Mites olis nainen uusintakierros

Anonyymi-ap

Joko nyt löytyisi kypsyyttä kohdata toisemme ja olla ilman naamioita? Tulisivat ne tunteetkin esiin ilman suodattimia.

93

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoitit tuon hyvin. Ehkä meillä on ollut molemmilla joku muu rooli päällä. Eipä olla kasvotusten puhuttu ikinä oikein "meistä", vaan aina jostain muusta. Voi olla että naamiot karisee jos seuraava kerta tulisi.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on hyvä ja oikea viesti jollekin naiselle. Jos osaisin olla kateellinen tuosta tunteesta, varmaan olisin. Sanon vain, että oikein!

    • Anonyymi

      Kuinka monta kirjainta naisen tai sinun nimessä on?

    • Anonyymi

      🥰😘 Olen valmiina...

    • Anonyymi

      näissä on juuri se jutska kun tietää jotakin ja ei ainakaan aluksi voisi tarjota kuin kaveruutta🌹🙈

      • Anonyymi

        Kannattaako kaikkia juttuja uskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako kaikkia juttuja uskoa?

        Kannattaako trollaavaa miestä holhota tuolla tavalla jonkun oman alemmuuskompleksin takia


    • Samaa minäkin olen toivonut, mutta valitettavasti mun tilanteessa se ei ole mahdollista. Hän häipyi mun elämästä kokonaan. Tämä siis Naiselta yhdelle miehelle.

      • Anonyymi

        Hyvä yritys 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys 🤣

        Mikä oli nyt se hyvä yritys - miehen uusin huuhaahahmoko? No jee jee 🥱


    • Anonyymi

      Kyllä sopii jos olisit hän, olisi niin ihanaa jos ottaisit yhteyttä. Odottelemaan jään. Ihanuus.

    • Anonyymi

      Olis ehkä aika!

    • Anonyymi

      Niin, löytyykö kypsyyttä?

      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Ehdota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdota.

        Pikkusen vaikea ehdotaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdota.

        Laitatko meseen viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko meseen viestiä?

        Meseen? Vieläkö ihmiset käyttää sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen vaikea ehdotaa täällä.

        Missä sitä pitäis ehdottaa?


    • Anonyymi

      Eräs sanoi kerran et tämä numero on aina sulle voimassa...

    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      Kruised on niin ruma naamarissakin.

    • Anonyymi

      Luin tänään psykiatrin jutun lasten ihastumisesta. Alakouluikäisillä lapsilla ihastumista ei kerrota ihastuksen kohteelle vaan salataan se. Tosin oon kyllä jutuista huomannut, että tää on alakouluikäisten palsta.

    • Anonyymi

      Joo käyt Mesessä?

      • Anonyymi

        En. Siellä on aina jotain idiootteja ätmejä tyyliin hello i run in to your profile and you look like a lovely person friend


    • Anonyymi

      En oikein osaa olla täällä. Pitäisi osata kehua itseään ja haukkua muita, lähetellä itselle omaan tilanteeseen sopivia viestejä ja vastata niihin. Lisäksi: vetää herneet nenään muiden ja omista vääristä vastauksista. Ja tietysti luulla että jokainen viesti on itselle tarkoitettu!

      Paljon on ajat muuttuneet siitä kun ensimmäisen kerran eksyin tähän paikkaan. Silloin jokainen sai keskittyä omaan juttuunsa ihan rauhassa, toki positiivista palautetta ja kannustusta saattoi saada muilta kaipaajilta mutta mikään julkinen likasanko tämä ei ollut. Nyt voi laskea että jokaiseen viestiin - myös tähän - tulee vähintään yksi negatiivinen kommentti koska miksi ei? Sisälukutaito on yliarvostettua.

      • Anonyymi

        Niin on se huomattu, että sulla on mies/ätmi monta roolia täällä päällä


    • Anonyymi

      Silloin on valittava rohkeus pelon sijaan. Oletko oikeasti valmis vai pakenetko?

      • Anonyymi

        Riippuu kuin kovat puheet on ollu


    • Anonyymi

      Ja muutenkin tuntuu
      kuin puhuisi joillekin muumiolle, joifen pohjimmaiset tunteet paistavat sanojen läpi kuin aurinko risukasaan.

      • Anonyymi

        More on the sweet side?


    • Anonyymi

      Pitäis ensin saada ottaa se ensimmäinen kierros, niin sitten vois alkaa puhumaan uusintakierroksesta.

