Nina Karusto

Anonyymi-ap

on viehättävä meteorologi.

28

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, on todella sympaattinen !

    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.

      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Ninalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen Ninalle?

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….


      • Anonyymi

        Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
        👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….

        Miksi kritisoit Niinaa?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

    • Anonyymi

      Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
      Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
      Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????

      • Anonyymi

        Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"


    • Anonyymi

      Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!

    • Anonyymi

      Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.

      • Anonyymi

        Mtv.n Likka tietää !


    • Anonyymi

      Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
      NINA ❤️ KARUSTO!
      Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
      Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella.

    • Anonyymi

      EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.

      • Anonyymi

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .


      • Anonyymi

        Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .

        Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.


      • Anonyymi

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????

        Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
        Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
        Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????


    • Anonyymi

      Kenkää jennalle jo!

      • Anonyymi

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
        Helve##iin vaa….👞👞👞👞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
        On tarkoitettu Jennaa!
        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe