Kersantinkuja huijari

Anonyymi-ap

Tietäjät varmaan tietää, että vieläkö se kersantinkujan huijari on maisemissa ja jatkaa huijauksiaan tori. Fi palvelussa.?Marraskuulta 2023 edellisin merkkaus hänestä huijariksi huijatuksi tulleelta.
Miksihän suomessa laki suosii enemmän huijaria, kuin huijattua. Ihmeellistä. On elämä.
Eihän tänne nimeä saa laittaa, niin kyllä varmaan tunnistetaan jos tämän lukee tietäjät.

25

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No aika pieni mahdollisuushan se oli, että tänne eksyisi joku joka tietää hänet.

      • Anonyymi

        Luultavasti ne jotka tietää huijaavat itsekin, joten ollaan hiljaa vaan niin rötöstelyt jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti ne jotka tietää huijaavat itsekin, joten ollaan hiljaa vaan niin rötöstelyt jatkuu.

        Voit olla ihan oikeassa ja huijarin ovelle ei saa missään nimessä Mennä, siihen ei ole oikeutta. Poliisisetä sanoo: ei ei, huijarin pitää antaa rauhassa saada huijata.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei nämä koskaan lopeta, helppoa rahaa ilman isoja seurauksia.

    • Anonyymi

      Tori.fi huijareiden lisäksi on vielä nämä narkkarit jotka varastelevat pyöriä. Lauritsalassa yhdeltä vanhalta varastettiin rollaattori kun hän oli jättänyt liikkeen ulkopuolelle.

      Jotkut tyypit vainoavat sukulaisiaan ja varastelevat ja kiristävät rahaa vanhemmiltaan.
      Näillekään ei tunnu löytyvän lakipykälää joka mahdollistaisi vankilatuomion.

      Nämä nettihuijarit luisuvat pian myös ryöstelijöiksi ja varkaiksi, joiksi heitä voi hyvällä syyllä kutsuakin.

      Tämä aloittajan mainitsema nainenkin on jo luisunut niin pitkälle varjojen maailmaan, että vain ihme voi hänet sieltä pelastaa normaaliin rehelliseen elämään.

      • Anonyymi

        Aloittaja tässä ja minun puolesta tuollaiset huijarit, jotka ilman mitään omaatuntoa vie toisten rahat saavat painua maan alle ja mielelläni itse sinne voisin laittaa. Ei mitään sääliä näitä kohtaan löydy minulta.


      • Anonyymi

        Tiedät siis henkilön, koska tiedät naiseksi?


      • Anonyymi

        Ei taidakaan olla sama henkilö, Koska minulle ei ole tullut mitään postissa ja minulle sanottiin, että minäkin saan ilmoituksen jos tapaus menee eteenpäin ja tuomiota tulee.


    • Anonyymi

      Oliskohan tämä sama henkilö joka sai tuomion yli 200 huijauksesta tori.fi myynyt olematonta tavaraa. Yli vuoden tuomio. Jos sama nainen niin vihdoinkin tuomittu.

      • Anonyymi

        Vai niin, jospa on sama kyseessä Niin hyvä että jotain tuomiota on tullut. Mutta huijatut jää silti ilman rahojaan. Ei hirveästi lohduta.


    • Anonyymi

      Nämä tavarat joita tämä nainen oli myynyt olivat laidasta aitaan. mm. kansallispuku, maljakoita ym. hintahaarukka 20€- 300€ Kukaan ei varmasti tule saamaan rahojaan takaisin. Tällaisia huijareita on valitettavasti ympäri Suomea. Varastelevat kaupoista ja kirppareilta jopa tutuiltaan ja sukulaisiltaan saadakseen päivän pilvi annoksensa.
      Säälittäviä ihmisiä. Valitettavasti niitä on joka Suomen kolkkaan levittäytynyt kuin rutto.

    • Anonyymi

      Radiossa oli maininta tästä tuomiosta mutta e-saimaassa en ole huomannut. On vissiin niin mitätön juttu ettei lehteäkään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Jos yli 200 huijausta niin ei pitäs olla pikku juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yli 200 huijausta niin ei pitäs olla pikku juttu.

        Käyn hakee omani pois,otan luonnossa naturally.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn hakee omani pois,otan luonnossa naturally.

        Mietin myös omani pois hakemista, mutta kun eihän niin saa tehdä.. Minulta saa huijata rahat, mutta en saa lähestyä itse huijaria.. Reilua??????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin myös omani pois hakemista, mutta kun eihän niin saa tehdä.. Minulta saa huijata rahat, mutta en saa lähestyä itse huijaria.. Reilua??????????

        Mitähän sieltä persaukisen narkkarin asunnolta vois löytyä? Ei ainakaan rahaa.
        Huijatut tavarat on jo aikaa sitten vaihtaneet omistajaa ja myynnissä olleet mielikuvitus tuotteet joista ostajat ovat suorittaneet ennakkomaksun ovat pelkkiä valheita.

        Kuinka moni huijatuksi tullut on ilmoittanut poliisille. Luulen että moni on kärsinyt
        tappion häpeissään kun on joutunut huijatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sieltä persaukisen narkkarin asunnolta vois löytyä? Ei ainakaan rahaa.
        Huijatut tavarat on jo aikaa sitten vaihtaneet omistajaa ja myynnissä olleet mielikuvitus tuotteet joista ostajat ovat suorittaneet ennakkomaksun ovat pelkkiä valheita.

        Kuinka moni huijatuksi tullut on ilmoittanut poliisille. Luulen että moni on kärsinyt
        tappion häpeissään kun on joutunut huijatuksi.

        Itse tein heti rikosilmoituksen ja poliisi heti sanoi, että ei kannata odottaa rahoja takaisin ja jatka elämääsi ja hyväksy menetys.


    • Anonyymi

      Näin on, jos käyt vetää purukaluston sisään, tai sen mitä niistä on jäljellä, niin maksat vielä narkille nekin..ja kivusta ja särystä pari tonttua. Arvaas ..tuttaako sitten.

      • Anonyymi

        Totta tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin.

        Ja sitten vielä hakee korvauksia kunniansa loukkaamisesta.
        Paljonkohan rikollisen kunnia maksaisi ja onko siitä juuri mitään jäljellä.


      • Anonyymi

        Mutta, kun se tuntuisi niin hyvältä vetää. Oli sitten nainen tai mies, niin Turpaan ansaitsee. Jos ei kerta muuta tule.


    • Anonyymi

      Jos joku huijaa miulta euronkin niin haen sen pois, tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Niinkö teet?


    • Anonyymi

      Noit on, koska ruokaa riittää. Kun tulee nälänhätä, katsokaa ensin missä rotat on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe