Osaatko M-nainen kertoa, että miksi

Anonyymi-ap

Kaikkein kuumimmat naiset on usein myös aika tylyjä luonteita? Kun olet itse sellainen, niin osaat ehkä valaista.

40

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ei kerro niistä naisista mitään, mutta sinusta kertoo paljon jos tylyimmät on aina niitä kuumimpia. Olet pinnallinen ihminen.

      • Anonyymi

        Ei kun mulla on vaan silmät päässä ja korvat jolla kuulen.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­y­m­­f­­­o­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tyly vaan silloin jos siihen on aihetta tai ainaki ite muutun tylyks ku joku loukannu jotenki! Et voi sitä omaa käytöstä/sanomisia katsoa et mistä vois johtua. Ei vaan jaksa nuolla kenenkään prsettä! En oo ikinä ollu semmonen, enkä tuu olemaan. Muut voi mielistellä ja pitää sen feikki esityksen. Nään hyvin äkkiä läpi missä mennään ja jotenki tympii, ku kaikkien ihmisten pitää esittää mun ympärillä jotain ni ei vaan jaksa. Seki et ku oot saanu pienestä likasta asti sitä huomioo niin välillä (lue aika usein) alkaa ahdistaa tosi paljon!

      • Anonyymi

        Onko sulla sitten paljon ihmisiä ympärillä, jotka haluavat jotain, suhdetta, yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten paljon ihmisiä ympärillä, jotka haluavat jotain, suhdetta, yms?

        Olis varmasti paljon, jos haluaisin. Tällä hetkellä ei kiinnosta kuin yksi ja yritän nyt uudestaan päästä näistä tunteista eroon et vois jotain löytyäkin. Ei vaan enää jaksa odottaa ja riutua näissä ihme haaveissa. Hän on varattu ja sitä on jatkossakin. Eikä asiat muutu. Yritän nyt saada sen järjen mukaan hommaan ja kuinka erilaisia lopulta oltais. Joten siitäkin tylyys. Turhautuminen tekee.


    • Anonyymi

      En ollut aiemmin tippaakaan tyly vaan pyrin olemaan ystävällinen jokaiselle. Kokemus siitä ettei minulle ole valinnan vaihtoehtoa elämänvalinnoissa ja ihmissuhteissa on vuosien saatossa tehnyt tylymmäksi. Tavaallan pitämään kaukana heidät, joiden kanssa en tahdo olla lähemmissä tekemisissä. Toki toisinaan saatan olla tyly vahingossakin.

      • Anonyymi

        Eräästä, jolle aloituksen tein, syntyi kauan sitten vaikutelma että häntä kadehditaan hänen kauneutensa ja kypsän olemuksensa takia, ja syrjitään joissakin yhteyksissä sen takia. Ei välttämättä kaikissa yhteyksissä. Jotkin ovet saattavat aueta myös sen ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräästä, jolle aloituksen tein, syntyi kauan sitten vaikutelma että häntä kadehditaan hänen kauneutensa ja kypsän olemuksensa takia, ja syrjitään joissakin yhteyksissä sen takia. Ei välttämättä kaikissa yhteyksissä. Jotkin ovet saattavat aueta myös sen ansiosta.

        En välttämättä ole hän, keneltä kysyt tai ainakaan kyse kohdallani on tuskin kateudesta. Ennemminkin siitä, että minulle yritetään kertoa, että tajua miltä näytät ja ymmärrä ikäsi. Mutta juu, Jatkuva vaatimus mukautumisesta ja joustamisesta, niin ettei minnulla näytä olevan valinnan vapautta, saa ärtyneeksi ja toisinaan tylyksikin. Jo niinkin yksinkertaisessa asiassa etten ole kiinnostunut päihteistä, mutta seuraani hakeutuvat ongelmakäyttäjät. Eivät elämäntavt oikein kohtaa tai muutoinkaan ongelmien kautta ystävystyminen. Toinen teema on se, että yritetään pitää erossa miehistä vaikkei minulla ole mitään miehiä vastaan. Aivan samalla tavoin kaipaan miehistä energiaa, läheisyyttä ja hellyyttä, kuin kuka tahansa. Koen vakaan maskuliinisen energian rauhoittavaksi toisin, kuin naisten seuran. Siinä nyt ainkain alkuun pohjavirettä siihen mikis vaikutan toisinaan tylyltä ja ärsyyntyneeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä ole hän, keneltä kysyt tai ainakaan kyse kohdallani on tuskin kateudesta. Ennemminkin siitä, että minulle yritetään kertoa, että tajua miltä näytät ja ymmärrä ikäsi. Mutta juu, Jatkuva vaatimus mukautumisesta ja joustamisesta, niin ettei minnulla näytä olevan valinnan vapautta, saa ärtyneeksi ja toisinaan tylyksikin. Jo niinkin yksinkertaisessa asiassa etten ole kiinnostunut päihteistä, mutta seuraani hakeutuvat ongelmakäyttäjät. Eivät elämäntavt oikein kohtaa tai muutoinkaan ongelmien kautta ystävystyminen. Toinen teema on se, että yritetään pitää erossa miehistä vaikkei minulla ole mitään miehiä vastaan. Aivan samalla tavoin kaipaan miehistä energiaa, läheisyyttä ja hellyyttä, kuin kuka tahansa. Koen vakaan maskuliinisen energian rauhoittavaksi toisin, kuin naisten seuran. Siinä nyt ainkain alkuun pohjavirettä siihen mikis vaikutan toisinaan tylyltä ja ärsyyntyneeltä.

        Ehkä olet valinnut väärän ammatin? En siis tiedä missä hän työskentelee. En koe asialliseksi ottaa selvää, mutta sattuneesta syystä tiedän suurinpiirtein että mikä toimi on kyseessä. Olisipa kummallista jos et olisi hän, koska kaikki mitä kerrot näkyy hänestä aika selvästi ulos.

        Hänestä syntyi vaikutelma että hänen niskaansa on laitettu kansankynttilän ja yhteiskunnan tukipylvään rooli jo nuorella iällä, mikä on yleistä, jos kyseessä on ymmärtäväinen ja edustava nuori ihminen. Ja varmasti hän sen roolinsa täyttää, siitä ei ole epäilystäkään. Ahtaaksi se voi käydä niinkuin kuvasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräästä, jolle aloituksen tein, syntyi kauan sitten vaikutelma että häntä kadehditaan hänen kauneutensa ja kypsän olemuksensa takia, ja syrjitään joissakin yhteyksissä sen takia. Ei välttämättä kaikissa yhteyksissä. Jotkin ovet saattavat aueta myös sen ansiosta.

        Tuskin on syrjitty. Ehkä joltain tuntemattomilta ihmisiltä tullut vastaavaa käytöstä.
        Se on aivan sama, kun todellisuudessa eivät ole mitenkään merkittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet valinnut väärän ammatin? En siis tiedä missä hän työskentelee. En koe asialliseksi ottaa selvää, mutta sattuneesta syystä tiedän suurinpiirtein että mikä toimi on kyseessä. Olisipa kummallista jos et olisi hän, koska kaikki mitä kerrot näkyy hänestä aika selvästi ulos.

        Hänestä syntyi vaikutelma että hänen niskaansa on laitettu kansankynttilän ja yhteiskunnan tukipylvään rooli jo nuorella iällä, mikä on yleistä, jos kyseessä on ymmärtäväinen ja edustava nuori ihminen. Ja varmasti hän sen roolinsa täyttää, siitä ei ole epäilystäkään. Ahtaaksi se voi käydä niinkuin kuvasit.

        Miten ihminen voisi olla tollaisessa tilnteessa jos ihmistä ei ole olemassa? Ihmisistähän muodostuu todella vääriä kuvia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet valinnut väärän ammatin? En siis tiedä missä hän työskentelee. En koe asialliseksi ottaa selvää, mutta sattuneesta syystä tiedän suurinpiirtein että mikä toimi on kyseessä. Olisipa kummallista jos et olisi hän, koska kaikki mitä kerrot näkyy hänestä aika selvästi ulos.

        Hänestä syntyi vaikutelma että hänen niskaansa on laitettu kansankynttilän ja yhteiskunnan tukipylvään rooli jo nuorella iällä, mikä on yleistä, jos kyseessä on ymmärtäväinen ja edustava nuori ihminen. Ja varmasti hän sen roolinsa täyttää, siitä ei ole epäilystäkään. Ahtaaksi se voi käydä niinkuin kuvasit.

        Ei ole ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräästä, jolle aloituksen tein, syntyi kauan sitten vaikutelma että häntä kadehditaan hänen kauneutensa ja kypsän olemuksensa takia, ja syrjitään joissakin yhteyksissä sen takia. Ei välttämättä kaikissa yhteyksissä. Jotkin ovet saattavat aueta myös sen ansiosta.

        Olenhan mä sen huomannut miten toiset naiset kohtelee, mutta tähän on poikkeus.. Hyvän itsetunnon omaavat naiset on mukavia mulle. Kaupassa, kun asioi niin saa vähän liiankin hyvää palvelua(varsinkin miehiltä). On mua kiusattu koulussa. Vain, koska erilainen. Syrjintää en uskonu kokevani enää, mut ihan hiljattain joo ja laski kyllä pisteet tästä ihmisestä et suhtaudun hyvin kylmästi jatkossa häntä kohtaan! Tiedänpähän totuuden. Käärme mikä käärme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan mä sen huomannut miten toiset naiset kohtelee, mutta tähän on poikkeus.. Hyvän itsetunnon omaavat naiset on mukavia mulle. Kaupassa, kun asioi niin saa vähän liiankin hyvää palvelua(varsinkin miehiltä). On mua kiusattu koulussa. Vain, koska erilainen. Syrjintää en uskonu kokevani enää, mut ihan hiljattain joo ja laski kyllä pisteet tästä ihmisestä et suhtaudun hyvin kylmästi jatkossa häntä kohtaan! Tiedänpähän totuuden. Käärme mikä käärme!

        Millä tavalla olet sitten erilainen? Oliko se kiusaaminen rankkaa, väsyttävää, silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan mä sen huomannut miten toiset naiset kohtelee, mutta tähän on poikkeus.. Hyvän itsetunnon omaavat naiset on mukavia mulle. Kaupassa, kun asioi niin saa vähän liiankin hyvää palvelua(varsinkin miehiltä). On mua kiusattu koulussa. Vain, koska erilainen. Syrjintää en uskonu kokevani enää, mut ihan hiljattain joo ja laski kyllä pisteet tästä ihmisestä et suhtaudun hyvin kylmästi jatkossa häntä kohtaan! Tiedänpähän totuuden. Käärme mikä käärme!

        Pitäisihän se muistaa, että palstoilla aina löytyy joku, joka esittää kirjoittaneensa aiemmat kommentit ja kaappaa keskustelun, vaikka voisi luoda oman vastauksen, joka erottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet valinnut väärän ammatin? En siis tiedä missä hän työskentelee. En koe asialliseksi ottaa selvää, mutta sattuneesta syystä tiedän suurinpiirtein että mikä toimi on kyseessä. Olisipa kummallista jos et olisi hän, koska kaikki mitä kerrot näkyy hänestä aika selvästi ulos.

        Hänestä syntyi vaikutelma että hänen niskaansa on laitettu kansankynttilän ja yhteiskunnan tukipylvään rooli jo nuorella iällä, mikä on yleistä, jos kyseessä on ymmärtäväinen ja edustava nuori ihminen. Ja varmasti hän sen roolinsa täyttää, siitä ei ole epäilystäkään. Ahtaaksi se voi käydä niinkuin kuvasit.

        En minä tätä nykyistä työtäni valinnut vaan olen työssä, jonka sain ja joka on tilapäistä. Ammatilliset ambitiot ovat toisaalla, kuin kassakoneiden, numeroiden ja papereiden parissa. Yritän motivoitua suht merkityksettömiltä ja tasapaksuilta vaikuttaviin työpäiviin palkkaa ajattelemalla ja sillä ajatuksella, että nyt on tällaista, mutta tulevaisuudessa liikun enemmän myös minulle antavaan työhön. Kyllä varmasti osa ärtymyksestä johtuu myös tämän hetken työstä. Toisaalta työttömänä vasta ärtynyt olisinkin.


    • Anonyymi

      Seuralliset ja lempeäluontoiset tai sellaisen vaikutelman tekevät taidetaan aikaisessa vaiheessa rengastaa, joten jäljelle jäävissä vapaissa keskimääräistä enemmän vähemmän mukavia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Näinkin varmasti on, mutta nyt puhutaan poikkeuksellisen upeista yksilöistä. Osaavat käyttäytyä, vaikka luonne on osittain haastava. Kyse on kuitenkin vain geeneistä. Luonne kulkee geeneissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin varmasti on, mutta nyt puhutaan poikkeuksellisen upeista yksilöistä. Osaavat käyttäytyä, vaikka luonne on osittain haastava. Kyse on kuitenkin vain geeneistä. Luonne kulkee geeneissä.

        Luonne ja persoonallisuus kehittyvät myös kokemusten myötä, joten ei kaikki ole geeneistä kiinni.


    • Anonyymi

      Mut ihmiset käyttäytyy kuumia ihmisiä kohtaan usein tökerösti,kun yrittävät iskeä ja sit kun saavat kylmää kyytiä,niin sit voi kuinka tyly oli.

      • Anonyymi

        Maailmassa onmonta M naista. Kenelle oli tarkoitettu.
        Ei minulle, joten en vastannut.


    • Anonyymi

      No tämän miehen kaipaama M(n) oli kyllä mukava ja rento, vaikka todella kaunis olikin. M(m) sivusta

      • Anonyymi

        Jonkun sortin kunnianloukkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun sortin kunnianloukkaus.

        Mieheltä kyllä


    • Anonyymi

      Ns. kuumat naiset käyttävät ison osan ajastaan ja rahastaan sen kauneutensa ylläpitoon. Heillä menee tunteja päivästä salilla ja lenkillä käymiseen, ruokien punnitsemiseen, kauneusrutiineihin, meikkaamiseen, samalla kun he kieltävät itseltään mielenterveydelle positiivisia asioita, kuten herkut tai ihan vain arkisen laiskottelun. Kun elämä on rajattua ja tiukan säännösteltyä ja täynnä tavoitteellista suorittamista, jotta ulkokuori pysyy kunnossa, sisäinen maailma helposti kärsii ja tämä heijastuu käyttäytymiseen.

      Terveisin nainen, jonka elämä oli joskus tuon tapaista. Nyt paljon onnellisempi ja tasapainoisempi. Ja lempeämpi, sekä itselleen että muille.

      • Anonyymi

        Oletko hölmö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hölmö?

        Oletko itse? Sivusta


      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä että hyvin kurinalainen elämä kiristää hermoja. Itsessäni on piilevänä tällainen piirre myös, vaikka voittopuolisesti olen rento.

        AP.


    • Anonyymi

      M-naisella on hyvä ja herkkä luonne, kunhan ei päättelisi pienessä päässään liian paljon ja pitäisi päättelyjen tuloksia 100 prosenttisen oikeana.

      • Anonyymi

        Ei tartte päätellä, kun on silmät ja korvat annettu.


      • Anonyymi

        Hui hai, tottavie osaan päätellä asiat 110 prosenttisesti oikein.


    • Anonyymi

      It's just a hobby, you know. Like writing bulls**t on websites is yours. Why do you think women should be nice to you, anyway? How suffocating for them.

    • Anonyymi

      Ne voi valita kun kaikki haluu panna niitä.

    • Anonyymi

      Johtuisko harhoista

    • Anonyymi

      Mitäs suututit "rontti"

    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä tutustua ennenkuin tekee tuollaisia johtopäätöksiä tai kuuntelee ehkä muiden puheita. Fiksu ihminen ottaa itse selvää.

    • Anonyymi

      Tätä en omi, yksikään ihminen maan päällä ei ole sanonut minua kuumaksi, ikinä. 😊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe