kyllä naisilla on parantamista vielä paljon
kun näkevät yksinäisen miehen, pitää hyökätä sitä kohti
repiä housut ja raiskata
suhteet ovat vapaita, muodollisesti, kenelläkään ole siteitä
mutta naiset lusmuilevat kun eivät tohdi sekstailla
miehiä liikaa ja aivan seksittömästi mutta naiset muina miehinä vain
avoimiksi ihmissuhteiksi naiset ovat huonoja sekstailemaan vieraita
4
203
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää varmaan paikkansa osan kohdalla. Itse olen ollut ihan virallisestikin avoimessa suhteessa, eikä tehnyt millään tasolla mieli vieraita. Itselleni se on siis täysin turha "etuisuus". Toisen osapuolen tekemisistä en tiedä, eikä kiinostanut/kiinnosta.
Olen myös ollut sellaisessa etäsuhteessa, jossa molemmilla oli lupa käydä myös vieraissa. Siitä suhteesta tiedän, että kumpaakaan ei kiinnostnut käyttää sitä lupaa. Irtoseksi on paskaa seksiä, eikä kiinnosta. Joku ventovieras iholla, ei kiitos.
Mitä ehdotuksiisi raiskaamisesta tulee, niin et liene ihan terve. - Anonyymi
Väärä foorumi.
- Anonyymi
millaste akkojenkaa ap oikeen on hengaillu.kyl aikuisen naise pitäs kyetä seksiin iha sinkkunakin.ainoo miinus yleensä miesten kohalla on yheillan jutuissa et ne ettii vaan paikkaa johon purkautua.naisen mieltymyksistä viis.
- Anonyymi
Eikö se tämä ole rikokseen yllyttämistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817