Perussuomalaiselle haaviston puoliso on ongelma

Anonyymi-ap

Onko miespuoliso Haaviston kohdalla siis äänestyspäätökseesi vaikuttava peruste?

– Uskon, että lähes kaikille konservatiiveille se saattaa olla. Esimerkki tuleville sukupolville, ei se hyvältä näytä.

Et näkisi sitä toisenlaisen ajan merkkinä myönteisessä mielessä?

– En halua sellaista aikaa.


https://www.is.fi/politiikka/art-2000010153135.html

136

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen homomies ja perussuomalaisten äänestäjä. En kannata Haavistoa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä hänen seksuaalisuutensa kanssa. Äänestäisin mielelläni homomiestä, jos hän olisi ehdokas, jonka mielipiteet vastaavat minun mielipiteitäni. (En myöskään äänestä sinisilmäisiä ja oikeakätisiä ehdokkaita vain siksi, että olen itse sinisilmäinen ja oikeakätinen.)

      • Anonyymi

        Joillekin se että haavisto on homo on syy olla äänestämättä. Olen pitänyt perussuomalaisia homovastaisena puolueena. Vuonna 2014 äänestettiin eduskunnassa homoliitoista ja suurin osa perussuomalaisista äänesti sitä vastaan. En ymmärrä miksi niin moni homo tukee perussuomalaisia jos se on homovastainen. Voitko kertoa miksi kannatat perussuomalaisia ja miksi et vihreitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin se että haavisto on homo on syy olla äänestämättä. Olen pitänyt perussuomalaisia homovastaisena puolueena. Vuonna 2014 äänestettiin eduskunnassa homoliitoista ja suurin osa perussuomalaisista äänesti sitä vastaan. En ymmärrä miksi niin moni homo tukee perussuomalaisia jos se on homovastainen. Voitko kertoa miksi kannatat perussuomalaisia ja miksi et vihreitä?

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin se että haavisto on homo on syy olla äänestämättä. Olen pitänyt perussuomalaisia homovastaisena puolueena. Vuonna 2014 äänestettiin eduskunnassa homoliitoista ja suurin osa perussuomalaisista äänesti sitä vastaan. En ymmärrä miksi niin moni homo tukee perussuomalaisia jos se on homovastainen. Voitko kertoa miksi kannatat perussuomalaisia ja miksi et vihreitä?

        Äänestän perussuomalaisia, koska olen kansallismielinen. En äänestä vihreitä, koska en ole vihreiden kanssa juuri mistään samaa mieltä. Vaikka olen homo, niin olen paljon muutakin. Ei seksuaalisen suuntautumisen yksin pitäisi määritellä kenenkään äänestyskäyttäytymistä tai arvomaailmaa ylipäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän perussuomalaisia, koska olen kansallismielinen. En äänestä vihreitä, koska en ole vihreiden kanssa juuri mistään samaa mieltä. Vaikka olen homo, niin olen paljon muutakin. Ei seksuaalisen suuntautumisen yksin pitäisi määritellä kenenkään äänestyskäyttäytymistä tai arvomaailmaa ylipäänsä.

        Kannatat homovastaista puoluetta vaikka itse olet homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu samaan hlbt yhteisöön. Samassa pride kulkueessa kummatkin menee. Miksi syrjiä muita jotka kuuluu samaan yhteisöön?


      • Anonyymi

        Persujen incel miehet ei saa naista !! Persuhomot saa hyvin naisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        Gay, gay, gayyyyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat homovastaista puoluetta vaikka itse olet homo.

        Kannatat vihreitä, koska olet vihannes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        Mitä oikeastaan on kellään sanomista kahden ihmisen yhteisestä päätöksestä vihkiä elämänsä toisilleen .eikö nykyään jo ole maailmaa niin kehittynyt että kenekään ei tarvitsisi huopata jonkun sukupuolisuudesta. Ollaan kaikki erilaisia ,ei siinä mitään sen kummempaa ole , naurettavaa sinänsä että joku saa tyydytyksen lietsomalla toisten seksuaalisesta suuntauksesta siis siitä puhe mistä puute ,se on asia joka pitää paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Ihan niin, jos kannattaa puoluetta joka on niin monesti näyttänyt ettei edes ymmärrä asioita kuten vähemmistöryhmät, niin ihmettelen todella ettei tämäkään ihminen anna ääntää niille jotka todella ovat vieneet homojen asioita eteenpäin . Joten mikä on silloin oikeastaan pohja äänestämisellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän perussuomalaisia, koska olen kansallismielinen. En äänestä vihreitä, koska en ole vihreiden kanssa juuri mistään samaa mieltä. Vaikka olen homo, niin olen paljon muutakin. Ei seksuaalisen suuntautumisen yksin pitäisi määritellä kenenkään äänestyskäyttäytymistä tai arvomaailmaa ylipäänsä.

        Sulla on jotenkin kumma käsitys kanslais mielisyydestä , ollaan mukana EU ssa ja yhteistoimintaa on ollut muiden maiden kanssa jo kauan, ei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa kansallismielisyyden saralla,
        Jokainen suomalainen tietää että on suomalainen, ja ne jotka ymmärtävät jotain politiikasta äänestävät niitä jotka ajavat juuri heidän asioitaan . Silti ollaa omiensa asioita ajamassa . Joten kansalaisia me olemme kaikki , ei sitä joku puolue mitenkään erilaiseksi tee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Kannattavat koska heillä ei ole poliittista tietoa, ovat vaan jotenkin tarttuneet asiaan mikä on esim vierasmaalais viha , joka on todella alkeellisen tyyli ajatella asioita .
        Esim siivooja äänestää äärioikeistoa , eikä katsomoja tilannettaan olla mukana vahvistamassa. Työläisten asioita . Bussi kuski joka äänestää äärioikeistoa on jotenkin menettänyt tiedoista poliittisissa asioissa . Eikö se aina ennen ollut niin että jokainen äänesti sitä puoluetta joka ajaa heidän asioitaan ja vahvistaa työläisten asemaa oikealla tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu samaan hlbt yhteisöön. Samassa pride kulkueessa kummatkin menee. Miksi syrjiä muita jotka kuuluu samaan yhteisöön?

        Käsite HLBT on ulkopuolelta annettu viiteryhmä. Itse koen kuuluvani homoyhteisöön, en HLBT-yhteisöön. Pride-kulkueissa en marssi koskaan, koska tuollainen karnevaalimeininki vain lisää ihmisten ennakkoluuloja, ei vähennä niitä. En syrji lesboja tai transihmisiä, mutta en vain koe, että minulla olisi heidän kanssaan juurikaan yhteistä. Myös transihmiset ja lesbot voivat olla hyvin homovastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat homovastaista puoluetta vaikka itse olet homo.

        Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä on kaksi homomiestä ja yksi avoimesti biseksuaalinen nainen, joten ei PS nyt niin homovastainen enää ole. Timo Soini vastusti homoja, mutta nykyään persuissa on paljon myös homomyönteisiä poliitikkoja. Kansanedustaja Sheikki Laaksokin kannattaa Haavistoa presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, jos kannattaa puoluetta joka on niin monesti näyttänyt ettei edes ymmärrä asioita kuten vähemmistöryhmät, niin ihmettelen todella ettei tämäkään ihminen anna ääntää niille jotka todella ovat vieneet homojen asioita eteenpäin . Joten mikä on silloin oikeastaan pohja äänestämisellä

        Pitääkö homon mennä äänestyskoppiin aina homona eikä esimerkiksi kansallismielisenä suomalaisena, jos kokee sellainen olevansa? Pitääkö kaikki päätökset elämässä tehdä homous edellä ja muut ominaisuudet perässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat homovastaista puoluetta vaikka itse olet homo.

        Vaikka sinun elämäsi pyörii oman homoutesi ympärillä, niin minä ainakin keskityn elämässäni tärkeämpiin asioihin. Minulle oma homouteni on täysin yhdentekevä asia, ei hävettävä eikä salailtava asia, mutta silti loppujen lopuksi täysin yhdentekevä. Ominaisuus muiden ominaisuuksien joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat homovastaista puoluetta vaikka itse olet homo.

        Miten sinun maailmankuvasi voi olla noin mustavalkoinen? Kun kasvat aikuiseksi, huomaat kyllä, että harmaan eri sävyjä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinun elämäsi pyörii oman homoutesi ympärillä, niin minä ainakin keskityn elämässäni tärkeämpiin asioihin. Minulle oma homouteni on täysin yhdentekevä asia, ei hävettävä eikä salailtava asia, mutta silti loppujen lopuksi täysin yhdentekevä. Ominaisuus muiden ominaisuuksien joukossa.

        Sinulle on yhdentekevää että joku on homoja vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinun maailmankuvasi voi olla noin mustavalkoinen? Kun kasvat aikuiseksi, huomaat kyllä, että harmaan eri sävyjä on paljon.

        Miten sinä voit kannattaa puoluetta jossa suuri osa on sinua vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on yhdentekevää että joku on homoja vastaan?

        Kyllä! Niin kauan, kun joku ei tule homofobiansa kanssa kieltämään minun olemassaoloani, hänen homovastaisuutensa on minulle täysin yhdentekevät asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit kannattaa puoluetta jossa suuri osa on sinua vastaan?

        Koska en näe maailmaa mustavalkoisena, vaan näen myös harmaan eri sävyt, joita perussuomalaisissa on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en näe maailmaa mustavalkoisena, vaan näen myös harmaan eri sävyt, joita perussuomalaisissa on paljon.

        Selvä. Itse en kannattaisi puoluetta jossa monella on homovastaisia asenteita. Jos olisin kansanededustajana tilassa jossain puoluekokouksessa ja tietäisin että puolueseen kuuluisi henkilöitä jotka ovat homoja vastaan en sietäisi sitä. Miten voit sietää sellaista. Mielestäni voi olla eri näkemyksiä taloudesta ja maahanmutosta mutta homovastaisuutta en siedä enkä halua kannattaa sellaista ryhmää joka on suurimmaksi osaksi sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Tasa-arvoinen voi olla muutenkin kuin käyttämällä kirkollista avioliitto nimitystä parisuhteestaan.

        Oletko jotenkin vammainen kun kuvittelet sukupuolen olevan ilmoitusasia tai muuttuvan silpomalla, ei sillä ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä.

        On varmasti paljon muutakin mitä et ymmärrä, oletko kenties nainen joka haluaisi olla mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu samaan hlbt yhteisöön. Samassa pride kulkueessa kummatkin menee. Miksi syrjiä muita jotka kuuluu samaan yhteisöön?

        Vain hörhöt kuuluu tuohon pride-eyhteisöön. Miksi kuvittelet edes kaikkien homojen edustavan samoja arvoja, saati lepakkojen ja transujen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikeastaan on kellään sanomista kahden ihmisen yhteisestä päätöksestä vihkiä elämänsä toisilleen .eikö nykyään jo ole maailmaa niin kehittynyt että kenekään ei tarvitsisi huopata jonkun sukupuolisuudesta. Ollaan kaikki erilaisia ,ei siinä mitään sen kummempaa ole , naurettavaa sinänsä että joku saa tyydytyksen lietsomalla toisten seksuaalisesta suuntauksesta siis siitä puhe mistä puute ,se on asia joka pitää paikkansa

        Niinpä, mihin homot tarvitsee kirkollista avioliittoa kun hyvin harva kiinnostunut uskonnostakaan millään tavalla ja jos on, ymmärtää sen olevan miehen ja naisen välinen.

        Miksi transut ja ties minkä sukupuoliset kuvittelee muita kiinnostavan mitä päässään kuvittelevat ja miksi haluavat tehdä siitä numeroa. Biologinen sukupuoli on se millä merkitystä lain kannalta, kaiken muun voivat pitää omana tietonaan ja silpoa itseään omalla kustannuksellaan jos haluavat. Yhteiskunnan kuuluu tarjota terapiaa harhoihin jos haluavat, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, jos kannattaa puoluetta joka on niin monesti näyttänyt ettei edes ymmärrä asioita kuten vähemmistöryhmät, niin ihmettelen todella ettei tämäkään ihminen anna ääntää niille jotka todella ovat vieneet homojen asioita eteenpäin . Joten mikä on silloin oikeastaan pohja äänestämisellä

        Tasa-arvo riittää, ei mitään erioikeuksia ja vaatimuksia esim kirkon suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jotenkin kumma käsitys kanslais mielisyydestä , ollaan mukana EU ssa ja yhteistoimintaa on ollut muiden maiden kanssa jo kauan, ei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa kansallismielisyyden saralla,
        Jokainen suomalainen tietää että on suomalainen, ja ne jotka ymmärtävät jotain politiikasta äänestävät niitä jotka ajavat juuri heidän asioitaan . Silti ollaa omiensa asioita ajamassa . Joten kansalaisia me olemme kaikki , ei sitä joku puolue mitenkään erilaiseksi tee .

        Kertoihan haavisto itsekin ettei hänelle ole tärkeintä ajaa Suomen ja suomalaisten asiaa, presidentille pitäisi olla. Sen sijaan valittaa ettei halutakaan enää laskea maahan kaikkia elintasopakolaisia loisimaan, silläkään ei ole väliä että muslimit ovat itse erittäin suvaitsemattomia ja tekevät paljon vakavia rikoksia.

        Tällä hetkellä PS kylläkin ajaa ensisijaisesti rikkaiden asiaa, kuten teki demaritkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattavat koska heillä ei ole poliittista tietoa, ovat vaan jotenkin tarttuneet asiaan mikä on esim vierasmaalais viha , joka on todella alkeellisen tyyli ajatella asioita .
        Esim siivooja äänestää äärioikeistoa , eikä katsomoja tilannettaan olla mukana vahvistamassa. Työläisten asioita . Bussi kuski joka äänestää äärioikeistoa on jotenkin menettänyt tiedoista poliittisissa asioissa . Eikö se aina ennen ollut niin että jokainen äänesti sitä puoluetta joka ajaa heidän asioitaan ja vahvistaa työläisten asemaa oikealla tavalla

        Työlöäisten verorahoilla elätettävät länsimaalaisiin tapoihin vihamielisesti suhtautuvat musimit eivät ainkaan ole työläisten etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsite HLBT on ulkopuolelta annettu viiteryhmä. Itse koen kuuluvani homoyhteisöön, en HLBT-yhteisöön. Pride-kulkueissa en marssi koskaan, koska tuollainen karnevaalimeininki vain lisää ihmisten ennakkoluuloja, ei vähennä niitä. En syrji lesboja tai transihmisiä, mutta en vain koe, että minulla olisi heidän kanssaan juurikaan yhteistä. Myös transihmiset ja lesbot voivat olla hyvin homovastaisia.

        Ja ovatkin, naisten viiteryhmä on aina naiset. Niille tasa-arvo tarkoittaa feminismiä eli pelkästään naisten etujen ajamista. Sen huomaa kaikessa, suhtautumisessa palkkoihin, inttiin/sivariin, huoltajuuteen, aborttiin, rangaistuksiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on yhdentekevää että joku on homoja vastaan?

        Joka puolueessa sellaisia on ja paljon tärkeämpienkin asioiden vastustajia, kuten esim tasa-arvon vastustajia ja epäisänmaallisia. Kaikki puolueetajaa jonkin tietyn ryhmän etuja, valitettavasti tavallisten työläisten etua ei aja enää mikään puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Itse en kannattaisi puoluetta jossa monella on homovastaisia asenteita. Jos olisin kansanededustajana tilassa jossain puoluekokouksessa ja tietäisin että puolueseen kuuluisi henkilöitä jotka ovat homoja vastaan en sietäisi sitä. Miten voit sietää sellaista. Mielestäni voi olla eri näkemyksiä taloudesta ja maahanmutosta mutta homovastaisuutta en siedä enkä halua kannattaa sellaista ryhmää joka on suurimmaksi osaksi sellainen.

        Sitten et voi olla minkään puolueen tilaissuuksissa, vihreissä ja demareissa on kaikkein suvaitsemattomimpia muslimeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et voi olla minkään puolueen tilaissuuksissa, vihreissä ja demareissa on kaikkein suvaitsemattomimpia muslimeja.

        Ketä suvaitsemattomia muslimeja vihreissä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hörhöt kuuluu tuohon pride-eyhteisöön. Miksi kuvittelet edes kaikkien homojen edustavan samoja arvoja, saati lepakkojen ja transujen.

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu hlbt yhteisöön. Jotkut homot valittaa homofobiasta ja syrjinnästä ja sitten itse ovat transfobisia. Vaaditaan suvaitsevaisuutta mutta itse ei olla. Luulisi olevan sen verran empaattinen kun tietää miten syrjiminen sattuu ettei itse sitten syrjisi muita. En ymmärrä tätä joidenkin homojen transvihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Itse en kannattaisi puoluetta jossa monella on homovastaisia asenteita. Jos olisin kansanededustajana tilassa jossain puoluekokouksessa ja tietäisin että puolueseen kuuluisi henkilöitä jotka ovat homoja vastaan en sietäisi sitä. Miten voit sietää sellaista. Mielestäni voi olla eri näkemyksiä taloudesta ja maahanmutosta mutta homovastaisuutta en siedä enkä halua kannattaa sellaista ryhmää joka on suurimmaksi osaksi sellainen.

        Oletpa suvaitsevainen.


      • Anonyymi

        Auta mua ymmärtämään miksi homo äänestää persuja kun he haluavat heikentää meidän oikeuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta mua ymmärtämään miksi homo äänestää persuja kun he haluavat heikentää meidän oikeuksia?

        Millä tavalla he niitä oikeuksia haluavat heikentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu hlbt yhteisöön. Jotkut homot valittaa homofobiasta ja syrjinnästä ja sitten itse ovat transfobisia. Vaaditaan suvaitsevaisuutta mutta itse ei olla. Luulisi olevan sen verran empaattinen kun tietää miten syrjiminen sattuu ettei itse sitten syrjisi muita. En ymmärrä tätä joidenkin homojen transvihaa.

        Suvaitsevaisuuden ei pitäisi tarkoittaa että hyväksyy mitä tahansa järjettömyyksiä, kuten että sukupuoli olisi ilmoitusasia., sukupuoli on se mihin synnytään, eikä sitä voi muuttaa. Seksuaalisuus taas on jokaisen oma asia, eikä sen tai omien harhojen takia pidä lakeja muuttaa, sallia menoa toisen sukupuolen tiloihin tai kilpailua toisen sukupuolen sarjoissa. Kummasti sekin tosin tuntuu naisia haittaavan vain jos mies kilpailee naisten sarjassa.

        Miksi ette vaadi tasa-arvoa ihan oikeissa asioissa, naiset inttiin/sivariin, maksatte omat eläkkeenne ja sosiaalikulunne, huoltajuus tasan, abortista oikeus päättää myös miehellä, "raiskauksista"oltava pitävä näyttö kuten muissakin rikoksissa, rangaistukset samanlaiset sukupuolesta riippumatta samoilla näytöillä, ei yksipuolisia sukupuolikiintiöitä, naiset pois miesten suihkutiloista ja pukuhuoneista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        No ihmeellistä sentään vaan kun ajattelee kokonaisuutta . Mutta sinä teet tietenkin kuten haluat . Hieman voisi kyllä peruuttaa ajassa taakse päin ja lukea mikä puolue tuki homoja ja mikä vastusti, , ja nähdä kokonaisuus asiassa sillä se on vaikea uskoa että joku todella ei näe sitä. Mutta jos katsoo hieman lyhyt näköisesti asioita niin voi luulla jotain asiaa hyväksi itselleen , mutta pitkällä tähtäimellä se ei ole niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta mua ymmärtämään miksi homo äänestää persuja kun he haluavat heikentää meidän oikeuksia?

        Paljon enemmän haavisto heikentää kun kannattaa sosiaaliturvan varassa elävien massamaahanmuuttoa ja islamisaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän perussuomalaisia, koska olen kansallismielinen. En äänestä vihreitä, koska en ole vihreiden kanssa juuri mistään samaa mieltä. Vaikka olen homo, niin olen paljon muutakin. Ei seksuaalisen suuntautumisen yksin pitäisi määritellä kenenkään äänestyskäyttäytymistä tai arvomaailmaa ylipäänsä.

        Eipä tietenkää suuntaus saa määritellä mutta joskus sitä vaan määritellään konservatiivisessa saleissa liikaakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsite HLBT on ulkopuolelta annettu viiteryhmä. Itse koen kuuluvani homoyhteisöön, en HLBT-yhteisöön. Pride-kulkueissa en marssi koskaan, koska tuollainen karnevaalimeininki vain lisää ihmisten ennakkoluuloja, ei vähennä niitä. En syrji lesboja tai transihmisiä, mutta en vain koe, että minulla olisi heidän kanssaan juurikaan yhteistä. Myös transihmiset ja lesbot voivat olla hyvin homovastaisia.

        Miten voi olla yleeensä homovastainen , sillä se joka on homo ei voi muusiksi tulla. Miten ollaan vastaan ihanko vaan periaatteen vuoksi , minä en käsitä tuollaista vastaan olemista mitenkään . Kaikki ovat ainoastaan ihmisiä erilaisilla ominaisuuksilla, niitä ominaisuuksiaan ollaan vastaan siksi että joku ei ole kun se jolla on aina sanomista homoista.
        Kaikki homot joita tunnen ovat ihan tavallisia ihmisiä , ja heidän seksuaalisuuttaan en mitenkään mieti kun käyvät kylässä , ja miksi miettisinkään, eivät hekään ole kiinnostuneita minun heteoseksistä mitenkään .
        Joten kun ihmiset lopettavat funtsimasta homoutta jonain irstaana asiana , mitä se ei mitenkään ole, niin olisi maailmankin paljon vapaampi.
        Ja sinä et mene siksi prideen mukaan kun se herättää ihmisten ennakkoluuloja, joten sovellut muiden ajatuksiin pridestä.
        Itse en mitenkään näe prideä muuna kun juhlana siitä että saavat olla vihdoin vapaita siitä mitä homojen elämä oli ennen, siis ilman vapautta saada olla se mikä on.

        Kyllä vapautta saa juhlia . Kun lukee heidän historiansa niin ymmärtää miten paljon se on tuottanut kärsimystä heille , koska heitä ei ole ymmärretty . Nyt on sentään monessa maassa saanut nähdä heidän vapautensa saada olla juuri sitä mitä ovat, se oli aikaisemmin ainoastaan heterojen oikeus . Joten kun vähemmistöryhmät tukevat toisiaan niin sehän olisi kaikille hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö homon mennä äänestyskoppiin aina homona eikä esimerkiksi kansallismielisenä suomalaisena, jos kokee sellainen olevansa? Pitääkö kaikki päätökset elämässä tehdä homous edellä ja muut ominaisuudet perässä?

        No kai se usein on sitä että tuetaan sitä joka ajaa ihmisen etuja asioissa , mutta sinähän voit ihan hyvin tehdä kuten haluat kukaan ei estä , mutta ymmärrän että moni ihmettelee että sinä haluat antaa äänesi jollekkin joka ei koskaan tule toimimaan vähemmistö ryhmiä tukien , kun on nähnyt heidän kommenttejaan niin tietää miten he ajattelevat homoista, itse juuri siksi en koskaan äänestäisi homovastaisia puoluetta vaikka olen hetero , sinä päivänä kun persut lopettavat puhumasta paskaa homoista niin voisin ehkä tutkia miten he ajattelevat, että ovatko kehittyneet ymmärtämään asia kuten tiede sen ymmärtää ja hyväksyy.
        Joten tee miten haluat ihan oma päätöksesi, ja yritä ymmärtää niitä jotka sitä ei tue ja erityisesti minkä vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsevaisuuden ei pitäisi tarkoittaa että hyväksyy mitä tahansa järjettömyyksiä, kuten että sukupuoli olisi ilmoitusasia., sukupuoli on se mihin synnytään, eikä sitä voi muuttaa. Seksuaalisuus taas on jokaisen oma asia, eikä sen tai omien harhojen takia pidä lakeja muuttaa, sallia menoa toisen sukupuolen tiloihin tai kilpailua toisen sukupuolen sarjoissa. Kummasti sekin tosin tuntuu naisia haittaavan vain jos mies kilpailee naisten sarjassa.

        Miksi ette vaadi tasa-arvoa ihan oikeissa asioissa, naiset inttiin/sivariin, maksatte omat eläkkeenne ja sosiaalikulunne, huoltajuus tasan, abortista oikeus päättää myös miehellä, "raiskauksista"oltava pitävä näyttö kuten muissakin rikoksissa, rangaistukset samanlaiset sukupuolesta riippumatta samoilla näytöillä, ei yksipuolisia sukupuolikiintiöitä, naiset pois miesten suihkutiloista ja pukuhuoneista...

        Tärkeitä asioita listasit, mitä itse peräänkuulutan tasa-arvon epäkohtina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihmeellistä sentään vaan kun ajattelee kokonaisuutta . Mutta sinä teet tietenkin kuten haluat . Hieman voisi kyllä peruuttaa ajassa taakse päin ja lukea mikä puolue tuki homoja ja mikä vastusti, , ja nähdä kokonaisuus asiassa sillä se on vaikea uskoa että joku todella ei näe sitä. Mutta jos katsoo hieman lyhyt näköisesti asioita niin voi luulla jotain asiaa hyväksi itselleen , mutta pitkällä tähtäimellä se ei ole niin.

        Homojen oikeuksilla ei ole mitään tekemistä seta-hörhöjen, suvakkifemakkojen ja vihervasureiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Niinhän ae on että kun omat asiat ei ole kunnossa niin aletaan ihmisten asioita setvimään. Nämä ovat ihan vaan epätietoisia raukkoja joiden homovihaa puheille ei kannata edes antaa mitään arvoa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Itse en kannattaisi puoluetta jossa monella on homovastaisia asenteita. Jos olisin kansanededustajana tilassa jossain puoluekokouksessa ja tietäisin että puolueseen kuuluisi henkilöitä jotka ovat homoja vastaan en sietäisi sitä. Miten voit sietää sellaista. Mielestäni voi olla eri näkemyksiä taloudesta ja maahanmutosta mutta homovastaisuutta en siedä enkä halua kannattaa sellaista ryhmää joka on suurimmaksi osaksi sellainen.

        Ihan niin,en kannattaisi minäkään puoluetta joka vielä nykyaikana on lapsen kengissä , naurettavaa touhua sinänsä, koska eivät käsitä koko asiaa josta puhuvat tekee sen naurettavaksi.
        No näitä nyt on vaan muutamia poislähtevien joukossa vanhuuskin tekee sen että eivät osaa ajatella ihmistä ihmisenä vaan takertuvat asioihin mistä heillä on ainoastaan mielikuvitustensa tuottama kuva, siinähän takkuavat asioittensa kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ae on että kun omat asiat ei ole kunnossa niin aletaan ihmisten asioita setvimään. Nämä ovat ihan vaan epätietoisia raukkoja joiden homovihaa puheille ei kannata edes antaa mitään arvoa,

        Totta, suvakeilla ei ole asiat kunnossa, siksi haluavat sekoittaa muidenkin päät ja pilata elämät. Suvakkifemakkoja ei saisi koskaan laskea päättämään toisten asioista. Jos ei tiedä edes omaa sukupuoltaan niin on erittäin epätietoinen.


      • Anonyymi

        Ihan oikein ajateltu jokainen äänestää sitä måjoiden mielipiteet vastaavat omia mielipiteitä. Ävaikkamyski puolue kyllä on sellainen jota kukaan sivistynyt ihminen ei äänestä koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas, homotkin voi vastustaa homojen avioliittoa, transulakia, islamisaatiota ja järjetöntöä viherpiiperrystä, ei tarvitse olla tyhmä vaikka onkin homo.

        Homo voi vastustaa ainoastaan omaa avioliittoaan ei kenenkään muun .
        Olen nähnyt pitkiä homoliittoja ja se riittää aiishen että rakkaus on heillä kestänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Ihan niin tasarvo on asia mistä on taistelleet ja sitten jotkut asettuvat vastaan toisten oikeutta rakastaa toisiaan ja olla avioliitossa .
        Ei näiden hörhöjen touhut ole terveitä mitenkään kun ollaan vastustamassa kahden ihmisen rakkautta ja somia avioliitto, kuten muutkin rakastavaiset tekevät .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen incel miehet ei saa naista !! Persuhomot saa hyvin naisia .

        Kuka itseään kunnioittava nainen haluaisi suuri suomen ihmisen elämäänsä jolla on homofobia ja puhuu seksistisiä vitsejä heti kun saa siihen tilaisuuden . Olkoot yksin kunnes kasvavat aikuisiksi ulos lapsen kengissään joiden kanssa olla tallustellessaan mollataan ihmisiä , eritysesti vähemmistö ryhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jotenkin kumma käsitys kanslais mielisyydestä , ollaan mukana EU ssa ja yhteistoimintaa on ollut muiden maiden kanssa jo kauan, ei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa kansallismielisyyden saralla,
        Jokainen suomalainen tietää että on suomalainen, ja ne jotka ymmärtävät jotain politiikasta äänestävät niitä jotka ajavat juuri heidän asioitaan . Silti ollaa omiensa asioita ajamassa . Joten kansalaisia me olemme kaikki , ei sitä joku puolue mitenkään erilaiseksi tee .

        Moni vaan silti äänesti päin peetä omasta mielestään joten silloin ovat ainoastaan kiroilleet jälkeen päin että käänsivätbtakkinsa, kun huomaavat ettei heillä olekkaa;mitään hyötyä siitä mitä äänestivät . Ja sille puolueelle he eivät edes merkitse mitään ainoastaan sen äänen saivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on yhdentekevää että joku on homoja vastaan?

        Älä viitsi vääntää asiaa sentään. Hän vaan ei ole tehnyt numeroa itsestään jampuhuu ihan kuten kuka tahansa. Kun äänestää niin jokainen katsoo mikä puolue on juuri hänelle sopiva kuten kaikki muutkin tekevät. Ymmärrän toki sinun tarkoitukesi tuettaisi omiaan että joskus saataisiin asiaan oikea yhteys keskuteluissa. . Mutta ilmeisesti hän nyt ei ajattele niin laajasti asiaa, joten olen samaa mieltä kun sinä , sitä paremmin saa ihmiset hyväksynnän mitä vähemmän laitetaan painoa jonkun homoudelle. Kun vähemmistö ryhmät tulåkisivat toisiaan niin tärkeässä asiassa kun tämä asia on.
        Kukaan ei halua että homojen pitäisi olla, kaapissa siksi olisi oikein kun he kaikki tulisivat ulos kaapista ja uskaltaisivat olla sitä sitä ovat . Mitä enempään sitä vahvempi yhteistyö . Ei näiltä kouluttamattomilta voi odottaa mitäön ymmärtämistä eikä uskovaisilla liioin , silloin kun ihminen hyväksyy itsensä niin toisetkin hyväksyvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo voi vastustaa ainoastaan omaa avioliittoaan ei kenenkään muun .
        Olen nähnyt pitkiä homoliittoja ja se riittää aiishen että rakkaus on heillä kestänyt

        Niinpä, jotkut edelleen rekisteröidyssä parisuhteessa, "avioliitto" ei saa kirkon siunausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin tasarvo on asia mistä on taistelleet ja sitten jotkut asettuvat vastaan toisten oikeutta rakastaa toisiaan ja olla avioliitossa .
        Ei näiden hörhöjen touhut ole terveitä mitenkään kun ollaan vastustamassa kahden ihmisen rakkautta ja somia avioliitto, kuten muutkin rakastavaiset tekevät .

