Säästöä kaikki

Anonyymi-ap

Lääkäri tenttasi minua, että onko teillä varmaasti rahaa maksaa näin kallis lääke. Hän pelkäsi, että menen sossuun maksattamaan lääkettä. Ei millään olisi halunnut antaa lääkettä. Teki vielä sen, että sanoi, ettei sairaus ole periyvä ettei Kela maksa korvauksia vaan on kokonaan maksettava itse. Eikä luonnollisesti kerrytä mitään lääkekattoa. Nyt on lääkettä nautittu ja voin niin hyvin etten ole ollut näin hyvässä kunnossa sitten alle 20v
Geenikartta kertoo, että sairaus periytyvä. Köyhät kyykkyyn, ja kuolkoot tauteihinsa, näin toimii tämänpäivän suomalainen yhteiskunta.

22

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli Kela ei maksanut lääkettä. Suostuiko sossu maksamaan sen?

      • Anonyymi

        En edes kysynut sossusta. Koitan vaan selvitä. Lääkkeen hinta on noin 100 euroa × 4 kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Mitä se lääkärille kuuluu onko rahaa maksaa vai ei.

      • Anonyymi

        Hoito määräytyy sen mukaan, onko potilas yhteiskunnan loinen vai ahkera veronmaksaja.

        Loiselle riittää lumelääkkeet ja lumehoito.
        Veronmaksaja on hoidettava kuntoon, jotta kykenee jatkossakin maksamaan veroja.


      • Anonyymi

        Ei ne lääkärit tiedä maksaako asiakas vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lääkärit tiedä maksaako asiakas vai ei

        Kyllä tietää. Rekisteristä näkee suoraan työllisyyden ja tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietää. Rekisteristä näkee suoraan työllisyyden ja tulot.

        Höpö höpö taas.
        Ei lääkäreillä ole mitään rekisteriä, mistä näkyy potilaan tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö taas.
        Ei lääkäreillä ole mitään rekisteriä, mistä näkyy potilaan tulot.

        Lekuri näkee tulorekisterin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lekuri näkee tulorekisterin.

        Lääkäri näkee Kannasta potilaan tietoja, mutta ei hänellä ole pääsyä tulorekisteristä kenenkään tietoja tarkastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri näkee Kannasta potilaan tietoja, mutta ei hänellä ole pääsyä tulorekisteristä kenenkään tietoja tarkastamaan.

        Kyllä näkee. Sillähän ei koskaan kannata sanoa, että on työtön. Eikä suurin surmin kannata käyttää työpaikan järjestämää terveydenhuoltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkee. Sillähän ei koskaan kannata sanoa, että on työtön. Eikä suurin surmin kannata käyttää työpaikan järjestämää terveydenhuoltoa.

        Lääkäri kirjoittaa sairaustodistuksen. Mihin hän sen osoittaa muualle, kuin työpaikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa sairaustodistuksen. Mihin hän sen osoittaa muualle, kuin työpaikalle.

        Kirjoittaja ei kertonut, että onko hän jo eläkkeelläoleva, esim. 65 vuotta täyttänyt.

        Itse olen pian täyttämässä 68v, mutta en onneksi käytä mitään lääkkeitä kuin keväällä/kesällä vähän aikaa siitepölyallergiaan. Niitä saa halvalla, alle kympillä 100 kpl foliopakkauksen. Onneksi lähisukulaiseni on lääkäri, jolloin ei tarvitse muulle lääkärille mennä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja ei kertonut, että onko hän jo eläkkeelläoleva, esim. 65 vuotta täyttänyt.

        Itse olen pian täyttämässä 68v, mutta en onneksi käytä mitään lääkkeitä kuin keväällä/kesällä vähän aikaa siitepölyallergiaan. Niitä saa halvalla, alle kympillä 100 kpl foliopakkauksen. Onneksi lähisukulaiseni on lääkäri, jolloin ei tarvitse muulle lääkärille mennä erikseen.

        Pikkiriikkisellä eläkkeellä. Vuosikymmeniä minulle tehtiin hoitovirheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkiriikkisellä eläkkeellä. Vuosikymmeniä minulle tehtiin hoitovirheitä.

        Ja tämä on katkeroittanut sinut pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lääkärit tiedä maksaako asiakas vai ei

        Kyllä, kyllä.. minun Kanta.fi: ssä lukee aikoo malsaa lääkkeensä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä.. minun Kanta.fi: ssä lukee aikoo malsaa lääkkeensä itse.

        Erikoista. Jokin sussa on vialla, kun tällaista kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on katkeroittanut sinut pahasti?

        En ainoastaan katkeroittanut vaan traumatisoisoitunut jne
        Olen myös.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainoastaan katkeroittanut vaan traumatisoisoitunut jne
        Olen myös.
        .

        Olet myös piste? 🤔


      • Anonyymi

        Nyt on porvarien markkinat, ja he tekevät makkaran mieleisekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on porvarien markkinat, ja he tekevät makkaran mieleisekseen.

        sosiaaliväki voi taloudellisesti aivan liian pulskasti nykysuomessa, turvoittunut ulkomuotokin sen kertoo.


    • Anonyymi

      Oliko se kallis lääke määrätty luulotautiin vai tyhmyyteen ?
      kyllä toki tuollaisilta ylimielisiltä junteilta kannattaakin puliveivata rahat pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe