Nina Karusto

Anonyymi-ap

on viehättävä meteorologi.

28

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, on todella sympaattinen !

    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.

      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Ninalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen Ninalle?

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….


      • Anonyymi

        Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
        👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….

        Miksi kritisoit Niinaa?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

    • Anonyymi

      Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
      Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
      Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????

      • Anonyymi

        Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"


    • Anonyymi

      Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!

    • Anonyymi

      Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.

      • Anonyymi

        Mtv.n Likka tietää !


    • Anonyymi

      Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
      NINA ❤️ KARUSTO!
      Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
      Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella.

    • Anonyymi

      EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.

      • Anonyymi

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .


      • Anonyymi

        Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .

        Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.


      • Anonyymi

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????

        Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
        Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
        Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????


    • Anonyymi

      Kenkää jennalle jo!

      • Anonyymi

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
        Helve##iin vaa….👞👞👞👞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
        On tarkoitettu Jennaa!
        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe