Nina Karusto

Anonyymi-ap

on viehättävä meteorologi.

28

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, on todella sympaattinen !

    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.

      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Ninalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen Ninalle?

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….


      • Anonyymi

        Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
        👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….

        Miksi kritisoit Niinaa?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

    • Anonyymi

      Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
      Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
      Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????

      • Anonyymi

        Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"


    • Anonyymi

      Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!

    • Anonyymi

      Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.

      • Anonyymi

        Mtv.n Likka tietää !


    • Anonyymi

      Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
      NINA ❤️ KARUSTO!
      Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
      Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella.

    • Anonyymi

      EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.

      • Anonyymi

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .


      • Anonyymi

        Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .

        Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.


      • Anonyymi

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????

        Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
        Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
        Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????


    • Anonyymi

      Kenkää jennalle jo!

      • Anonyymi

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
        Helve##iin vaa….👞👞👞👞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
        On tarkoitettu Jennaa!
        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe