Keel yhtyeen Ron Keel syntymäpäivät syömässä Kiss yhtyeen kitaristin Tommy Thayer ja Ron Keel kanssa .Sattuu olemaan Bootlegger Italian bistro jonka omistaja piti Varkautelaisen Vesan Instagram tarinasta
Ex Kiss yhtyeen kitaristi Bruce Kulick Instagram postaus
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ja se ei todellakaan ole valetta
Bootlegger Italian bistrossa käy julkkisia syömässä
Mm Marilyn Monroe, Sammy Davis Junior Frank Sinatra Dean Martin, Elvis Presley- Anonyymi
Ja nyt kävi Kiss yhtyeen kitaristi Bruce Kulick, Tommy Thayer ja Ron Keel Keel yhtyeen laulaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt kävi Kiss yhtyeen kitaristi Bruce Kulick, Tommy Thayer ja Ron Keel Keel yhtyeen laulaja
Se on sun mielipiteitä että on vale
Ei kiinnosta edes sinua eikä Warkauden lehteä
Olet niin kiinni omassa egossasi etkä halua että muut pääsee sun ohi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun mielipiteitä että on vale
Ei kiinnosta edes sinua eikä Warkauden lehteä
Olet niin kiinni omassa egossasi etkä halua että muut pääsee sun ohiOma on vahinkosi
Menee Varkauden kaupungilta suosiota ohi.itsekkyytesi takia
Ei kuulu mulle enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma on vahinkosi
Menee Varkauden kaupungilta suosiota ohi.itsekkyytesi takia
Ei kuulu mulle enääSanna Marin ja Jussi Halla-aho
Voi voi
Bootlegger Italian bistro ei edes noteeraa Sanna Mariinia tai Suomen julkkisia
Paitsi Mike Monroe pääsee sinne syömään ja Jussi 69 muilla ei ole asiaa sinne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin ja Jussi Halla-aho
Voi voi
Bootlegger Italian bistro ei edes noteeraa Sanna Mariinia tai Suomen julkkisia
Paitsi Mike Monroe pääsee sinne syömään ja Jussi 69 muilla ei ole asiaa sinneJa samainen Bootlegger Italian bistro omistaja piti Varkautelaisen Vesan Instagram tarinasta omistaa myös Studio 77 Las Vegasissa äänitysstudio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samainen Bootlegger Italian bistro omistaja piti Varkautelaisen Vesan Instagram tarinasta omistaa myös Studio 77 Las Vegasissa äänitysstudio
Ajaa BMW M8 autolla
- Anonyymi
Kiihtyvyys 0-100km3,2sekuntia
0-200 10,6 sekuntia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713134Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923