Mistä saan ilmaisen kuolinpäivä tiedon?

Anonyymi-ap

Tarvitsen sen oman oikeuden ajamiseen perintöasiassa. EN suostu maksamaan vaikka yritetään kovasti
Laki on laki, se pitää saada ilmaiseksi, samoin kuolinpaikkakunta tieto!
Auttakaa. Digi-ja väestövirasto tyttö alkoi vaikeaksi, sanoi on salassa pidettävä (EI OLE!). ENkä aio soittaa osoitepalvelunumeroon , maksisi jotain 15 euroo nykyään jo??

14

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy seurakunnasta, jossa kirjat. Ei ole ilmainen sielläkään.

Joku luottosukulainen voi antaa tiedon ilmaiseksi, samoin kuolinilmoitus tai hautakivi.

• Anonyymi

"Laki on laki, se pitää saada ilmaiseksi, samoin kuolinpaikkakunta tieto!"
      Viite tähän lakiin jäi puuttumaan. Väestötietojärjestelmästä annetun lain (661/2009) 72 § mukaan DVV:n nimenomaan on perittävä ko. lain perusteella tuottamastaan suoritteesta tai palvelusta maksu.

"Auttakaa. Digi-ja väestövirasto tyttö alkoi vaikeaksi, sanoi on salassa pidettävä (EI OLE!)."
      Nojuu, eivät tavalliset henkilötiedot ole salassapidettäviä. Niiden käsittelyn vain tulee olla GDPR:n ja muiden relevanttien säännösten mukaisia. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, saako joku periä maksun sinulta tuottaessaan sinulle jotain palvelua.

• Anonyymi

Jos kuulut rintaperillisiin saat silloin kuolintodistuksen vaikka paikallisesta tk:sta jossa näkyy nämä asiat.

• Anonyymi

Mistä tk:sta, missä on sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tk:sta, missä on sellainen?

Terveyskeskus, terveysasema, sairaala, missä on kuolleeksi todettu tai tehty avaus. Kuolintodistus jokaisesta kuolleesta laaditaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveyskeskus, terveysasema, sairaala, missä on kuolleeksi todettu tai tehty avaus. Kuolintodistus jokaisesta kuolleesta laaditaan .

Jaa, sinne on matkaa 200 km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, sinne on matkaa 200 km.

Ennen kirjeet ym. muut kuskattiin hevosilla, mutta kyllä Kusti jaksaa nykyään polkea niinkin pitkän matkan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kirjeet ym. muut kuskattiin hevosilla, mutta kyllä Kusti jaksaa nykyään polkea niinkin pitkän matkan.

Pitää siis polkea 200 km tk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää siis polkea 200 km tk.

Voit myös yrittää soittamalla ja kysellä voisivatko ihan perinteisellä kirjepostilla kopion laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetetään kuolinpesän osoitteeseen pyytämättä ja maksutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetetään kuolinpesän osoitteeseen pyytämättä ja maksutta.

Ei välttämättä auta , itselleni eivät sisarukset äidistäni sitä toimittaneet ja en 8 vuoden jälkeen tiedä Äitini kuolinsyytä. Isästä kävin itse sen hakemassa ja laitoin sisaruksille kopiot saman tien niin kuin kuuluu kyselemättä tehdä kiolinpesässä.
        Mutta niinkuin arvata saattaa riitaista pesää on ollut ja nykyisin en halua näitä hahmoja lähelleni.

• Anonyymi

Testamentti se kai pitäs olla jos et ole rintaperillinen eli jälkeläinen ja pesänselvitys tehdään aina kun henkilö jolta luulet saavas perintöä on kuollut ja siinä ei ymmärtääkseni näy selviä kun tunnustetut lapset niillekin pystyy testamentilla jättämään vain lakiosan ja loput testamentata miten tai minne haluaa keneltä luulit luulet perintöä odottolevas

• Anonyymi

Monien kuolleiden hautapaikka selviää hautahaku. FI. Hautakivedta näkyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe