Voisko joku katsoa?

Anonyymi-ap

Jos sanotaan ettei hätä oo tämän näköinen niin mun hätä on suurempi kuin osaan tajutakkaan. Olen menettänyt elämässä kaiken hyvän ja elämän koko merkityksen, ei ole perhettä ei ystäviä ei rakkautta ei kukaan joka oikeasti välittää. Materiaa on mutta se ei ole oikeasti tärkeää. Olen oikeasti hyvin herkkä ja kiltti mutta on tullut kova kuori jonka alla olen ihan rikki. Olen herkkävaistoinen ja vaisto sanoo ettei mitään hyvää tule koskaan. Olisin ansainnut paljon parempaa mutta en koskaan saanut mitä halusin. Tai rahalla tietty saanut kaiken tavaran mitä haluan mutta elämän hyvät ihmeet jääneet puuttumaan..surua ja murheita ollut senkin edestä, on mennyt usko elämään. Mitä ihmettä teen seuraavaksi?! En edes jaksa tehdä mitään kun mikään oo koskaan onnistunut (muissa kuin niissä asioissa mistä maksanut rahalla).

8

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä huolehdi. Näen että tilanne johtuu jostain aikaisemmasta elämästäsi, jossa kohtelit muita ihmisiä huonosti sen vuoksi, että saisit kerättyä itsellesi omaisuutta. Sielusi suunnitelmaan kuului tässä elämässä oppia, millaista elämä on ilman muita ihmisiä.

      Muut ihmiset, myös suuri rakkaus, tulevat kyllä elämääsi, kun olet oppiläksysi ymmärtänyt. 🤗

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­m­f­o­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Huolehdin kyllä, ei ole pienintäkään merkkiä että nuin tapahtuisi. On vain mustaa..

      • Anonyymi

        Mieti mitkä asiat tai ihmiset ovat sinulle tärkeitä. Mene sitten niiden ja heidän luo ja anna heille jotain itsestäsi. Etsi elämääsi sellaisia asioita ja ihmisiä, jotka ovat sydäntäsi lähellä.

        Rakkaus ja välittäminen toimivat vastavuoroisesti. Kun annat jotain itsestäsi, saat välittämistä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti mitkä asiat tai ihmiset ovat sinulle tärkeitä. Mene sitten niiden ja heidän luo ja anna heille jotain itsestäsi. Etsi elämääsi sellaisia asioita ja ihmisiä, jotka ovat sydäntäsi lähellä.

        Rakkaus ja välittäminen toimivat vastavuoroisesti. Kun annat jotain itsestäsi, saat välittämistä takaisin.

        Olen tehnyt näin mutta ketään ei voi pakottaa tykkäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt näin mutta ketään ei voi pakottaa tykkäämään.

        Laita sormus sormeesi, siihen nimettömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sormus sormeesi, siihen nimettömään.

        Öö...miks ihmeessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö...miks ihmeessä?

        koska se on ööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe