Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

THE PHANTOM OF THE OPERA

Peikkuluinen

...tuo maailman ihanin musikaali...:) ah. Kukaan nähnyt Lontoossa? Entä muissa kaupungeissa, ovatko yhtä hienoja? Mitä mieltä elokuvasta, rooleista, Webberistä ym...? Keskustelua ihmiset.:)

9

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samra

      Ite oon nähnyt kyseisen musikaalin Lontoossa ja aivan mahtava oli. Mikään ei vedä vertoja sille... Jos oot menossa Lontooseen niin ihan MUST juttu.

    • Siihen ei koskaan kyllästy

      Olen nähnyt Lontoossa. Kannattaa hankkia liput jo Suomesta. Pidän muutenkin Webberin musiikista ja kuuntelen levyiltä silloin tällöin.

      • Siihen ei koskaan kyllästy

        Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.


      • Siihen ei koskaan kyllästy
        Siihen ei koskaan kyllästy kirjoitti:

        Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.

        Tarkoitin huippulaulajia, en huppulaulajia, vaikka kummituksella sellainen olisikin.


    • Eeva

      En ole valitettavasti nähnyt kyseistä musikaalia ollenkaan. Enkä muitakaan Webberin musikaaleja. Mutta musiikkiharrastukseni (ja sen seurauksena orkesteri-) myötä olen tutustunut Webberin musiikkin. Mahtava säveltäjä! Usein käyn lainaamassa kirjastosta Webberin levyjä :)

    • Peikko

      Just viime viikolla kävin Lontoossa ja tietysti matkaohjelmaan kuului musikaalit. Phantomiin oli liput varattuna ennen matkaa (n.60 puntaa varausmaksuineen yms. kuluineen matkatoimiston varaamana). Kyllä täytti kaikki odotukset, ihana musikaali ja hyvät esiintyjä.
      Halfprice ticket boothista haettiin sitten vielä liput Les Miserables musikaaliin (32 puntaa) ja jos mahdollista se oli jopa parempi kuin Phantom.

      Minä suosittelisin hakemaan tuolta halfprice ticket boothista niitä lippuja. Sieltä saa vähän edullisemmin lippuja aina saman illan esityksiin. Aukeaa arkisin 10.00 aamupäivällä ja aika alkupäivästä sinne kannattaa mennäkin, että saa vielä hyvät liput.

      Les Miserablesissa oli niin hyvä tuuri, että saatiin edullisesti kalleimman luokan liput ja näin tuli elämys katsottua aivan permannon keskeltä. Myös Phantomiin oli liput keskellä permantoa.

    • Liisukka79

      Olen joskus ymmärtänyt että Oopperan kummituksessa olisi vain tietyt paikat missä sitä saa esittää ja ikäväkyllä yksikään suomalaisista teattereista ei kata näitä vaatimuksia???

    • -

      en sano muutakun että aivan perseestä tuo elokuva. siis onhan se mahtava, mutta en vaan tajua miksi on pitänyt lopettaa noin paskasti.. antaisin 1½/5

    • Minä näin Oopperan kummituksen Lontoossa v. 1999. Todella loistava esitys, enkä vieläkään koskaan kyllästy musiikkiin. Suosittelen myös Gaston Leroux'n kirjoittamaa romaania, alkuperäisteosta. Tiedoksi muuten, että kummituksen oikea nimi on Erik. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe