Lewis Hamilton siirtyy Ferrarille. Sainz potkitaan pois ja C. Leclerc joutuu Lewisin kakkoseksi.
Hämmentävää kerrassaan! Olisiko Bottaksella saumat siirtyä takaisin Mercedekselle? Kumpi olisi top ja kumpi bottomi? Holtiton on kumminkin Georgekin.
https://www.is.fi/formula1/art-2000010196956.html
Mitä Hamilttonia???? Musta ORI ajamaan Ferraria?
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmasti mersulle, hyvä jos jonkun tallipaikan vielä saa. Vaikka mistäpäs sen tietää, tuskin mersullekaan tunkua elleivät saa kulkemaan paremmin, palkka tosin lienee hyvä jatkossakin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18245669
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Valtteri voi keskittyä ajamaan pyörällä tämän kauden jälkeen. Ura on pian taputeltu päätökseen.
- Anonyymi
Hamilton aloitti tuolileikin jo ennan kautta. Nyt varmaa on, että Sainzin on etsittävä uusi työpaikka. Auki sellainen on Mersulla. Eri asia kelpaako sinne.
Perezin ja Bottaksen on parannettava viime kaudesta, jos meinaavat paikkansa säilyttää. Voi olla, että molempien ura päättyy tähän kauteen. Jos Sainz ei pääse Red Bullille niin sitten on pakko mennä Audille.
Jos lehtijuttuihin on uskominen niin ei myöskään Zhou kelpaa Audille. Haluaisivat Hulkin sen sijaan. Zhou:lla on muutama etu Bottakseen verrattuan: ikä, sponsorirahat, kotimaan markkina ja kun viime kaudella vauhti oli jo melkein samaa luokkaa niin noilla meriiteillä varmaan on houkuttelevampi vaihtoehto pikkutalleille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2602746Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 351192
- 511120
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083