Mistä olet ylpeä Sotkamolaisena

Anonyymi-ap

Pesis jos jätetään ensinnä pois,kun se on urheilulaji muiden urheilulalajien joukossa.

Jossain se on jääkiekko tms.
Mikä olisi se mistä pitäis tuntea ylpeyttä ja muiden kateutta..
Miten pitkä lista saadaan?
Tuleeko enempi mikä oli ennen paremmin.. Silloinhan olisi menty väärään suuntaan..

26

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ennee ole puhtaita vesiäkään..Järviä jos aattelee ja huoltoasemat sotkenu lopun saaren..

    • Anonyymi

      Mistä pitäis ylpeillä?Sitä saa miettiä...

      • Anonyymi

        Niinpä... enempi tulee mieleen mistä ei.
        Harkitsen muuttoa


    • Anonyymi

      Siitä olen ylpeä, että kuulun tyhmien tuskin koskaan omilla ajattelevien perus suomalaisten kannattajiin.

    • Anonyymi

      Jos meinaisi olla aina Sotkamossa oliso Tenetistä päästävä töihin,kun ei ole muuta oppilaitosta,niin muutto tulee mieleen...

    • Anonyymi

      Olen ylpeä kohta Meillä ei ole yhtään huoltoasemaa

    • Anonyymi

      Olen ylpeä kun Rytkönen pelasi jymyssä.

    • Anonyymi

      Olen ylpeä nopeusrajoituksista

    • Anonyymi

      Miettinyt kovin, mistä voisi olla Sotkamosta ylpeä...🤔Sellaista kohdetta ei löydy

    • Anonyymi

      Missä on se luonnon puhtaus, joka oli ennen valtti..

    • Anonyymi

      Olen ylpeä siitä että nuo vaate kaupat on hinnoitelleet itsensä ulos ja sitten tämä surullinen huonekalu yrittäjä joka ei saa koskaan myytyä mitään kun kaikki yli hintaisia juttuja sekä tämä Divari kanssa näyttää oikein hyvältä kun asiakkaita ei sielläkään juuri näytästä käyvän..Eli joo oon ylpeä kun on niin paljn joutavia yrityksiä vieläkin.

    • Anonyymi

      Ylpeä olen vuokatista. Vaaran juurella kehitettiin, jalostettiin ja hiottiin Suomalainen hiihto doupping. Trokattiin neuvostoliitosta, EPO-hormoonia ja muita herkkuja. Oli AGA:n happipöntöt ajamassa, hemo-arvoja alas. Kukaan ei kärynnyt, kun hommaa pyöritti ammattilaiset. Veri -tankkaus oli kuin saunassa käynti. Yhtä yleistä, ja normaalia. Ja naiset, sekä Karpaasit kantoivat kultaa kauloissaan. Oi niitä aikoja!

      • Anonyymi

        En ole ylpeä tämän palstan keskustelun tasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ylpeä tämän palstan keskustelun tasosta.

        Samaa mieltä.
        Ihan kuin olisi jotain mielenterveysongelmaisia kommentoimassa. Tai ainakin ihmisiä joilla on tosi paha olla.
        Älyttömiä juttuja joista osa on kuin ala-aste ikäisen kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Olen ylpeä kun Talvivaara työllistää Miksi pitää likaisissa työvaatteissa kulkea vapaa-aikana..

    • Anonyymi

      Sota-aikaan ei vallattu..
      Metsäpinta-alaa on enempi,kuin asuttuna.. Ei ole lentokenttää,ei julkista liikennetä,ei junaliikennetä,ei laivaliikennettä,pian ei huoltoasemaa,.
      Vois olla eko kirkonkylä..Sitten matkailijat joutuu kaukaa omilla autoillaan yksitellen tulemaan..

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat, on sotkattia , kyllönen kuskaa korpikansaa isollekirkolle ja korpitaksit hakee koululaisia yksitellen korvesta kirkolle. Jatkuva nonstop rekkaralli kuskaa puuta korvesta vuokattiin raiteille.


    • Anonyymi

      Siitä, että en asu siellä.

      • Anonyymi

        Minäkin haluan pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan pois täältä.

        Moni muukin on halunnut. Sotkamon väestö on kutistunut 66 henkilöä tammikuusta joulukuuhun 2023.


    • Anonyymi

      Minä olen erityisen ylpeä siitä että olemme niin rikkaita, että meillä on varaa maksaa elintarvikkeista enemmän kuin muualla suomessa. Hävettäisi asua esim. jossain lapissa ja maksaa elintarvikkeista vähemmän kuin täällä.
      Palkatkin täällä on niin paljon paremmat kuin Helsingissä ja asuminen lähes ilmaista, kun asuntojen vuokrat samalla tasolla kuin esim. Vantaalla.
      Ei tarvi kuin istahtaa katselemaan liikennettäkin, miten ohi soljuu toinen toista uudempaa sähkö mersua, kun vara on ajella uudenkarheilla peleillä, eikä millään 20 vuotta vanhoilla Mazdoilla.
      Siitä minä olen onnelinen että meillä menee niin hyvin ja miten paljon tämä paikka houkuttelee ihmisiä ympäri maailmaa. Erityisesti Ukrainasta ja Venäjältä.

    • Anonyymi

      Olen oppinut lukemaan.

    • Anonyymi

      Kun on hyvä kunta joka sotkee rahaa jos ja vaikka mihin tyhjänpäiväiseen juttuun..

    • Anonyymi

      Siitä että saadaan uusi yleisurheilukenttä tuohon paskalaitoksen viereen. Mikä sen mukavempaa kuin urheilla paskanhajussa.

    • Anonyymi

      Olen ylpeä kun Sotkamon keskusta näivettyy

    • Anonyymi

      Hieno miinustulos on saavutettu,taitolaji se on sekin,pitää olla ylpeä,että kaikki mitä maksat on menny ja saat antaa jatkossa enemmän..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe