Pekka Haavisto
26,0 %
2 594
Jussi Halla-aho
PS
Jussi
Halla-aho
23,0 %
2 297
Halla-aho vasta toisena hävisi reilusti kolmella prosentilla.
Äänekoski olisi valinnut Haaviston presidentiksi
36
479
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla totta
- Anonyymi
Sosialistien suosikki. Ikävää, punainen äänekoski.
- Anonyymi
Ei taideta Äänekoskella paljon sellua pilata? Liekö sitä vihreää siirtymää...
- Anonyymi
Ja ensimmäinen valtiovierailu Ugandaan.
- Anonyymi
Haavisto tulee kampanjoimaan Nesteelle, tarjoamaan munkkeja.
- Anonyymi
Tuskin pieraiseekaan nesteelle päin siellä on liikaa sisäänpäin lämpiäviä juntteja
- Anonyymi
Kyllä on Äänekoski vajonnut syvälle ennen kuin uppoaa.
Demarit äänesti Haavistoa ja jättivät oman ehdokkaansa. - Anonyymi
Ihan normaalia sdp touhua. Äänestikö rolle ja sepikin pekkaa?
- Anonyymi
Äki....kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äki....kierrä se kaukaa
Onneksi suolahti on syrjemmässä, Äänekoskea joutuu näkemään vähän, kun ajaa ohitustietä.
- Anonyymi
❤️ Ihana Haavisto
- Anonyymi
Juu oikein ihana jos on ehdokkaana seuraavissakin vaaleissa eikä tule presidenttiä silläkään kertaa mutta blokkaa demarien ehdokkaan.
- Anonyymi
Sama se Ketä äänestää ei se pressa tavallisen tallaajan asioita hoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Media on kääntänyt nämä vaalit oikeisto vastaan vasemmisto niin on sillä väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti hoitelee Suomea parhaan kykynsä ja voimiensa mukaan. Niinistöllä esim. oli voimaa ja kykyä. Hän oli harvinaisen vahva ja voimakas vastuun kantaja, vaikka ikää oli jo kertynyt. Kun Suomi pärjää, koituu se tavallisen tallaajan hyväksi. Itse äänestän ja arvostan nuorempia presidenttiehdokkaita. Stubb on triatlonissa hyvä ja osoittanut kestävyytensä muutoinkin. Hän o jopa myöntänyt virheitänsä esim. Venäjän politiikassa. Ehkä miljoonat suomalaiset eivät ole myöntäneet virheitään suhtautumisessa Venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Media on kääntänyt nämä vaalit oikeisto vastaan vasemmisto niin on sillä väliä.
Mediapa hyvinkin on syyllinen. Niin Väyrynenkin syytti mediaa 1994, kun Elisabeth Rehn meni raketin lailla ohi ja pääsi toiselle kierrokselle.
- Anonyymi
Kyllä se koskee tavallista kansaa tuo pressanvaali.
Tavallinen kansa siitä kärsii ensimmäisenä kun on huono pressa.
Ensimmäisenä sotaan lähtee juuri tämä kansanosa.
Tavallinen kansa kärsii eniten sodassa.
Kolmas maailmansota on lähellä.Kaikki merkit ainakin ovat selvät.- Anonyymi
Oletko tavallinen kansalainen?
- Anonyymi
Ei pressa hoida tavallisen kansan asioita, hänellä kun ei satu olemaan sitä valtaakaan. Hallituksen tehtävä on hoitaa sisäpolitiikkaa ja kansan asioita esim. työllisyysasioita. Laman aikana (nyt) työllisyyttä on aika huono hoitaa. Mitä vähemmän velkaa sitä paremmin pystytään hoitamaan kansalaisten asioita. Mitä parempi työllisyys, sitä vähemmän velkaa ja sitä paremmin pystytään hoitamaan kansalaisten asioita.
- Anonyymi
Ei ole ehdokasta jota äänestää!
- Anonyymi
Hetero vastaan homo, valitse niistä. Tänään ääni Stubbille.
- Anonyymi
Sitten valitaan homo.
- Anonyymi
Miksi Tynkkynen on eduskuntaan äänestetty rahvaiden miesten toimesta ja on homo hänkin :D
- Anonyymi
Ei sitä mitään presidentiksi heti olis valittu, vaan olis päässy Mestarin kanssa toiselle kierrokselle. Tollo.
- Anonyymi
Onko sen väliä onko homo vai mikä. Seksuaalisuudellako presidentin virkaa hoidetaan? Empä oo moisesta ennen kuullut. Eiköhän se ole tärkeempää miten hoitaa asiat pressana. En usko,että Haavisto kertoilee mitä se tekee makuuhuoneessa. Kauheesti ihmisiä vaivaa mokoma asia. Taitaa miespuolisia pelottaa....
- Anonyymi
Mites linnanjuhlat?
- Anonyymi
Mitäs linnanjuhlissa on ihmeellistä?? Samanlailla porukkaa lappaa sisään kun ennenkin.
- Anonyymi
Vasemmisto blokkasi mestarin. Alhaista käytöstä kun vasemmisto sukelsi suorastaan. Kuka enää uskoo vasemmistoon?
- Anonyymi
Metsäliiton kommunisti työläiset kusisivat kyllä yhteisiin " muroihin " .
- Anonyymi
demarit ja vassarit kusee aina
- Anonyymi
Oletko huomannnut ?
Pekalla on naamassa botoxsit yhtä on sileänaamainen kuin Putin.
Hampaissa kuoret niin eivät tahdo mahtua suuhun,hohtavat valkeana kun helmet.
Ikäkriisikö? - Anonyymi
En äänestä Pekkaa. Silti ketään ei saa loukata. Muistettava, hyvä kun olemme terveitä sisältä ja ulkoa. Jokainen on kaunis, on vanha tahi nuori.
- Anonyymi
Stubb on bi kelpaa siis ilmeisesti, homo, lesbo, bi, sekä normi nainen.
Stubb tunnetaan urheilijana, joka osallistuu säännöllisesti maratoneihin ja triathloneihin.[74] Hänet valittiin Vuoden positiivisimmaksi suomalaiseksi 2009.[75] Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali.[76]
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Stubb&oldid=10339790#Yksityisel
- Anonyymi
Miksei muuten puhuta vuonna 2019 Haaviston aisaparina pyörineestä 23-vuotiaasta Jeri Aallosta. Missä hän on nyt. Silloin jopa heitettiin huhuna että tämä olisi Haaviston uusi toyboy. Jeri oli autokuskina ja yleni erityisavustajaksi josta ministeriössä ei oikein tykätty. Antoniokin oli soitellut hädissään ulkoministeriöön missä Pekka on.
- Anonyymi
Niin tai Stubbin luurangosta kaapissa.
- Anonyymi
Onko Äänekoski pettynyt vaiko onnellinen sunnuntaina?
Voittaako Äänekosken Mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549