        Kuka sinua kieltää rakastamasta, idiootti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka itseään kunnioittava nainen haluaisi suuri suomen ihmisen elämäänsä jolla on homofobia ja puhuu seksistisiä vitsejä heti kun saa siihen tilaisuuden . Olkoot yksin kunnes kasvavat aikuisiksi ulos lapsen kengissään joiden kanssa olla tallustellessaan mollataan ihmisiä , eritysesti vähemmistö ryhmiä

        Paha haluta kun ei teitä suvakkifemakkoja kukaan fiksu ota :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni vaan silti äänesti päin peetä omasta mielestään joten silloin ovat ainoastaan kiroilleet jälkeen päin että käänsivätbtakkinsa, kun huomaavat ettei heillä olekkaa;mitään hyötyä siitä mitä äänestivät . Ja sille puolueelle he eivät edes merkitse mitään ainoastaan sen äänen saivat

        Sanos muuta, sannukka petti äänestäjät ja tuhlaa järjettömiä summia suojatyöpaikassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi vääntää asiaa sentään. Hän vaan ei ole tehnyt numeroa itsestään jampuhuu ihan kuten kuka tahansa. Kun äänestää niin jokainen katsoo mikä puolue on juuri hänelle sopiva kuten kaikki muutkin tekevät. Ymmärrän toki sinun tarkoitukesi tuettaisi omiaan että joskus saataisiin asiaan oikea yhteys keskuteluissa. . Mutta ilmeisesti hän nyt ei ajattele niin laajasti asiaa, joten olen samaa mieltä kun sinä , sitä paremmin saa ihmiset hyväksynnän mitä vähemmän laitetaan painoa jonkun homoudelle. Kun vähemmistö ryhmät tulåkisivat toisiaan niin tärkeässä asiassa kun tämä asia on.
        Kukaan ei halua että homojen pitäisi olla, kaapissa siksi olisi oikein kun he kaikki tulisivat ulos kaapista ja uskaltaisivat olla sitä sitä ovat . Mitä enempään sitä vahvempi yhteistyö . Ei näiltä kouluttamattomilta voi odottaa mitäön ymmärtämistä eikä uskovaisilla liioin , silloin kun ihminen hyväksyy itsensä niin toisetkin hyväksyvät

        Haavisto sanoi ennen vaaleja että hyvä kun homoudesta puhutaan ja nyt syyttää yleä kun otti asian esille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin se että haavisto on homo on syy olla äänestämättä. Olen pitänyt perussuomalaisia homovastaisena puolueena. Vuonna 2014 äänestettiin eduskunnassa homoliitoista ja suurin osa perussuomalaisista äänesti sitä vastaan. En ymmärrä miksi niin moni homo tukee perussuomalaisia jos se on homovastainen. Voitko kertoa miksi kannatat perussuomalaisia ja miksi et vihreitä?

        Eivät ole tietoisia asioista siksi syrjivät ihmisiä , sivistynyt ihminen ei koskaan syrji toisia ihmisiä.
        Ihan sama asia joaås alettais syrjimään vasenkätisiäkin sekin on asia mille ei mitään voi. Tai miehiä jotka tulevat kaljuksi jo ennen30 vuotta esimerkkejä on monia.
        Kahden aikuisen ihmisen päätös olla yhdessä on heidän ihan oma asiansa, ja siinä ei ole mitään pahaa.
        En minäkään ymmärrä että homo tukee PS joka on heille nauranut ja ivannut heitä ja joku kirjoitti kerran että kaikki homot pitää tappaa ,siis millainen on sellainen ihminen joka niin ajattelee.
        Sitten nämä uskon veikkoset ovat yksi ryhmä sinänsä levittämässä väärää tietoaan.
        Homoista.
        Tiedän yhden tapauksen jossa nuori poika ajettiin kotoa pois siksi että oli homo. Vanhemmat olivat Jehovan todistajia valitsivat uskonnon, oman lapsensa ajoivat kotoa pois.
        Joten kun tämä PS jengi ottaisi selvää asioista se kun ovat niin kolhoja käytökseltään . Jokainen ihminen on arvokas juuri sellaisen kun hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän perussuomalaisia, koska olen kansallismielinen. En äänestä vihreitä, koska en ole vihreiden kanssa juuri mistään samaa mieltä. Vaikka olen homo, niin olen paljon muutakin. Ei seksuaalisen suuntautumisen yksin pitäisi määritellä kenenkään äänestyskäyttäytymistä tai arvomaailmaa ylipäänsä.

        Onko perusuomalaiset kansallismielisiä sinun mielestäsi, onko se kansallis mielistä että alentavat ihmisiä jotka syntyvät erilaisella suuntauksella.
        Ei sillä tavalla koskaan saada ihmisiä ymmärtämään kun homo äänestää niitä joiden luulee olevan kansallismielisiä . Ovat homo vihaajia se näkyy joka päivä netissä kun seillä kommentoivat
        Olihan vaaleissa muitakin hyviä puolueita se kun menet antamaan äänesi niille jotka kieltävät sinun seksuaalisuutesi ja tekevät siitä leikkiä . Onko se kansalliss mielisyyttä ?
        taidat olla aika nuori vielä. Koska uskot siihen mitä he ovat sanoneet . Siis kovia jätkiä omasta mielestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ja transsukupuoliset kuuluu samaan hlbt yhteisöön. Samassa pride kulkueessa kummatkin menee. Miksi syrjiä muita jotka kuuluu samaan yhteisöön?

        Omia kuvitelmia koska olet epävarma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä on kaksi homomiestä ja yksi avoimesti biseksuaalinen nainen, joten ei PS nyt niin homovastainen enää ole. Timo Soini vastusti homoja, mutta nykyään persuissa on paljon myös homomyönteisiä poliitikkoja. Kansanedustaja Sheikki Laaksokin kannattaa Haavistoa presidentiksi.

        Usko miten haluat politiikasta eivät tiedä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia kuvitelmia koska olet epävarma

        Ei liity aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko perusuomalaiset kansallismielisiä sinun mielestäsi, onko se kansallis mielistä että alentavat ihmisiä jotka syntyvät erilaisella suuntauksella.
        Ei sillä tavalla koskaan saada ihmisiä ymmärtämään kun homo äänestää niitä joiden luulee olevan kansallismielisiä . Ovat homo vihaajia se näkyy joka päivä netissä kun seillä kommentoivat
        Olihan vaaleissa muitakin hyviä puolueita se kun menet antamaan äänesi niille jotka kieltävät sinun seksuaalisuutesi ja tekevät siitä leikkiä . Onko se kansalliss mielisyyttä ?
        taidat olla aika nuori vielä. Koska uskot siihen mitä he ovat sanoneet . Siis kovia jätkiä omasta mielestään

        Suvakit ovat homovihamielisiä koska kannattavat islamia ja haluavat tehdä Suomesta kalifaatin missä sharialaki.

        Mene nyt muualle lässyttämään, haavistoa ei valittu ja seuraaviin tuskin enää osallistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Homo ei tarvitse avioliittoa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen incel miehet ei saa naista !! Persuhomot saa hyvin naisia .

        Paitsi sellaiset eivät voi olla mitään homoja jotka haluavat naisia. Olivatpa sitten persuja tai ketä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen avioliitto on nähty tasa arvon asiana. Miksi homot ei haluaisi tasa arvoa? Onko sinulla sisäistettyä homovihaa? Vihaatko itseäsi? Ja mitä joillakin homoilla on transsukupuolisia vastaan? En ymmärrä. En vain edelleenkään ymmärrä miksi homot kannattaa puoluetta joka on homovastainen. En usein käytä sanaa tyhmä mistään mutta hieman hölmöltä vaikuttaa homona kannattaa puoluetta joka on homovastainen.

        Kerro lisää siitä sinun kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstäsi!
        Et ole kommenttisi mukaan homo! Miksi olet kiinnostunut homista?
        Kerro toki muutkin mt-ongelmasi, kuulema se helpottaa.


    • Anonyymi

      Haavisto on oikea idiootti. Äitinsä on sanonut, että hän on oikea jääräpää.

      Haavisto luulee varmaan olevansa jumala, jumaloitava ja ainoa tervejärkinen ihminen maan päällä. Jotenkin kun näkee sen naamaa, niin siitä kuultaa luonnottomuus ja valheellisuus ja keinotekoinen onnenkuva.

      Haavisto pysyy pinnalla vain hullun Viherlauman voimin, Järjetöntä sakkia. Suomen suot on pantu pakettiin, metsää paketoitu, ydinvoimaa pannaan kampoihin... ja vieläpä vaativat sähköautopakkoa Suomeen. Idiootteja

      • Anonyymi

        Oikeat jääräpääthän ne ovat aina olleet poliittisista tehtävissä siksipä ovat ajamassa poliittisia asioita , sillä politiikka on sitä että haluaa muutoksia yhteiskunnassa . Ja poliittisessa työssä ei juorukellolla ole koskaan ollut minkäänlaista sijaa .
        Haavisto on ihan yhtä arvokas ihminen politiikassa kun vastustajansakkin .
        Pitää oikeastaan lukea jokaisen puolueen ideologiat ennekun edes pystyy niistä keskustelemaan , että ymmärtää mitä asioita he ajavat ja miksi
        Ei Haavisto mitenkään kuvittele olevansa mikään jumala, hän tietää että on ihan tavallisen ihminen. Joten otapas selville hieman miten ja millä perusteella päätöksiä tehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat jääräpääthän ne ovat aina olleet poliittisista tehtävissä siksipä ovat ajamassa poliittisia asioita , sillä politiikka on sitä että haluaa muutoksia yhteiskunnassa . Ja poliittisessa työssä ei juorukellolla ole koskaan ollut minkäänlaista sijaa .
        Haavisto on ihan yhtä arvokas ihminen politiikassa kun vastustajansakkin .
        Pitää oikeastaan lukea jokaisen puolueen ideologiat ennekun edes pystyy niistä keskustelemaan , että ymmärtää mitä asioita he ajavat ja miksi
        Ei Haavisto mitenkään kuvittele olevansa mikään jumala, hän tietää että on ihan tavallisen ihminen. Joten otapas selville hieman miten ja millä perusteella päätöksiä tehdään

        Vaalikoneesta näkeekin ettei haavisto aja suomalaisten etua.


    • Anonyymi

      PS taitaa olla eniten julkihomoja eduskunnassa kuin muissa puolueissa.

      • Anonyymi

        PS on Suomen gei-myönteisin puolue.


    • Anonyymi

      On kiva kun saadaan oikea Pekka pressa ja liuta "ykkösdaameja", linnan juhlissa riittää Peccalla poitsuja, kuulemma kadetit eivät tule Peccan bileisiin tanssittamaan, ainoastaan bisset ja gay kadetit tulee, Ruotsi lupautunut lähettämään heidän erikoisjoukkojaan linnan juhliin "arabi" taustaisia yksin tulleita "lapsi" maahanmuuttajia ja jengi rikollisia.

    • Anonyymi

      Ei kai jonkun seksuaalinen suuntaus pitäisi vaikuttaa siihen miten hän tekee tehtävänsä
      Lapsellista jorinaa sinänsä kun eräille jonkun suuntaus on tullut poliittiseksi aseeksi
      Ei juoruilemalla yhteiskuntaa rakenneta , eikä liioin sillä ,että puhutaan alentavasti vähemmistö ryhmistä . Työtä tekevän CV ssä ei koskaan edes mainita kenenkään seksialisuutta., sillä se on jokaisen yksityiselämän kuuluva asia joka ei mitenkään vaikuta työn osaamiseen
      Monet ovat vihdoin tulleet ulos kaapista siksi että laki sen sallii ja saakin sallia,
      Ja vihdoin nämäkin ihmiset saavat elää sitä elämää mikä on heidän, kuten kaikki muutkin ovat saaneet elää kautta aikojen.
      Joten en näkee mitenkään asialliseksi sitä että tälläiset asiat olisivat jotenkin tärkeitä ottaa keskustelun aiheeksi

      • Anonyymi

        Ei pitäisi, mutta vielä enemmän vaikuttaa suvakkius ja ongelmien kieltäminen.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta pätkääkään puoliso, me kaikki olemme erilaiset

    • Anonyymi

      Se on vain minusta kovin huvittavaa että perussuomalaisten kolmas puheenjohtaja on homo (joita persut vihaavat), ja elää parisuhteessa mustan miehen kanssa (joita persut vihaavat)

      • Anonyymi

        Se juuri on huvittavaa. Tarkoitat varmaan tynkkystä. Hänen halu kuulua perussuomalaisiin johtuu ehkä siitä että hän on kristinuskoinen ja ehkä siksi islamia vastaan ja halla aho etenkin on taitanut sanoa jotain negatiivista islamista. Samoin eräs toinen perussuomalainen.


      • Anonyymi

        Se on vain minusta kovin huvittavaa että demareissa ja vihreissä on suvakkeja ja muslimeja (jotka vihaavat kristittyjä), ja elävät parisuhteessa valkoisen miehen kanssa (joita femakot vihaavat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain minusta kovin huvittavaa että demareissa ja vihreissä on suvakkeja ja muslimeja (jotka vihaavat kristittyjä), ja elävät parisuhteessa valkoisen miehen kanssa (joita femakot vihaavat)

        Keitä muslimeja on vihreissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä muslimeja on vihreissä

        Äänestäjissä ja varmaan myös jäsenissä paljonkin. Musu on musu vaikka kuinka ripuloisi tai nimettäisiin kauniiksi ja heidän asiaansa ajaa muutkin vihreät kiihkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäjissä ja varmaan myös jäsenissä paljonkin. Musu on musu vaikka kuinka ripuloisi tai nimettäisiin kauniiksi ja heidän asiaansa ajaa muutkin vihreät kiihkeästi.

        Vihreitä kansanedustajia jotka olisivat muslimeja ei tietääkseni ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreitä kansanedustajia jotka olisivat muslimeja ei tietääkseni ole.

        Jokaisessa islamisaatiota ajavassa elää muslimi, onpa sitten diarrea, unbella, sohvi tai rista.


    • Ei minua niinkään ärsytä poliitikon homous kun nämä puheet "puolisosta". En itse asiassa tiedä onko Pekka Haavisto solminut homoavioliiton Antonionsa kanssa. Semmoinen käsitys on, että ei ole, mutta oikeasti en tiedä. Puhe "puolisosta" kun on kyse seksikumppanista homoeroottisessa suhteessa kuitenkin rassaa pahemman karran koska olen sitä mieltä, että puolisoita on vain normaalissa perinteisessä miehen ja naisen avioliitossa ja avioliiton tarkoitus on perustaa perhe, saada yhdessä lapsia ja huolehtia heistä. Homosuhde on kahden samaa sukupuolta olevan aikuisen vastavuoroisesta seksipalvelujen tarjoamisesta. Kun sellaisesta puhutaan avioliittona niin se on aika ikävä loukkaus perhearvoja kohtaan. Mieluummin pitäisi puhua mieskumppanista tai vain kumppanista. "Puoliso" kuulostaa irvokkaalta.

      • Anonyymi

        Tietysti on "avioliitossa" ja menihän tawja ja sannukkakin vihille ihan vaan viran vuoksi.


