on viehättävä meteorologi.
Nina Karusto
28
734
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, on todella sympaattinen !
- Anonyymi
Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.
- Anonyymi
Oletko kateellinen Ninalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kateellinen Ninalle?
Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
Kritiikki on aina paikallaan…. - Anonyymi
Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
👹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
Kritiikki on aina paikallaan….Miksi kritisoit Niinaa?
- Anonyymi
Voisin astua kakkoseen.
- Anonyymi
Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????- Anonyymi
Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"
- Anonyymi
Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!
- Anonyymi
Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.
- Anonyymi
Mtv.n Likka tietää !
- Anonyymi
Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
NINA ❤️ KARUSTO!
Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella. - Anonyymi
EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.
- Anonyymi
Avaahan asiaa muillekkin?
🤔🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaahan asiaa muillekkin?
🤔🤔Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .
- Anonyymi
Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .
Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.
- Anonyymi
Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????
Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????
- Anonyymi
Kenkää jennalle jo!
- Anonyymi
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
Helve##iin vaa….👞👞👞👞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.
Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣
Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
On tarkoitettu Jennaa!
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pitääkin vielä ryhtyä säästämään jos yksille risteilyille https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010291474.html
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483