
- Anonyymi
Lähtövalmiina alkutulemaan.
- Anonyymi
Mitä näit alakerrassa?
- Anonyymi
Harrastettiin villiä seksiä viikonloppuna. T välittäjä on niin kuuma, oikea kissanainen.
- Anonyymi
Juuh no sori maailmankaikkeudella ei kiinnosta.
Jonain ajanjaksona toteutuu ihmislajin sukupuutto ja se oli siinä.
-nukke
ps. kannattaa varmistaa ettei sulla oo mitään tauteja. - Anonyymi
Pitäkää hauskaa 👍
-nukke
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758