Voiko asukastoimikunta tehdä asukkaita koskevia päätöksiä noin ylipäätään, esimerkiksi antaa varoituksia kuten isännöitsijä. Käsittääkseni asukastoimikunnalle kuuluu vain taloa koskevat asiat että rajautuu siihen huoneiston ulko-oveen mihin lupa puuttua., eihän ne nyt voi alkaa puntaroimaan asukkaiden elämistä, eihän siitä ole mitään vastuuta edes.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Täältä löytyy faktaa: https://ohjeet.aso.fi/fi/aso-asukkaana/v5-ARA/asumisoikeusasuntojen-asukashallinto
- Anonyymi
Aralle voi kannella tuonkaltaisesta selvästä toimivallan ylityksestä, ettei se asukastoimikuntakaan voi huseerata ihan miten sattuu.
- Anonyymi
Toisissa taloissa as.toimikunta joutuu hoitamaan isännöisijän asioita, niin näin voi tapahtua.
- Anonyymi
Eihän joudu, isännöitsijä edustaa omistajatahoa eikä voi delegoida sitä päätäntävaltaansa asukkaille.
- Anonyymi
Kyllä näin on ainakin meidän talossa. Etpäs tiennytkään kaikkea.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451