      • Anonyymi

        Niinhän jotkut ymmärtävät että puoliso on nainen on se kirkon kasvatin normi. Mutta kaikki eivät näe tätäkään asiaa samalla tavalla ja heillä on oikeus nähdä asiansa toisella tavalla.
        Kaksi ihmistä jotka ovat samaa sukupuolta rakastuvat toisiinsa ihan kuten heterotkin, se oli vuosi kymmeniä kielletty tältä ryhmältä kaiken mailman tyhmien perusteluin.
        Mutta nyt kun heidän ” vankina oleminen ” yhteiskunnassa on asia toinen.
        Nämä ihmiset ovat kautta aikojen saaneet pitää salassa rakkautensa toiseen ihmiseen juuri niillä typerillä mielipiteillä että pari suhde on sallittu ainoastaan heteroille siis mies ja nainen.
        Heitä on leimattu hulluiksi, ja heitä on istutettu vankilassa, heitä on tapettu siksi että he syntyivät erilaisella sukupuolisella suuntauksella.
        Tänään on tiede onneksi mennyt eteenpäin ja he saavat vihdoin olla sitä mitä ovat.heitä on monissa ammateissa kuten kirurgeja lääkäreitä hoitajia ambulanssin kuljettajia asian ajajia , pomoja suurissa firmoissa jne heidän työhönsä ei homous ole haittana mitenkään.ämutta ihmiset joille tieto asioista ei ole mennyt jakeluun jauhavat aina vaan heitä vastaan, tietämättä sitä ettei homoutta voi ottaa pois ihmiseltä , eikä homot yleensä ole kiinnostuneita naisista mitenkään . Heidän rakkaus toisiinsa on yhtä arvokasta kun heteroidenkin .ja niin kauan kun homoudesta jauhetaan niin näytetään se oma typeryytensä . Joten sinä et hyväksy homosuhteissa sanaa puoliso, nautrettavaa sinänsä . Minun heterouttani ei koskaan ole häirinnyt se että joku on homo, eikä tule häiritsemään . Joten heteromies jolla on homovastaisuus aina vaan vuonna 2024 on pahasti jäljellä kehityksestä, kun luulee että hänen mielipiteensä vähemmistöryhmistä ovat jotenkin oikeutettuja nyky aikana
        Homous ja heidän vapaus elää yhteiskunnassa on ja saa ollakin. Tekevät työtä ja maksavat veroja ihanuutensa teikäläisenkin tulisi tehdä . Sinunlaisesi ihminen on ajamassa homoja takaisin kaappiin, mutta kun heillä ei ole edes minkäänlaista rikosrekisteriä eivätkä vahingoita ketään mitenkään, niin keskity ihan vaan siihen että homo on ihan yhtä arvokas ihmisenä kun heterotkin !ja lopeta tuollaiset lapselliset jaarittelut netissä näytät ainoastaan oman typeryytesi tuollaisilla teksteillä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän jotkut ymmärtävät että puoliso on nainen on se kirkon kasvatin normi. Mutta kaikki eivät näe tätäkään asiaa samalla tavalla ja heillä on oikeus nähdä asiansa toisella tavalla.
        Kaksi ihmistä jotka ovat samaa sukupuolta rakastuvat toisiinsa ihan kuten heterotkin, se oli vuosi kymmeniä kielletty tältä ryhmältä kaiken mailman tyhmien perusteluin.
        Mutta nyt kun heidän ” vankina oleminen ” yhteiskunnassa on asia toinen.
        Nämä ihmiset ovat kautta aikojen saaneet pitää salassa rakkautensa toiseen ihmiseen juuri niillä typerillä mielipiteillä että pari suhde on sallittu ainoastaan heteroille siis mies ja nainen.
        Heitä on leimattu hulluiksi, ja heitä on istutettu vankilassa, heitä on tapettu siksi että he syntyivät erilaisella sukupuolisella suuntauksella.
        Tänään on tiede onneksi mennyt eteenpäin ja he saavat vihdoin olla sitä mitä ovat.heitä on monissa ammateissa kuten kirurgeja lääkäreitä hoitajia ambulanssin kuljettajia asian ajajia , pomoja suurissa firmoissa jne heidän työhönsä ei homous ole haittana mitenkään.ämutta ihmiset joille tieto asioista ei ole mennyt jakeluun jauhavat aina vaan heitä vastaan, tietämättä sitä ettei homoutta voi ottaa pois ihmiseltä , eikä homot yleensä ole kiinnostuneita naisista mitenkään . Heidän rakkaus toisiinsa on yhtä arvokasta kun heteroidenkin .ja niin kauan kun homoudesta jauhetaan niin näytetään se oma typeryytensä . Joten sinä et hyväksy homosuhteissa sanaa puoliso, nautrettavaa sinänsä . Minun heterouttani ei koskaan ole häirinnyt se että joku on homo, eikä tule häiritsemään . Joten heteromies jolla on homovastaisuus aina vaan vuonna 2024 on pahasti jäljellä kehityksestä, kun luulee että hänen mielipiteensä vähemmistöryhmistä ovat jotenkin oikeutettuja nyky aikana
        Homous ja heidän vapaus elää yhteiskunnassa on ja saa ollakin. Tekevät työtä ja maksavat veroja ihanuutensa teikäläisenkin tulisi tehdä . Sinunlaisesi ihminen on ajamassa homoja takaisin kaappiin, mutta kun heillä ei ole edes minkäänlaista rikosrekisteriä eivätkä vahingoita ketään mitenkään, niin keskity ihan vaan siihen että homo on ihan yhtä arvokas ihmisenä kun heterotkin !ja lopeta tuollaiset lapselliset jaarittelut netissä näytät ainoastaan oman typeryytesi tuollaisilla teksteillä .

        Miksi homoja ja lepakkoja häiritsee että avioliitto on kirkon mukaan miehen ja naisen välinen ja yritätte jopa pakottaa kirkon vihkimään. Voitte käyttää omista parisuhteestanne ihan mitä tahansa muuta nimitystä ja perustaa vaikka oman kirkonkin ja vihkiä siellä vaikka eläinten kanssa. Ette halua kirkon sanelevan miten teidän kuuluu elää, eikä sitä teekään, miksi teidän pitäisi voida sanella kirkon ja siihen kuuluvien tapaa elää. Islamissa sen sijaan sanellaan ja sitä suvakit tänne haluaa levittää.


    • Anonyymi

      Transuilla sukupuolen "vaihto" mukamas eheyttää, miksi kuitenkin tekevät 30% enemmän itsemurhia sen jälkeen ja jopa joukkoampumisia, kuten tämä naikkonen joka meni entiseen kouluunsa murhaamaan 3 viatonta lasta ja 3 aikuista.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Nashvillen_kouluampuminen

      • Anonyymi

        Oli muuten bisse/lesbo akka joka halusi olla mies koska silloin olisi "normaali" siksi tämä transu viittaus Jenkeissä koska se sukupuolen vaihtoleikkaus halutaan kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten bisse/lesbo akka joka halusi olla mies koska silloin olisi "normaali" siksi tämä transu viittaus Jenkeissä koska se sukupuolen vaihtoleikkaus halutaan kieltää.

        Pitäiskin kieltää terveiden elinten silpominen ja eihän sukupuoli silpomalla muutu.


      • Anonyymi

        Heidän itsemurhavaara johtuu kiusaamisesta ja syrjimisestä. On rankkaa olla transsukupuolinen. On joitakin jotka katuu vaihtoa mutta en tiedä johtaako se katumus itsemurhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän itsemurhavaara johtuu kiusaamisesta ja syrjimisestä. On rankkaa olla transsukupuolinen. On joitakin jotka katuu vaihtoa mutta en tiedä johtaako se katumus itsemurhaan.

        Ai ei kiusata kuitenkaan ennen silpomista? Kyllä se johtuu ihan pelkästään siitä että ovat todenneet tehneensä väärän ja peruuttamattoman ratkaisun. Terapiaa tuollaiset tarvitsee eikä mitään silpomisia.


    • Anonyymi

      Vihavasemmistolle islam on paras uskonto, se on niin hyvä ratkaisu siihen itseinhoon mikä niillä on 🤭

    • Anonyymi

      En ole persu enkä uskis ja äänestykseen vaikuttaa homous. Ei Pekkaa pressaksi.

      • Anonyymi

        Suomi vielä kaukana tasa arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi vielä kaukana tasa arvosta.

        Miksi tasa-arvon vuoksi kaikkien pitäisi äänestää homoa? Epätasa-arvoa ajaa eniten femakot ja äänestävät naisia, se pitää siis kieltää tai tasa-arvo ei toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tasa-arvon vuoksi kaikkien pitäisi äänestää homoa? Epätasa-arvoa ajaa eniten femakot ja äänestävät naisia, se pitää siis kieltää tai tasa-arvo ei toteudu.

        Koska jotakuta ei äänestetä presidentiksi koska hän on homo. Silloin kaikilla ei ole tasa arvoista mahdollisuutta päästä presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jotakuta ei äänestetä presidentiksi koska hän on homo. Silloin kaikilla ei ole tasa arvoista mahdollisuutta päästä presidentiksi.

        Oletko oikeasti noin idiootti, ihmisillä on satoja syitä olla äänestämättä ketä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin idiootti, ihmisillä on satoja syitä olla äänestämättä ketä tahansa.

        Luitko tuon aloituksen jutun. Siinä sanotaan että syy olla äänestämättä haavistoa on se että hän on homo. Vaikutat itse idiootilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko tuon aloituksen jutun. Siinä sanotaan että syy olla äänestämättä haavistoa on se että hän on homo. Vaikutat itse idiootilta.

        Mitä väliä, se on vain yksi syy satojen joukossa millä ihmiset tekee päätöksensä. Harva varmasti pelkästään sen takia, ei olisi minua haitannut, mutta moni muu mielipide kyllä.


    • Anonyymi

      N
      Tullevat sukupolvet ova valistuneenpia ihmisinä, ei heillä mikään mielikuvituksellinen homovihaa ole edes olemassa, sillä tietävät että homoja on aina ollut, ja tulee olemaan
      Koska he saavat , kuten sinäkin olet saanut jo sytyeaään oman seksuaalisen suuntauksensa.
      Joten ei tulevilla sukupolvilla ole mitään mielikuvitus juttuja näistä asioista, ymmärtävät että ihmiset ovat erilaia ja saavatkin olla.
      Niin että ongelma istuu suomalaisten junttien olkapäällä ainoastaan tästäkin asiasta .
      Eikä muissa pohjousmaissakaan enää kukaan ole niin takapajulla että alkaisivat syrjimään ihmisiä siitä millaisena he ovat syntyneet. Nauravat suomalaisten epätietoisuudella ainoastaan
      Lujassa ne istuu mielikuvitustensa tuottee vanhojen kääpien ajatuksissa
      Joten piehtaroi sillä nyt vaan mielikuvituksiesi parissa , saat ilmeisesti siitä jonkinlaisen tyydytyksen elämäääsi .

      • Anonyymi

        Ihanaa että tulevaisuudessa eläimiin sekaantujien, pedofiilien, nekrofiilien jne synnynnäiset ominaisuudet hyväksytään ja tuetaan taipumuksissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että tulevaisuudessa eläimiin sekaantujien, pedofiilien, nekrofiilien jne synnynnäiset ominaisuudet hyväksytään ja tuetaan taipumuksissaan.

        Ei pedofilia ole sallittua. Tietääkseni myös kuolleisiin ruumiisiin kajoaminen on kiellettyä, hautarauhan rikkominen. Siis etkö tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pedofilia ole sallittua. Tietääkseni myös kuolleisiin ruumiisiin kajoaminen on kiellettyä, hautarauhan rikkominen. Siis etkö tiedä mistään mitään.

        Mutta sehän on syrjintää ja täytyy heti tehdä sallituksi, olihan homouskin ennen kiellettyä. Siis etkö tiedä mistään mitään. Vasurit haluaa myös insestin sallituksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sehän on syrjintää ja täytyy heti tehdä sallituksi, olihan homouskin ennen kiellettyä. Siis etkö tiedä mistään mitään. Vasurit haluaa myös insestin sallituksi.

        Älä rinnasta homoutta pedofiliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rinnasta homoutta pedofiliaan.

        Olet suvaitsematon, eihän ihmiset mitään voi synnynnäiselle ominaisuudelleen. Lapsen raiskaaminen voi tietysti olla väkivaltarikoskin, yhtä lailla kuin aikuisen, mutta seksin harrastamista alaikäisen sukukypsän kanssa omasta halustaan ei tosiaan pitäisi rinnastaa pedofiliaan, ei ole sitä tieteellisestikään.


    • Anonyymi

      En mieti homojen puuhia. En ole juntti. On kyse edustuksellisuudesta.

    • Anonyymi

      Aloittajan olettamukseen vastaus.
      Ei tarvi edes olla poliittisesti suuntautunut mihinkään puolueeseen vaan ihan tavallinen kansalainen niin hänelle MIES PARI PRESIDENTTINÄ SUOMESSA ON KATASTROFI MEILLE. JO NÄIN HUONOSTI KÄVISI NIIN SIIHEN LOPPUISI ITSENÄISYYSPÄIVÄN VASTAANOTON KATSELUA IHAN TAATUSTI MONELTA.

      • Anonyymi

        Suomalaiset on niin homokammoisia. Voi kun se homous on niin kamala asia joillekin. Naurettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on niin homokammoisia. Voi kun se homous on niin kamala asia joillekin. Naurettavaa.

        Naurettavaa ettet haluaa myöntää olevasi lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa ettet haluaa myöntää olevasi lesbo.

        Ei liity aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity aiheeseen.

        Liittyy se kun jankutat homopalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy se kun jankutat homopalstalla.

        Lesbot on homoseksuaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbot on homoseksuaaleja.

        Eivät homoja, parempi että esiinnyt reilusti lepakkona ettet pilaa homojen mainetta.


    • Anonyymi

      HAAVISTO JA ANTONI OVAT KOKO SOUMELLE ONGELMA.
      KOVIA TAPPELIJOITA LUONNOSTAA JA ALKOHOLISTEJA KYSYKÄÄ VIELÄ MIKSI OVAT MIELTYNEET HUUMESIIN.

    • Anonyymi

      se ei liene teidän asia jos presitentti ehdokkaalla on miespuolinen puoliso

    • Anonyymi

      Nehän nyt yleensä aina ovat seksisitisiä joka asiasssa. Niitä kiinnostaa asia kovasti kun siitä joka päivä huutelevat .ja siksi toiseksi maailmaan sivistysmaissa ei syrjitä homoja mitenkään , se on tavallisesti kouluttamaton joka pitää siitä haloota tai uskovainen omien kummallisten käsitystensä vuoksi .ähieman ihmeellistä todella tällä vuosikymmenellä että aina vaan on ihmisiä joilla ei ole asiasta mitään käsitystä .ämuuallampidetäön Gay gaaloja. Ja ollaan ihmisiä ihmisille, suomipoika se pelkää homoja

      • Anonyymi

        Pelkäät itseäsi lepakko :D


    • Anonyymi

      Se ei muuta asiaoita mitenkään jos joku on homo, sillä he ovat ihan tavallisia ihmisiä . Ha heitä tulee olemaan aina eikä, ketään ihmistä saa syrjiä mitenkään.
      Tasarvo on oltava yhteiskunnassa se mikä toimii eikä ihmisten likaiset ajatukset .jotka ovat usein ainoastaan mielikuvituksia tai ovat vahdannut pornofilmejä ja luulevat että asiat on niin käytännössäkin. Raukat

      • Anonyymi

        Vaalit meni jo, rauhoitu lepakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalit meni jo, rauhoitu lepakko.

        Niin meni, paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni, paska.

        Sara olo?


    • Anonyymi

      Kuulkaahan runkut,kyllä se on ongelma muillekin.

    • Anonyymi

      Onko valloilla jokin käsitys että "hyvät homot" ei keskustele miten homoja edellään syrjitään? Onko se jotenkin noloa homoille? Jos on niin miksi olisi? Eikö he ymmärrä että se vain vie asioita eteenpäin kun epäkohdista keskustellaan.

      • Anonyymi

        Pitäisikö homojen jotenkin "tyytyä" halveksitun kohtaloon? Miksi pitäisi jos niin on. Ei homot sen kummempia ole kuin muut ja he ansaitsevat samanlaista kunnioitusta kuin heterotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö homojen jotenkin "tyytyä" halveksitun kohtaloon? Miksi pitäisi jos niin on. Ei homot sen kummempia ole kuin muut ja he ansaitsevat samanlaista kunnioitusta kuin heterotkin.

        Sinä lepakko keskustelet sitäkin enemmän itsesi kanssa. Pitäkää vaikka joka päivä kulkueita ja mielenosoituksia, ei kaikilla ole tarvetta kertoa yksityisasioistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lepakko keskustelet sitäkin enemmän itsesi kanssa. Pitäkää vaikka joka päivä kulkueita ja mielenosoituksia, ei kaikilla ole tarvetta kertoa yksityisasioistaan.

        Niin niin "olkaa vain homoja mutta älkää vaan antako sen näkyä mitenkään". Tuo on vähän kuin "olkaa homoja mutta älkää olko".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin "olkaa vain homoja mutta älkää vaan antako sen näkyä mitenkään". Tuo on vähän kuin "olkaa homoja mutta älkää olko".

        Sinulla on iso ongelma olla esillä tyhmillä kommenteillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on iso ongelma olla esillä tyhmillä kommenteillasi.

        Ei se ole ongelma ja kommenttini ei ole tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin "olkaa vain homoja mutta älkää vaan antako sen näkyä mitenkään". Tuo on vähän kuin "olkaa homoja mutta älkää olko".

        No missä olet julkistanut olevasi lepakko? Tule itse kaapista äläkä vaadi muilta.


    • Anonyymi

      Suvakkifemakko öyhöttäöä kuvitellusta ongelmasta, mutta ei näe ongelmaa kun oma puolueensa kannattaa kaikkien miesten syrjinnän jatkamista asevelvollisuudessa, huoltajuudessa, ympärileikkauksessa jne.

      • Anonyymi

        Eikö vihreät juuri ole sukupuolineutraalin asevelvollisuuden puolella?


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe