Onko Anni Vuohijoki ollut mies? Näyttää ihan kasvonpiirteiltään ja käsistään mieheltä, on sen verran kirveläveistetyt kulmikkaat kasvot.
Vai onko mömmöjen syönti tehnyt miehen näköiseksi.
Veikkaisin vahvasti että trans taustainen henkilö.
Onko Anni Vuohijoki ollut alunperin mies
8
770
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pitkällä hänen raskautensa jo on! On muuten koulutukseltaan lääkäri ja diplomi -insinööri. Ihan kaunis nainen.
- Anonyymi
Korvien väli on ihan sekasin. Ei paljoo auta akateeminen koulutus.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18241775
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Toihan on mies!
- Anonyymi
Selvästi nainen, mene silmälääkäriin.
- Anonyymi
Olen miettiny kans tota kakneuvosuutta annin kohal. Olkoo vaikka mikä titteli mut ton vastaanotolle en menis vaik ois maaailman viimenen lääkäri. Sen verran oon sen juttui katellu et millä kirjekurssil lekuriks lukenu.
- Anonyymi
Anni kans ilmeisesti vähä julkisuuden kipee ku milloin missäkii mediassa melkein tissi paljaana höpisee. Kun ei enää urheilun kautta saa julkisuutta niin sit sitä tehää vaikka mitä et saadaa sitä msdianäkyvyyttä. Ei toi sen urheilu-ura nyt niin hirmusen huippu ollu verrattuna joihinki muihi ja ne ei oo olleet jos jossaki mediassa jatkuvasti esillä. Eli yks turha julkkis taas lisää.
- Anonyymi
Ei lääkärin kuuluis jokaista asiaasa mediassa kuuluttaa. Julkisuuden kipeä nii kuin aiemmin mainittukin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909