    • Anonyymi

      Niin monesko kierros?

      • Anonyymi

        Oot sää jo aika kaua tuota samaa salkoa kiertäny


    • Anonyymi

      Vastan kuin aikoinaan hälle: Olin jo aikoinaan tosi avoin ja rehellinen hänelle elämästäni. Minulla ei ollut naamioita eikä suodattimia.

      Kerroin kaiken silloisesta elämäntilanteestani jo alkumetreillä avoimesti. Hän tiesi sen.
      Sitä hän ei tiedä mitä elämässäni on tapahtunut viimeisen vuoden aikana. Miten paljon kuolemaa..

      Kypsyys kohtaamiseen on ollut kiinni hänestä.

    • Anonyymi

      Harmillista. Tilanne ei kai vaikuta perheeseesi?

      • Anonyymi

        Kysytkö tätä aloittajalta vai keneltä?
        Olipa perhetilanne mikä vaan niin kuolema vaikuttaa aina.

        Minä jäin nyt yksin.


    • Anonyymi

      Ihanasti sanottu jollekin.

    • Anonyymi

      Tottakai uusintakierros tulossa kaivattuni kanssa. Kierros jatkuu kunnes asiat selkenee. Olin vaan tauolla :)

      • Anonyymi

        Pitteepä kysyä, aviopuolisolta, tietääkö, et on jonkun kaivattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitteepä kysyä, aviopuolisolta, tietääkö, et on jonkun kaivattu!

        Hän ei ole aviossa tai sitten piilottelee sitä vaimoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitteepä kysyä, aviopuolisolta, tietääkö, et on jonkun kaivattu!

        Voi puoliso parka - luuloharhainen kimpussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole aviossa tai sitten piilottelee sitä vaimoaan.

        Nii just mies kerrohan meille lisää pärekoriinko piilottanut vai minne?


    • Anonyymi

      Eräs unohti jotain. 🧸

      • Anonyymi

        Kuinkahan monet suhteet olet rikkonut näillä kirjoituksillas ja aina jäänyt yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monet suhteet olet rikkonut näillä kirjoituksillas ja aina jäänyt yksin?

        Sinähän sitä täällä harrastat eikä muut. Sotkemista ja vttuilua. Muista Iääkkeet! sivukommenttina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monet suhteet olet rikkonut näillä kirjoituksillas ja aina jäänyt yksin?

        Miten suhteita voi rikkoa kirjoituksilla? Sulla ei taida olla suhteellisuuden- tai todellisuudentaju iha kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhteita voi rikkoa kirjoituksilla? Sulla ei taida olla suhteellisuuden- tai todellisuudentaju iha kunnossa

        Ja vuodesta toiseen raukkaparka eukko mumisee samalle trollimiehelle ja muodostelee näitä kersojen synteesejä, kuva teistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä täällä harrastat eikä muut. Sotkemista ja vttuilua. Muista Iääkkeet! sivukommenttina

        Kyseinen horisija on jäänyt vähän todellisuustauolle, hyvää folie deuxia jos siltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen horisija on jäänyt vähän todellisuustauolle, hyvää folie deuxia jos siltä tuntuu

        Jossain vaiheessa alkaa kenties kategorinen kiistäminen että minähän oon aina ollu tän teiniritsailun yläpuolella


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että oli naamio?

    • Anonyymi

      Suodattamaton raivo ja ilkeily, se vasta oliskin kokemus 😆 - ei kiitos uusintaa. 👱🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Taidat mies puhua nyt itsestäsi, eikö?


      • Anonyymi

        Suutuin koska rakastin niin paljon, ja tiesin menettäneeni kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutuin koska rakastin niin paljon, ja tiesin menettäneeni kaiken.

        Minulla on täysin sama kokemus, kun erosin exästäni. Pelkäsin niin paljon eroa, enkä halunnut erota, tiesin, että menetän hänet. Olin hänelle todelka vihainen. Elämäni hirveimpiä hetkiä , josta en ole vieläkään toipunut. Nyt hänellä on uusi ja hän on todella rakastunut uuteen kumpaniinsa 🙈


    • Anonyymi

      Sitä toivon todella paljon... Nukkua lämpimään peittoon kanssasi m>n En pääse eroon tunteistani Sinua kohtaan

    • Anonyymi

      Minulla ei ollut naamiota, olin liiankin oma itseni ja siksi sinä/hän pisti pakin silmään.

      • Anonyymi

        Siinä se riski monesti just piilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se riski monesti just piilee

        Pidät rehellisyyttä riskinä?


    • Anonyymi

      En usko, mutta uusi hepa-suodatin pitäisi hankkia

    • Anonyymi

      Joo, olis jo varmaan tarpeeksi kypsyyttä todella :D ettei jopa ylikypsää kohta!!
      Naamioista en tiedä kun olen yrittänyt olla aina rehellinen, niin itseäni kuin muita kohtaan, vaikka sitten kuinka sattuisi 🙁
      Enpä ole myöskään mitään salaillut!!

    • Anonyymi

      Kyllä neljän vuoden takainen tapahtuma on kypsyttänyt.Olisin valmis tavata hänet kasvotusten ja kertoa tapahtuneesta ja omista tunteista.

    • Anonyymi

      En koskaan lue samaa kirjaa kahdesti.

      • Anonyymi

        Jos kyseeessä ois raamattu tai Suomen laki, niin aina voi palata jos joku jää epäselväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyseeessä ois raamattu tai Suomen laki, niin aina voi palata jos joku jää epäselväksi

        Ja ihan vaan näitä miehen mielikuvitusrikkaita vastauksia itselleen kommentoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan vaan näitä miehen mielikuvitusrikkaita vastauksia itselleen kommentoin

        Ja viittaan ihan kolmanteen seikkaan! Kääk


    • Anonyymi

      Sä juokset kuitenkin häntä koipien välissä karkuun jos mä tunteeni läväytän päin naamaa ilman suodattimia.

      • Anonyymi

        En koskaan lue samaa kirjaa kahdesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan lue samaa kirjaa kahdesti

        Oletko muka ap? Miksi sitten tämmöinen aloitus?


    • Anonyymi

      Mitä sitten ehdotat?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti. Tunteet edellä, rakas!

    • Anonyymi

      En tiedä. Tarkoitatko, löytyykö vain minulta jo sitä kypsyyttä vai molemmilta?

      • Anonyymi

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.

        Ahaa, koulutuksesta kyse. Onhan hän voinut jo oppia paljonkin siitä, millaisiin hyypiöihin voi törmätä tahtomattaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.

        i know i know


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.

        Niin, ylivireyttä kyllä. En tiedä, miten ottaa uusintakierrosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ylivireyttä kyllä. En tiedä, miten ottaa uusintakierrosta.

        Yli vireys johti ylikuntoon ja burnouttiin.
        Ei ole kivaa olla rakastunut kuin pöhkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli vireys johti ylikuntoon ja burnouttiin.
        Ei ole kivaa olla rakastunut kuin pöhkö.

        :D jaa niinkö ajattelet. :) No voi se olla niinkin. Entäs itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.

        Kerrohan mies lisää tästä ylivirittyneisyydestäsi, aina hyvä kartoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D jaa niinkö ajattelet. :) No voi se olla niinkin. Entäs itse?

        MIstä tiedät että olisin rakastunut kuin pöhkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilta. Ensimmäisellä kierroksella oli selvästi ylivireyttä nähtävissä. Reagointi oli sen mukaista, joten jäähy on ollut paikallaan.

        Kuinka pitkä jäähy on menossa?


    • Anonyymi

      No miten on löytyykö sulta mies kypsyyttä ja halua?

    • Anonyymi

      Ketju paisuu kuin pullataikina, ja romantiikka kutistuu.

      • Anonyymi

        Eikö kukaan ole lähtenyt vieläkään hepa-suodatinkaupoille, tiedä vaikka seuraakin sais ja


    • Anonyymi

      ilman sivistyksen pintasilausta voisi tulla äkkiä ikävä naamiaisia

    • Anonyymi

      ♡♡ tietäisinpä sun todelliset tunteet.

    • Anonyymi

      Kiinnitti huomioni tuohon uusintakierrokseen!
      Elinikäni on liian pitkä siihen.
      Väärä sana!
      Näillä mennään, ei uusintakierroksia.
      Mulla ei oo ollut naamioita!

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️toy boy ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Aika käy vähiin.

      Ehdittäis vielä.

    • Anonyymi

      Se tää liikakasvu nii pitäs purra vekka.

    • Anonyymi

      kumuloituu

    • Anonyymi

      Kyllä, olen jo kypsä tähän tilanteeseen. En jaksa enää ikävöidä, se vie elämästä turhan paljon..pakko jatkaa eteenpäin ja unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe