ja sen takia olet sellainen kuin olet?
Olis ehkä helpompi ymmärtää sinua, jos vastaisit mitä haet takaa. Sitä yhtä vai muutakin? Anna tulla vaan rehellisesti.
Sinun vastaus ei tule muuttamaan minun kantaani asiaan.
🍬🍬🍬
Onko tämä sinulle vain työtä?
26
507
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi helpompaa ymmärtää sinua jos kertoisit kuka olet ja mistä puhut!
- Anonyymi
Anteeksi, kysymys meni hattarakoneelle. Tuo on riittävä vihje hänelle.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, kysymys meni hattarakoneelle. Tuo on riittävä vihje hänelle.
Ap.Ei varmaan kannattaisi lupailla tyhjiä ja valehdella. Sitten haukkua hattarakoneeksi. Ilkeää itsetunnon tuhoamista moinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kannattaisi lupailla tyhjiä ja valehdella. Sitten haukkua hattarakoneeksi. Ilkeää itsetunnon tuhoamista moinen.
Voitko kertoa mitä olen valehdellut? En voi tässä julkisesti kovin paljon asiaa avata.
Hattarakone ei tässä tapauksessa ole haukkumasana, miksi niin oletat?
En voi kuitenkaan avata sitä mitä tarkoitan sillä. Avaan sen hänelle kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kannattaisi lupailla tyhjiä ja valehdella. Sitten haukkua hattarakoneeksi. Ilkeää itsetunnon tuhoamista moinen.
Olen sitä paitsi monta kertaa kysynyt milloin, mutta en ole saanut vastausta!
- Anonyymi
Miksi sulle kukaan mitään kertoo, vastasit itsekin.
- Anonyymi
Namusetä pitää huolen omista asioistaan jatkossa
- Anonyymi
Kaikkea mie haen, en vain yhtä asiaa, vaan uuden puolison.
- Anonyymi
Antaa olla. Ei nämä täällä selviä ikinä.
- Anonyymi
Niin, ätmi tässä alustaa ja vastatkaa te sarananrasvaajat sun muut
- Anonyymi
On on. Lirkuttelu sulle käy työstä.
- Anonyymi
Työkseni en ole sentään sinua ottanut, minulla on velvollisuuksia omia unelmiani kohtaan.
- Anonyymi
Aivan. Voitko kertoa mitä ne ovat?
- Anonyymi
Elämä kanssasi oli unelmani. Kaikki pirstaleina nyt.
- Anonyymi
Ei tämä herkkua ole nukuttaa jo
- Anonyymi
Olen ollut rehellinen koko ajan, tunteilla eikä ihmisillä leikkiminen, tai niistä valehtelu on asia mitä en hyväksy. En nyt tiedä mitä tarkoitat tuolla sitä yhtä vai muutakin. Mitään pelkkää sitä, no sitä "s" en koskaan ole hakenut.
- Anonyymi
Vastaan sinulle, koska tämä voisi olla hänen kirjoituksensa. Minäkään en hyväksy tunteilla leikkimistä. Sinun pitää ymmärtää, että jos kaikki olisi vain täällä kirjoittamisen varassa, niin se on sama kuin tuuleen huutamista.
Aivan kuka tahansa voi esiintyä toisena henkilönä ja onhan täällä kuulema esiinnyttykin. Mikäli satut olemaan joku ylläpitäjä ja näet kuka sinulle kirjoittaa, niin sinun pitää muistaa se, että tällainen tavan pallopää ei sitä näe.
Kysyn vielä kerran milloin vai milloinkaan?
Minun oveni on ollut auki sinulle jo niin pitkään, että saranat ruostuvat kohta pystyyn. Tule tai tulen itse enkä siitä sitten etukäteen ilmoittele. Ajattelisin kuitenkin, että olisi sinulle helpompi, kun on aika ja paikka sovittuna ennakkoon? Niin kuin Prytsin Eerikki laulaa, tiedät mitä tehdä.
- Anonyymi
Eikö ole normaalia suhtautua työhön työnä? Ilmapiiri ei ole kovin kannustava, niin ei jaksa muutakaan.
- Anonyymi
Hattarakone, kvanttivaahto, entropia, entä kuka piilotti namit?
- Anonyymi
Sanavaraston kehittämistä? Näppäilytaitoja
- Anonyymi
Varmaan se naista hakee, koska Matti ja Teppo laulaa että Kaiken takana on nainen..
-sivun sivun sivusta sivuttain - Anonyymi
Tranformaatiota/ylösnousemuksen kokemista.
- Anonyymi
It is very important that you go different way now
- Anonyymi
Mulle ei tulisi mieleenkään että joku haluaisi multa vaan "sitä yhtä".
En ole niin helppo. Jos haluaa vaan sitä niin saa helpommalla muualta :) - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990