Olet nainen kävelevä syväulotteinen romantiikka

Anonyymi-ap

Kuin ahmaiseva kita tuhansine hienostuneine tarpeinesi. Rakkauden teorian kävelevä tietokirja myös.

15

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet taas inspiraationi lähde. 💜Mun motto: Everything I do I do for you... 💜

• Anonyymi

Olet myös hienoviritteinen elämäntaidon opas. Kuin jonkinlainen emotionaalinen muusa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet myös hienoviritteinen elämäntaidon opas. Kuin jonkinlainen emotionaalinen muusa.

💜💜

• Anonyymi

Ja jos se olet sinä, niin tosiaan harmi ettei meidän jutusta tullut mitään.

AP:ltä tämä.

Tällainen tuli mieleen. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Harmi sinänsä, olit/olet mun elämän rakkaus. Uskon kuitenkin, että kaikki menee elämässä kuten tarkoitettu... Kaikkea hyvää mä sulle toivon.💜Elän hetkessä ja koitan löytää vastauksia, kuten sä aikoinaan mua opastit. Ehkä luen enemmän, laulan enemmän, soitan enemmän ja ylipäätään Elän enemmän (en vain observoi) .. Toivottavasti sulla on paljon rakkautta elämässä.❣️ Hyvää yötä 💜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi sinänsä, olit/olet mun elämän rakkaus. Uskon kuitenkin, että kaikki menee elämässä kuten tarkoitettu... Kaikkea hyvää mä sulle toivon.💜Elän hetkessä ja koitan löytää vastauksia, kuten sä aikoinaan mua opastit. Ehkä luen enemmän, laulan enemmän, soitan enemmän ja ylipäätään Elän enemmän (en vain observoi) .. Toivottavasti sulla on paljon rakkautta elämässä.❣️ Hyvää yötä 💜

Kuka lie.Elä omien halujesi mukaan eläkä kuuntele muita..no,tietty punnitset tarkkaan päässäsi onko se sulle hyväksi.
        ...ja mikä minä olen sulle vastaamaan, mulla luvut jäi kesken aikanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka lie.Elä omien halujesi mukaan eläkä kuuntele muita..no,tietty punnitset tarkkaan päässäsi onko se sulle hyväksi.
        ...ja mikä minä olen sulle vastaamaan, mulla luvut jäi kesken aikanaan.

Jep. Toki haaveilen joku päivä vakavemmasta suhteesta. Mutta oon aika kranttu aika vakavin syin tosin, niin elän nyt elämää, kun se on mahdollista.

• Anonyymi

Oletko APS'intti.
        - Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan.

• Anonyymi

Miksei teistä tullut mitään?

• Anonyymi

Tuntuu mahan pohjassa nuo sanasi. Ihan kuin jossain hyvässä laitteessa Linnanmäellä.
      Kerran yhdessä lounaalla ollessa (oli seurassa muitakin) ajattelin, että hän on olisi puhdas hidas nautinto minulle.
      Niin on ollut pienet rippeetkin, jopa kuvitelmat hänestä ovat lohduttaneet, kun en ole häntä nähnyt.

Hyvää yötä

• Anonyymi

Tavallaan loukkaava ja samalla hipoo jotain mielihyvän nystyröitä. Aika mielenkiintoisen yksilön olet tavannut.

• Anonyymi

Millainen tämmönen ihminen on?

• Anonyymi

Onpa hauskasti ajateltu jostain henkilöstä jatka samaa rataa. Hienoa.

• Anonyymi

nimimerkin takaa…? ok.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3212
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1291
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      176
      1218
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      835
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      817
    Aihe