Lomapäivä? Tai siis tänään...
Onko huomenna
8
284
Vastaukset
- Anonyymi
ei todellakaan kun joskus syksyllä vasta eka lomapäivä
palkaton vapaapäivä...
- Anonyymi
Suhtaudun näihin molempiin päiviin vapaapäivinä. Ehkä käväisen jossakin aikani kuluksi ja nautiskelen hetkestä. Ajatuksena lakko tuntuu etäiseltä.
- Anonyymi
on pari lakkopäivää
- Anonyymi
Demareiden touhuja, ensin velkaannutaan ja sitten lakkoillaan, maasta ja taloudesta viis kunhan saavat rellestää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareiden touhuja, ensin velkaannutaan ja sitten lakkoillaan, maasta ja taloudesta viis kunhan saavat rellestää!
Kyllä ne kokoomusta äänestäneet lakkoilee ihan yhtälailla. Hallituksen toimet koskettavat yli puoluerajojen. Perus ei vain tätä ymmärrä.
- Anonyymi
joo koko viikon voi pämpätä
hyvä hallitus
lisää tällästä- Anonyymi
VOIIIII VITTU!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809