on viehättävä meteorologi.
Nina Karusto
28
734
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, on todella sympaattinen !
- Anonyymi
Ei tuo ulkonäöllään voi leveillä, ihan perusPäivi on. Hyvin erikoinen murre, o kohan savolainen kun veäntää niin oudosti.
- Anonyymi
Oletko kateellinen Ninalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kateellinen Ninalle?
Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
Kritiikki on aina paikallaan…. - Anonyymi
Likka mtveeltä kirjoittaa taas, aina se haukkuu muut meteot???
👹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kritiikkiä pitää antaa silloin, kun on aihetta. Turhaa siinä leukoja lonksutat.
Kritiikki on aina paikallaan….Miksi kritisoit Niinaa?
- Anonyymi
Voisin astua kakkoseen.
- Anonyymi
Astu kaivoo, vai kirjoittaako tuas tua Nylon Seppo ?
Tuo tyyp jok näil avauksil haukkuup kaik muit tiäl nii käytteep myäs nimee
Nylon Seppo, et tiioks vua teil kaikil??????- Anonyymi
Taitaa olla Seppo Taaalasmaa, aina sopertamassa "voisin astua kakkoseen"
- Anonyymi
Nina jätä LAPPI rauhaan ja keskity olennaiseen!!!
- Anonyymi
Niinallakin on salaisuutensa. Veksi uutishakupalvelu kertoo salaisuudetkin.
- Anonyymi
Mtv.n Likka tietää !
- Anonyymi
Jätä helve##i sinä LIKKA 🥶🥶🥶👹👹RAUHAAN tuo
NINA ❤️ KARUSTO!
Eikö sinun sairaassa päässä liiku mitään muuta kuin se, että miten voisi taas kirjoitella kaikista noista muista henkilöistä kaikkea vi##umais#a?
Hae toista duunii jo koska ei sua kestä katella eikä kuunnella. - Anonyymi
EIVÄT HUORAT HURMAA, EIKÄ LINNA LANNISTA.
- Anonyymi
Avaahan asiaa muillekkin?
🤔🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaahan asiaa muillekkin?
🤔🤔Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .
- Anonyymi
Mutta eihän siellä linnassa ole edes huoria, vai tarkoitatko nais vanginvartioita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään hyvä ääni ja kimittää puhua suu melkein kiinni ja puree hampaitaan puhuessaan. Ulkonäköä on kaikilla naisilla joko kaunis tai vähemmän kaunis ja rumia naisia ei ole olemassakaan .
Jenna puhuu pulisee suu supussa ja ääni on kamala , sekä vaatetus.
- Anonyymi
Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äetee tämä on kunnianloukkaava kirjoitus taas jota väsäät likkas kans????
Tuo kirjoittaa Kunnianloukkaavia kirjoituksia….SEURAAVASTI:
Huorasta ja Vankilasta/ Linnasta ym.
Poisti äkkiä tuon toisen loukkaavan kirjoituksensa ja täältä saa poistettua omat ja muide kirjoitukset vain tuo yksi tyyppi????? Hällä on hallinta oikeudet , ei voi ymmärtää tuotakaan asiaa??????????
- Anonyymi
Kenkää jennalle jo!
- Anonyymi
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään ihan kenkään voi antaa 😬
Kyllä voi tollaselle keikarille ja tyhjänpäiväiselle selittäjälle…!
Helve##iin vaa….👞👞👞👞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsiäinen tulossa luuta alle ja nainen luudan kyytiin 😂.
Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo luuta pers##s## ja heleve#i kaus tua mtv, n meteoroliitti🤣🤣🤣🤣🤣
Tämä luuta persee…. Ja kenkää vaa 👞👞👞👞
On tarkoitettu Jennaa!
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pitääkin vielä ryhtyä säästämään jos yksille risteilyille https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010291474.html
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461