Jo kahdeksankymmentäluvulla minulla oli työpaikka mielenterveyslaitoksessa. Minut määrättiin vaikeasti jälkeenjääneiden lastenmökkiin (tiedän. Mutta niin he kutsuivat sitä silloin). Yksi lapsi; Ja hän oli suloinen lapsi, säästäisi kakkansa päiviä. En ollut koskaan varma, miksi tai miten hän onnistui tekemään tämän. Kaikki työntekijät pelkäsivät olla siellä yönä, jolloin hän lopulta "synnytti", ja itse asiassa me kaikki kilpailimme yrittääksemme ennustaa, milloin se yö olisi, välttääksemme sen aikataulun tai tinkiäksemme vaihtovuoroista, jos tarvitsimme jonkin muun yön vapaaksi (lapsi teki sen yleensä valojen sammumisen jälkeen). Mutta lopulta hän tuli yhteismaalle virnistäen korvasta korvaan jalkapallon kokoinen turpa pyjamassaan. En edes tiedä, miten tämä on edes fyysisesti mahdollista. Säästän sinut tämän tarinan siivousosan yksityiskohdilta.
Harkitsimme hänen illallisensa piikittämistä laksatiivilla, mutta siihen olisi liittynyt rikossyytteitä. Pisin, mitä hän koskaan piti sitä minun aikanani, oli 10 päivää. Tiedän, koska yritin päästä aikatauluun välttääkseni sen ja hävisin tuon pelin. Sain synnyttää "vauvan".
Hän kakkasi
Anonyymi-ap
1
252
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18240206
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421935
- 431720