Stiga SP375 käynnistyy vain harvoin ja sitten kun käynnistyy, käynnistyy heti perään pari kertaa putkeen, mutta sen jälkeen ei enää mitään ei ärähdystäkään. vain kaasari tulvii ja sitä pitää tyhjätä koko ajan.
Tulppa toimii hyvin
Mottorisaha köynnistyy vain välillä
30
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kaasari tulvii. Kysymys ja vastaus.
- Anonyymi
Joo, neula jumissa töhnästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kokeilin se kyllä liikkui mutta voin yrittäö putsata sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tarkoitatko neulaventtiiliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kokeilin se kyllä liikkui mutta voin yrittäö putsata sen
Ei ollut likaa ja hyvin toimi
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos on pakko saada käyntiin esim. metsässä niin voi kokeilla heiluttaa sahaa ylösalaisin se voi irrottaa jumiintuneen neulaventtiilin että saa käyntiin
- Anonyymi
Itse olen ottanut pari piruettia ja heittänyt saha pohja edellä puuta päin. Äkkipysäys on niin nopea että neula pelästyy ja alkaa toimimaan. Tämä vain kokeneille käyttäjille ettei heitä liian lujaa tai väärässä asennossa jolloin saha voi hajota.
- Anonyymi
Kone voi olla sen verta herkkä että en antaisi lisä pensaa vaan silloin kun huilii pitemmän aikaa eikä käyntiin lähde ilman lisäpensaa.Toiset koneet on nuhapumppuja ja herkkiä mulla pari,enkä lärää ohjeiden mukaan lisäpensalla.vetelen kuivilla sitä ja alkanut toimiin hyvin.
- Anonyymi
Ei lähtenyt käyntiin ilmankaan
- Anonyymi
Ääni pyramidiläppäkoneille kuten homie superminille. Ei mene jumiin ja käynnin kurlutus on laadun tae.
- Anonyymi
Homieen voit luottaa Homie ei jätä pulaaaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homieen voit luottaa Homie ei jätä pulaaaan
In homie we trust !
- Anonyymi
pyramiidiläppäventtiilinen kone on siitä hyvä kun ne vaan toimii ja vääntö on tautinen vs rimpulasahat. ja se läppien kurlutus on musiikkia korville ei tarvi kuulosuojaumiakaan hä?
- Anonyymi
Mene sinäkin trolli venäjälle.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Pyramidin neliläppäkurlutus on kuin V8 sulosävel jonka vain vannoutunut konesahamies tietää. Kiihdyttää ketjun nopeuksiin josta rimpulat vain haaveksii. Purusuihku lentää kuin curpisaalia ottaneella hirvellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä. Pyramidin neliläppäkurlutus on kuin V8 sulosävel jonka vain vannoutunut konesahamies tietää. Kiihdyttää ketjun nopeuksiin josta rimpulat vain haaveksii. Purusuihku lentää kuin curpisaalia ottaneella hirvellä!
ihanaa IhHANAAA LUULEN ETTÄ MINULLA ON HEIMON VELJELÄINEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa IhHANAAA LUULEN ETTÄ MINULLA ON HEIMON VELJELÄINEN!
Siellä Pietari trollitehdas varmasti heimoveli sinu olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä Pietari trollitehdas varmasti heimoveli sinu olla.
*suomenkielellä lankaan*
- Anonyymi
Mitä tarkoitta että "Tulppa toimii hyvin"? -jos sitä että irrallaan kokeillessa iskee kipinää niin sehän ei kerro tulpan toiminnasta vielä mitään...
https://www.youtube.com/watch?v=1Vg3-xG0nZM- Anonyymi
Mitä sen pitäisi kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sen pitäisi kertoa?
Etkö ymmärrä että ei mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että ei mitään?
Mitä videon pitäisi kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä videon pitäisi kertoa?
Mitä jos katsoisit niin ei tarvis kysellä tyhmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos katsoisit niin ei tarvis kysellä tyhmiä
Siellä ei kerrottu. Kerro sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei kerrottu. Kerro sinä
Et selvästikään tee tuolla tiedolla mitään, mitähän muuten tällä palstalla edes norkoilet -oliskohan sinulle sopivampaa vaikka jotain pitsinnypläys keskustelua jossakin muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään tee tuolla tiedolla mitään, mitähän muuten tällä palstalla edes norkoilet -oliskohan sinulle sopivampaa vaikka jotain pitsinnypläys keskustelua jossakin muualla.
Ei kerro kun ei tiedä itsekään mitä tarkoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerro kun ei tiedä itsekään mitä tarkoittaa
Hus hus lähes nyt jo nypläämään
- Anonyymi
Tulppa on uusi
- Anonyymi
Löytyisikö jotain telavirirysviteoita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812