HIrveän surullinen tuo mieheksiIuulijan tarina

Anonyymi-ap

Hän on ihastunut, ehkä jopa rakastunut mieheen. On kirjoitellut kiihkeitä rakkausviestejään palstat täyteen ja sitten mies on osoittautunut ihan muuksi mitä olikaan. Nyt tämä nainen (mieheksiIuulija) näkee kaikissa naisten kirjoittamissa viesteissä ivaa itseään kohtaan. Hän näkee jokaisen tunteellisen viestin takana sen miehen ivaamassa häntä.

Kun oikeasti mietitte, niin hänen elämänsä on kamalaa. Hän lukee palstaa läpi päivittäin ja siellä kirjoitetaan miehille koko ajan tunteella, ja taas häneen sattuu, hän näkee sen ivana itselleen. Ei pysty sulkemaan palstaa, kaikki on luettava ja kaikkiin on kommentoitava, että hänen mielestään siellä on se mies taas esittämässä häntä, naista. Palsta ja se vihattu mies on yksinkertaisesti vallannut tuon naisen elämän.

Minun käy nyt jo sääliksi kun en ole enää provosoitunut. En enää puutu asiaan. Osaan ohittaa hänet. Ongelma on vain mieheksiIuulijan eikä meidän muiden naisten pidä provosoitua siitä enää. Hän pilaa elämänsä ihan itse. Siihen ei muita tarvita. Säälittää.

37

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On surullista ;( Onnettomien ihmiskohtaloiden sarjassamme aika top kymppiä on hän.

    • Anonyymi

      up.

    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi pitää netistä taukoa.

      • Anonyymi

        Minähän juuri palasin pitkältä tauolta 😁 Haluan että hän ymmärtää olevansa narsisti. Hän oikeasti on tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän juuri palasin pitkältä tauolta 😁 Haluan että hän ymmärtää olevansa narsisti. Hän oikeasti on tuollainen.

        Exactly...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exactly...

        Kyllä vaan. Kirjoitin 2 aloitusta mieheksiIuulijalle äsken ja nostan ne viikottain. Vaikka muuten olen pitkällä eli ikuisella tauolla teidän seasta ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan. Kirjoitin 2 aloitusta mieheksiIuulijalle äsken ja nostan ne viikottain. Vaikka muuten olen pitkällä eli ikuisella tauolla teidän seasta ..

        Ajatella jos käyttäisit saman energian ihmiseen kuka kaipaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella jos käyttäisit saman energian ihmiseen kuka kaipaa sinua.

        En usko että kukaan kaipaa minua enää. Juna meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että kukaan kaipaa minua enää. Juna meni jo.

        Miksei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei?

        En aio puhua hänestä samassa aloituksessa kuin mieheksiIuulijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio puhua hänestä samassa aloituksessa kuin mieheksiIuulijasta.

        No teen uuden nii tuu puhuu sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän juuri palasin pitkältä tauolta 😁 Haluan että hän ymmärtää olevansa narsisti. Hän oikeasti on tuollainen.

        ASKEN EN VOINUT KRJOITTAA SINULLE MITAAN NYT SE ONNISTUU MINA OLEN FUONEESSANI JA PAIVIKIN ON JUURI TAALLA MUTTA SILLE TULEE KOHTA VIERAITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASKEN EN VOINUT KRJOITTAA SINULLE MITAAN NYT SE ONNISTUU MINA OLEN FUONEESSANI JA PAIVIKIN ON JUURI TAALLA MUTTA SILLE TULEE KOHTA VIERAITA

        EI TULE KORKEINTAAN JUPE ETTA PAASTAAN SITTEN TAAS YHBESSA REISSUUN


      • Anonyymi

        Minusta tämä naisena esiintyvä mies, joka mieltää vain yhden ns vastapuolen itselleen ei ole kovin taitava tarinankertoja, mitä mieltä itse olet tästä asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella jos käyttäisit saman energian ihmiseen kuka kaipaa sinua.

        Sinulla ja miespuolisella aloittajalla ei taida muuta ollakaan mielessä kuin tämä obsessiivinen kaipaamisen kokemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän juuri palasin pitkältä tauolta 😁 Haluan että hän ymmärtää olevansa narsisti. Hän oikeasti on tuollainen.

        Asiahan on pojjaat silleen, ett ette ole maisia kumpikaan! Harhoissa on hyvä elää, kun ej hallitse totuutta!


    • Anonyymi

      On se.

    • Anonyymi

      Hienoa et sinulla on aikaa ja halua pohtia palstaa aina ja jatkuvasti.
      Hieno harrastus sinulla Ap.

      • Anonyymi

        Ja katso sinä vtun vääristelijä tästä näitä päivämääriä. Onko pohdittu koko ajan? Sitten menet vammnainen roskaIäjä etsimään sen vatun mieheksiIuulijan kommentteja. Niitä on JOKA PÄIVÄ SATOJA pelkästään tällä palstalla. Mulla on vattu elämä kuten sillä haaskalla. Hyi stna mikä potiIas hän on. Älkää olko niin sekaisin että puolustatte sitä narsissia. Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katso sinä vtun vääristelijä tästä näitä päivämääriä. Onko pohdittu koko ajan? Sitten menet vammnainen roskaIäjä etsimään sen vatun mieheksiIuulijan kommentteja. Niitä on JOKA PÄIVÄ SATOJA pelkästään tällä palstalla. Mulla on vattu elämä kuten sillä haaskalla. Hyi stna mikä potiIas hän on. Älkää olko niin sekaisin että puolustatte sitä narsissia. Hyi!

        Siis mulla on elämä toisin kuin sillä haaskalla. Päästelin vähän höyryä niin en oikolukenut. Se miehekäs nainen on Suomen pahin mt. Muista se.
        Al.


      • Anonyymi

        Enemmän minua ihmetyttää miten paljon joku muu jaksaa nähdä vaivaa tästä miehen tarinoinnista ja katkerasta uhriutumisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katso sinä vtun vääristelijä tästä näitä päivämääriä. Onko pohdittu koko ajan? Sitten menet vammnainen roskaIäjä etsimään sen vatun mieheksiIuulijan kommentteja. Niitä on JOKA PÄIVÄ SATOJA pelkästään tällä palstalla. Mulla on vattu elämä kuten sillä haaskalla. Hyi stna mikä potiIas hän on. Älkää olko niin sekaisin että puolustatte sitä narsissia. Hyi!

        Sopiihan se katsellaton kirjoituksia, eihän täällä paljo muut edes kirjoittele kuintoi ap mies, joka luulee oikeesti olovansa nainen!


    • Anonyymi

      Miten hänen käytöksensä eroaa sun käytöksestä. Itse täytät täällä palstaa ja kuvittlet olevasi palstasuhteessa.

      • Anonyymi

        Millä tavalla tämä miehen kokema palstasuhde siis näyttäytyy sinun mielestäsi?


    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaisi ymmärtää tämän miehen pitkäpiimäisen uhriutumisen sillä tavoin, että se koskee juuri hänen ylhäisyyttään, jos oma fiksaatio kulkee sen kehyksen ympärillä, että tätä miehen hölynpölyä kirjoittaa yksi nainen? Vähän liian läpinäkyvä ristiriita ja osoitus siitä, että pää ei pelaa enää millään tavalla.

      • Anonyymi

        Kyl se omies, joka luulee olevansa nainen!


    • Anonyymi

      Siällä taas joku vedättää, uskoo ken haluu.

      • Anonyymi

        Niin, kuka nyt muutenkaan uskoo tämä yhden ja saman äijän jorinaa, ymmärrätkö mitä tarkoitan rakas padawan?


    • Anonyymi

      Rakas padawan ymmärtää ihan kaiken.

      • Anonyymi

        Millä muulla nimityksellä saan kutsua sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä muulla nimityksellä saan kutsua sinua?

        Hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.

        Tilannesidonnaisuus käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilannesidonnaisuus käy

        THHE END! 👶😊🙈


    • Anonyymi

      Hänelläkin on vaan joku trauma, pakkomielle tai sairaus, eli ei siis sinällään eroa monesta muusta ihmisestä. Täällä ei ole lopulta väliä sillä, kirjoittaako mies, nainen, joku muu, botti tai provoilija. Anonyymit kirjoittavat toisille anonyymeille, eikä se oikea täältä löydy, vaan tämä paikka on enemmän tunteiden purkamista, haaveilua ja ajanviettoa. Siksi minäkin vastaan välillä selviin provoihin, kun ei sillä aloittajalla ole väliä, vaan itse aihe herättää jotain ajatuksia.

    • Anonyymi

      up.

    • Anonyymi

      jeba

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe