Kukahan mahtaa olla se kaunis nainen keskustien varrelta omakotitalosta??
Kaunis nainen
13
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Ruskeakorven Rouva
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18244972
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on talon omistajan vaimo, ei ole kiinnostunut peräkamarinpojista.
- Anonyymi
Niinhän sinä luulet...
- Anonyymi
1980 luvun alkupuolella oli Liperin kirkonkylällä paljon kauniita (antavaisia) naisia. Asuin silloin siellä ja nuorimmat valtaukset olivat noin 13-14 vuotiaita, sain hyviä tiukkoja kyytejä silloin..
Rikokset jo vanhentuneita mutta elämäni upeinta aikaa oli se, parikymppisenä pääsi puhkomaan neitsyeitä..
Onko millainen meno nykyään siellä, en ole liikkunut siellä muuttoni jälkeen kertaakaan. - Anonyymi
Rami, aika makeen näköinen mieheksi.
- Anonyymi
Miksi ylöspito poisti kannanoton, että tämä lastenhyväksikäyttäjä teki järkyttävää, kun käytti hyväkseen 13- ja 14 vuotiaita lapsia?
Ylläpito siis hyväksyy hänen käytöksensä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylöspito poisti kannanoton, että tämä lastenhyväksikäyttäjä teki järkyttävää, kun käytti hyväkseen 13- ja 14 vuotiaita lapsia?
Ylläpito siis hyväksyy hänen käytöksensä?Tuskin tämä lapsiin sekaantuja on ainoa laatuaan, näitä on kulkenut keskuudessamme aina vuosikymmeniltä toiseen. 1980 luku oli ja meni, rikos vanhentunut ja tekijä tuntematon jolla tuskin enää seisoo muu kuin järki pätkittäin.
Onko kerrotun kaltaista edes tapahtunut siitäkään ei varmuutta, monilla meistä on fantasioita joita kirjoitellaan kenties totuutena...
T. Yhden neitsyeen puhkaissut, 43 vuotta sitten naimisiin mennyt viiden lapsenlapsen onnellinen ukki.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tämä lapsiin sekaantuja on ainoa laatuaan, näitä on kulkenut keskuudessamme aina vuosikymmeniltä toiseen. 1980 luku oli ja meni, rikos vanhentunut ja tekijä tuntematon jolla tuskin enää seisoo muu kuin järki pätkittäin.
Onko kerrotun kaltaista edes tapahtunut siitäkään ei varmuutta, monilla meistä on fantasioita joita kirjoitellaan kenties totuutena...
T. Yhden neitsyeen puhkaissut, 43 vuotta sitten naimisiin mennyt viiden lapsenlapsen onnellinen ukki..Ai 13 vuotiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai 13 vuotiaan?
Mitäs mieltä olisit, jos 13 vuotiaan lapsenlapsesi joku puhkoisi?
13-vuotiaalla tytöllä on romanttiset unelmat ja tulevaisuudentoiveet omasta elämästään.
Sitten joku pedofiili rikkoo kaiken, murtaa nuoren ihmisen /lapsen elämän.
Voit lukea, mitä kaikkea nuori hyväksikäytetty lapsi joutuu kokemaan.
Se lapsi ei ole onnellinen.
Vieläkö tulet kannustamaan tätä ed.mainittua?
- Anonyymi
Etkö sie tunne kyläläisiä?aika tutustua.
- Anonyymi
S.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579