Edellinen pantu kiinni ikäänkuin niitä sietämättömiä ei olisi enemmänkin.
Kuuntelen vain Yle Ykköstä ja Radio Suomea mutta en tunne tyyppien nimiä. Täytyypä harjoitella kuuntelua viikon verran. Olen kuullut joitakin oikein vastenmielistä ja tympeätä mökeltelijää. Eikö heillä sentään pitäisi olla jonkinlainen testi ennen kuin päästetään eetteriin.
Pitäisi ainakin osata lausua puhtaasti ässät ja ärrät oikein samoinkuin aat, eet, iit jne.
Joku vanhus ei osaa puhdasta ässää sanoa ja joku toinen äänitaustaltaan ilmiselvä savolainen. Yksi venyttelee sanoja luonnottomasti sanoen esim. oikein hyvää tiiiistaita.
Ja mikä siinä on että monesta miesäänestä paistaa oikein neitimäinen sipristelijä. Koska homoista saa nykyään puhua vapaasti, niin väitän että niitä on huomattavan suuri joukko tuossa porukassa.
Sietämättömät juontajat osa 2
Anonyymi-ap
4
396
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tämä parodiaa? Et voi olla tosissasi.
- Anonyymi
Ja mitähän loukkaavaa aloittaja kertoi ? Olette ihme loukkaantujia. Minulla olisi paljon vielä lisättävää tuohon aloittajan kommenttiin. Välillä todellakin mietin että millä perusteilla jotkut saavat käyttää nimikettä toimittaja.
- Anonyymi
No eihän se Rönkä ole aloittaja. Tuskin hän kaikkia kollegoitaan halveksii.
Kun itse näköjään kuulut homokööriin niin sinun viestisi pitäisi poistaa asiattomana varsinkin jos olet 5 kertaa tähän ketjuun kirjoittanut saman homoviestin.
Ei vaan mene läpi? Ei ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954