Olemme sentään saman taivaan alla. Ja elossa kumpikin.
Olemme sentään
47
886
Vastaukset
- Anonyymi
Ei paljon lämmitä.
- Anonyymi
Niin olemme, aina vaan olemme me.
- Anonyymi
Ei paljon lohduta
- Anonyymi
Kunpa olis jo kuollu ei jaksais tämmöstä
- Anonyymi
Yhdessä ja silti niin erillään. Ei kommunikoida, kuilu kasvaa ja ehkä se vie mut eri maailmaan pikku hiljaa.
- Anonyymi
Olen ollut liian kauan yksikseni.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
En varmaan osaa enää muuta.
- Anonyymi
Yksinäinen voi olla liitossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen voi olla liitossakin.
Juu tiedän, on siitäkin kokemusta. Mutta on omat elintavat -tottumukset. En varmaan osaa olla enää miellyttävä. Olen vaan, mikä olen. En ehkä mieleinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tiedän, on siitäkin kokemusta. Mutta on omat elintavat -tottumukset. En varmaan osaa olla enää miellyttävä. Olen vaan, mikä olen. En ehkä mieleinen.
Tän tyyppisestä asiasta ei nyt varsinaisesti ole kyse. Yt. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tiedän, on siitäkin kokemusta. Mutta on omat elintavat -tottumukset. En varmaan osaa olla enää miellyttävä. Olen vaan, mikä olen. En ehkä mieleinen.
Jos ei viitsi toisen eteen laittaa tikkua ristiin niin on parempi olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei viitsi toisen eteen laittaa tikkua ristiin niin on parempi olla yksin.
Ei se ole siitä viitseliäisyydestä kiinni. Ei enää kykene. Joskus olisi ollut valmis vaikka mihin ja panostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän tyyppisestä asiasta ei nyt varsinaisesti ole kyse. Yt. ap
Mistä teillä sitten kiikastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teillä sitten kiikastaa?
Tyhmiä ratkaisuja. Alusta loppuun. Kaiken aluksi ja kaiken lopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä ratkaisuja. Alusta loppuun. Kaiken aluksi ja kaiken lopuksi.
Jaaha. Ihmiset toimii tyhmästi ainakin silloin, kun pelkäävät omia tunteitaan ja elämistä niiden kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän tyyppisestä asiasta ei nyt varsinaisesti ole kyse. Yt. ap
Minkälaisesta esteestä sitten? Oletteko olleet yhdessä? Tykkääkö nainen sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole siitä viitseliäisyydestä kiinni. Ei enää kykene. Joskus olisi ollut valmis vaikka mihin ja panostanut.
Juuri näin
- Anonyymi
Nyt olisi jo korkea aika muuttaa se. Sivusta.
- Anonyymi
Miksi et sitten tee mitään?
- Anonyymi
Ehkä teenkin. Tänään tämä lohduttaa minua. Monestakin syystä.
No aiku hienoo.. ei kyllä helpota yhtään.. Ja tuskin kauaa enää..
Ihan saman taivaan alla on sellasia joiden ei tarttis olla.- Anonyymi
Mä kyllä toivon etten kauaa enää taivaan alla ole, mullan alle vain, niin voit jakaa tähtitaivaan alla elämäsi parempien ihmisten kanssa. Niitähän onkin ja paljon, niinkuin olet mulle sanonut. Turhaa rumaa paskaa olen.
- Anonyymi
https://youtu.be/I56ubuOPeNo?feature=shared Joo kyllä niin sentään ollaan.
- Anonyymi
Positiivista tässä on nyt se, että oli se joku hopeareunus, mitä en nyt löydä sitä tähän hätään, mutta siis huh
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Ei. Minä olen kuussa.
- Anonyymi
Ticket To the moon
- Anonyymi
Ainakin vielä.
- Anonyymi
Niin, eikä missään kaukana toisistamme
- Anonyymi
No ei, ei kaukana . Vaikeaa mut hengitän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, ei kaukana . Vaikeaa mut hengitän.
Mitä ne esteet ovat? Jos kuuluu yhteen ja haluaa toisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne esteet ovat? Jos kuuluu yhteen ja haluaa toisen?
Lehmä kiilannu väliin aasien kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmä kiilannu väliin aasien kanssa?
Olisin niin pientä ja mitätöntä.
- Anonyymi
Niin pienen kävelymatkan verran, alle 15 minuuttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pienen kävelymatkan verran, alle 15 minuuttia.
Aika paljon vähemmän. Fyysisesti. Henkisesti tällä hetkellä hyvin kaukana. Nyt vaan tapahtuu sellaisella lumipalloefektillä, ettei pysty ees meidän tilanteeseen keskittymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon vähemmän. Fyysisesti. Henkisesti tällä hetkellä hyvin kaukana. Nyt vaan tapahtuu sellaisella lumipalloefektillä, ettei pysty ees meidän tilanteeseen keskittymään.
Seinän takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinän takana.
Ei nyt ihan. Ei paljon toisinkaan.
- Anonyymi
Upeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pienen kävelymatkan verran, alle 15 minuuttia.
Mahtavaa
- Anonyymi
nyt teidät ajetaan syömään lääkkeitä ja minä määrään. olen odottanut tätä hetkeä että saan tehdä teille samoin 😆😆😆😆😆😆😆🤪🤪🤪🤪😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 vittu että tuntuu hyvälle eikä anneta mitään 😆😆😆😆😆😆😆kaikki pois ja lääkettä naamaan ja, armoton hakkaaminen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆sitä saa mitä tekee 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤪😆🤪
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆L sua odotetaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ja muita toivottavasti kidutte 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tunsin ja näin jo s hakattiin päähän jo eilen 😆😆😆😆😆😆😆😆muut jatkaa perässä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kunnes jokainen teistä on poissa muista ja saatte kärsimystä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤪ja lennetäön tuomassa pahaa ja kiusaa jokaiselle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🙂🙂🙂saatte kaikkea tuhoa ja pahuutta joka paikkaan tekojenne mukaan 🙂🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆eniten odotan Leenaa "hakattavaksi" ja muutamaa muuta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🥲🥲🥲🥲😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
No niinpä se on totta
- Anonyymi
Näinpä. Toivottavasti joskus vielä lähennytään jos mahdollista 🙂
Mukavaa päivää ja lämpimiä ajatuksia rakkaalle ❤️ - Anonyymi
Niin. Ollaan kiitollisia.
- Anonyymi
Niin. Se lohduttaa joskus talvisin, kun katson tähtiä ja ajattelen, että hänkin voi katsoa samaa tähteä.
- Anonyymi
Ei se sama taivas estä olemasta lähekkäin. Vain taivas rajana. Annetaan rakkauden voittaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592