...tuo maailman ihanin musikaali...:) ah. Kukaan nähnyt Lontoossa? Entä muissa kaupungeissa, ovatko yhtä hienoja? Mitä mieltä elokuvasta, rooleista, Webberistä ym...? Keskustelua ihmiset.:)
THE PHANTOM OF THE OPERA
9
709
Vastaukset
- Samra
Ite oon nähnyt kyseisen musikaalin Lontoossa ja aivan mahtava oli. Mikään ei vedä vertoja sille... Jos oot menossa Lontooseen niin ihan MUST juttu.
- Siihen ei koskaan kyllästy
Olen nähnyt Lontoossa. Kannattaa hankkia liput jo Suomesta. Pidän muutenkin Webberin musiikista ja kuuntelen levyiltä silloin tällöin.
Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.
Siihen ei koskaan kyllästy kirjoitti:
Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.
Tarkoitin huippulaulajia, en huppulaulajia, vaikka kummituksella sellainen olisikin.
- Eeva
En ole valitettavasti nähnyt kyseistä musikaalia ollenkaan. Enkä muitakaan Webberin musikaaleja. Mutta musiikkiharrastukseni (ja sen seurauksena orkesteri-) myötä olen tutustunut Webberin musiikkin. Mahtava säveltäjä! Usein käyn lainaamassa kirjastosta Webberin levyjä :)
- Peikko
Just viime viikolla kävin Lontoossa ja tietysti matkaohjelmaan kuului musikaalit. Phantomiin oli liput varattuna ennen matkaa (n.60 puntaa varausmaksuineen yms. kuluineen matkatoimiston varaamana). Kyllä täytti kaikki odotukset, ihana musikaali ja hyvät esiintyjä.
Halfprice ticket boothista haettiin sitten vielä liput Les Miserables musikaaliin (32 puntaa) ja jos mahdollista se oli jopa parempi kuin Phantom.
Minä suosittelisin hakemaan tuolta halfprice ticket boothista niitä lippuja. Sieltä saa vähän edullisemmin lippuja aina saman illan esityksiin. Aukeaa arkisin 10.00 aamupäivällä ja aika alkupäivästä sinne kannattaa mennäkin, että saa vielä hyvät liput.
Les Miserablesissa oli niin hyvä tuuri, että saatiin edullisesti kalleimman luokan liput ja näin tuli elämys katsottua aivan permannon keskeltä. Myös Phantomiin oli liput keskellä permantoa. - Liisukka79
Olen joskus ymmärtänyt että Oopperan kummituksessa olisi vain tietyt paikat missä sitä saa esittää ja ikäväkyllä yksikään suomalaisista teattereista ei kata näitä vaatimuksia???
- -
en sano muutakun että aivan perseestä tuo elokuva. siis onhan se mahtava, mutta en vaan tajua miksi on pitänyt lopettaa noin paskasti.. antaisin 1½/5
Minä näin Oopperan kummituksen Lontoossa v. 1999. Todella loistava esitys, enkä vieläkään koskaan kyllästy musiikkiin. Suosittelen myös Gaston Leroux'n kirjoittamaa romaania, alkuperäisteosta. Tiedoksi muuten, että kummituksen oikea nimi on Erik. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174246
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231167Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 105874
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820