Nina Karusto

Anonyymi-ap

on viehättävä meteorologi.

28

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, on todella sympaattinen !

    • Anonyymi

      Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.

      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Ninalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen Ninalle?

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….


      • Anonyymi

        Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
        👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
        Kritiikki on aina paikallaan….

        Miksi kritisoit Niinaa?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

    • Anonyymi

      Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
      Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
      Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????

      • Anonyymi

        Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"


    • Anonyymi

      Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!

    • Anonyymi

      Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.

      • Anonyymi

        Mtv.n Likka tietää !


    • Anonyymi

      Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
      NINA ❤️ KARUSTO!
      Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
      Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella.

    • Anonyymi

      EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.

      • Anonyymi

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaahan asiaa muillekkin?
        🤔🤔

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .


      • Anonyymi

        Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .

        Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.


      • Anonyymi

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????

        Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
        Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
        Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????


    • Anonyymi

      Kenkää jennalle jo!

      • Anonyymi

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬

        Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
        Helve##iin vaa….👞👞👞👞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
        On tarkoitettu Jennaa!
        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe