Tv Robisson cruesom

Anonyymi-ap

Hei
Olisin kiinnostunut muuttamaan Raaheen. Niin millaiset mahdollisuudet on eristys erakokoksi.
Tv Robisson

15

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SSAB:lla on vanha sintraamo tyhjilään ja pian tyhjenee loputkin.

      • Anonyymi

        Kyllä tehdas loppuu kun masuunit ajavat tappiin.se siitä vihreästä terästä sitten.jotain ehkä tulee tehtaan alueelle.muttei raahessa terästä enään tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tehdas loppuu kun masuunit ajavat tappiin.se siitä vihreästä terästä sitten.jotain ehkä tulee tehtaan alueelle.muttei raahessa terästä enään tehdä

        Kaavotettaan vanhat pappilan maat ja sinne nousoo isonavetta, masuuniukot karjapaimeniksi, ei pala ees näpit ennää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaavotettaan vanhat pappilan maat ja sinne nousoo isonavetta, masuuniukot karjapaimeniksi, ei pala ees näpit ennää.

        Mitähän ne pappilan maille suunnittelee.teräksren teko loppuu täällä.kuten oli uutisissa ettei fortum ja ssab enään keskustele raahen vety yms hommasta.no ruotsiin tekivät laitosen joka tuottaa rautasientä.eli tuosta se lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tehdas loppuu kun masuunit ajavat tappiin.se siitä vihreästä terästä sitten.jotain ehkä tulee tehtaan alueelle.muttei raahessa terästä enään tehdä

        Lakot+tulos= Raahe pelattiin ulos.

        Yt.Martin LinkkaanTwistiä


    • Anonyymi

      Hyvät mahikset.raahe on erakoiden paikka olla ja kunnioita kaupunginvaltuustoa sekä lestoja niin ehkä pärjäät täällä.

      • Anonyymi

        Ja lesta on sisäsiittoista, ei ne sua hyväksy, mutta omat parhaat.


    • Anonyymi

      Ei kannata muuttaa Raaheen. Ei varsinkaan, jos ei ole omaa autoa.

      • Anonyymi

        Miksi oltava oma auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oltava oma auto?

        Auto on oltava että pääsee rauhanyhdistykselle ja suviseuroihin.etkö sitä tiennyt.nyt tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on oltava että pääsee rauhanyhdistykselle ja suviseuroihin.etkö sitä tiennyt.nyt tiedät.

        Kyllä fillari rittää sillä voi ajella pikku hönössä tehtaalle ja takaisin Pattijoelle alkon kautta. Tehtaalla on paljon erakoita, vaimo ja perhe hävinnyt ajat sitten, nyt vain tyhjä asunto ja alko.


    • Anonyymi

      Todella mahtavat mahdollisuudet erakoitua, joten tänne vaan muiden erakoiden rinnalle asumaan. Yksinäisyys on mahtava tunne.

    • Anonyymi

      Ongelma on se että nipottavat työkkäritätit ja lestat ei jätä mua rauhaan. eivät anna mun syrjäytyä rauhassa. Jättäkää mut rauhaan.

      • Anonyymi

        Minä hyppään Oulun bussiin heti Vapun jälkeen enkä takas ole tulossa.

        Ex raahelainen
        Tuleva oululainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hyppään Oulun bussiin heti Vapun jälkeen enkä takas ole tulossa.

        Ex raahelainen
        Tuleva oululainen

        Terve vuan, sano lesta kun päätä sahas.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe