Nina Karusto

Anonyymi-ap

on viehättävä meteorologi.

28

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, on todella sympaattinen !

    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.

      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Ninalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen Ninalle?

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….


      • Anonyymi

        Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
        👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….

        Miksi kritisoit Niinaa?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

    • Anonyymi

      Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
      Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
      Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????

      • Anonyymi

        Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"


    • Anonyymi

      Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!

    • Anonyymi

      Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.

      • Anonyymi

        Mtv.n Likka tietää !


    • Anonyymi

      Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
      NINA ❤️ KARUSTO!
      Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
      Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella.

    • Anonyymi

      EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.

      • Anonyymi

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .


      • Anonyymi

        Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .

        Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.


      • Anonyymi

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????

        Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
        Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
        Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????


    • Anonyymi

      Kenkää jennalle jo!

      • Anonyymi

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
        Helve##iin vaa….👞👞👞👞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
        On tarkoitettu Jennaa!
        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe