...tuo maailman ihanin musikaali...:) ah. Kukaan nähnyt Lontoossa? Entä muissa kaupungeissa, ovatko yhtä hienoja? Mitä mieltä elokuvasta, rooleista, Webberistä ym...? Keskustelua ihmiset.:)
THE PHANTOM OF THE OPERA
9
707
Vastaukset
- Samra
Ite oon nähnyt kyseisen musikaalin Lontoossa ja aivan mahtava oli. Mikään ei vedä vertoja sille... Jos oot menossa Lontooseen niin ihan MUST juttu.
- Siihen ei koskaan kyllästy
Olen nähnyt Lontoossa. Kannattaa hankkia liput jo Suomesta. Pidän muutenkin Webberin musiikista ja kuuntelen levyiltä silloin tällöin.
Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.
Siihen ei koskaan kyllästy kirjoitti:
Anteeksi, mutta Lontoon ja suomen musikaaliesityksiä ei voi verrata toisiinsa, koska siellä esiintyvät ovat todellisia huppulaulajia, kun taas Suomessa yleensä näyttelijöitä. On näyttelijöissäkin hyviä laulajia ja ilman muuta kannattaa mennä aina teatteriin, kun pääsee. Suomessa on hyvät näyttelijät.
Tarkoitin huippulaulajia, en huppulaulajia, vaikka kummituksella sellainen olisikin.
- Eeva
En ole valitettavasti nähnyt kyseistä musikaalia ollenkaan. Enkä muitakaan Webberin musikaaleja. Mutta musiikkiharrastukseni (ja sen seurauksena orkesteri-) myötä olen tutustunut Webberin musiikkin. Mahtava säveltäjä! Usein käyn lainaamassa kirjastosta Webberin levyjä :)
- Peikko
Just viime viikolla kävin Lontoossa ja tietysti matkaohjelmaan kuului musikaalit. Phantomiin oli liput varattuna ennen matkaa (n.60 puntaa varausmaksuineen yms. kuluineen matkatoimiston varaamana). Kyllä täytti kaikki odotukset, ihana musikaali ja hyvät esiintyjä.
Halfprice ticket boothista haettiin sitten vielä liput Les Miserables musikaaliin (32 puntaa) ja jos mahdollista se oli jopa parempi kuin Phantom.
Minä suosittelisin hakemaan tuolta halfprice ticket boothista niitä lippuja. Sieltä saa vähän edullisemmin lippuja aina saman illan esityksiin. Aukeaa arkisin 10.00 aamupäivällä ja aika alkupäivästä sinne kannattaa mennäkin, että saa vielä hyvät liput.
Les Miserablesissa oli niin hyvä tuuri, että saatiin edullisesti kalleimman luokan liput ja näin tuli elämys katsottua aivan permannon keskeltä. Myös Phantomiin oli liput keskellä permantoa. - Liisukka79
Olen joskus ymmärtänyt että Oopperan kummituksessa olisi vain tietyt paikat missä sitä saa esittää ja ikäväkyllä yksikään suomalaisista teattereista ei kata näitä vaatimuksia???
- -
en sano muutakun että aivan perseestä tuo elokuva. siis onhan se mahtava, mutta en vaan tajua miksi on pitänyt lopettaa noin paskasti.. antaisin 1½/5
Minä näin Oopperan kummituksen Lontoossa v. 1999. Todella loistava esitys, enkä vieläkään koskaan kyllästy musiikkiin. Suosittelen myös Gaston Leroux'n kirjoittamaa romaania, alkuperäisteosta. Tiedoksi muuten, että kummituksen oikea nimi on Erik. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227