Se on vahvuuteni myös heikkouteni.
Näillä mennään kysyttävää?
Osaan tuntea syvästi rakastaa
14
223
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi paljonkin kysyttävää mutta kaikella on oikea hetkensä, aikansa ja paikkansa..
- Anonyymi
näinkö ihan meinaat?
- Anonyymi
Harvinainen hyvä ominaisuus.
- Anonyymi
Less mess more love🧐
- Anonyymi
Well i am pure love too
- Anonyymi
Oliko se niin,että kun rakastuin silloin sinuun,sinä et vielä silloin. Rakastuit vasta myöhemmin,silloin kun tunteeni oli jo kuolleet,erinäisistä syistä johtuen.
Rakastuitko minuun siksi,koska rakastuin sinuun? Niinkö siinä kävi?
Rakkauden vastakohta ei ole viha,vaan tyhjyys,pelkäätkö tyhjyyttä? Mieluummin vaikka viha kuin tyhjyys,tyhjyys on kaikista pelottavinta,niinkö?- Anonyymi
Kai se oli sitten niin, miksi tunteesi kuolivat. Opitko minusta liikaa? Olen raskas ihminen, vaikka positiivisuus paistaa ulos on minullakin huonot päivät. Se on koko paketti, jos ei kaikesta pidä, niin ei saa sitä huippuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se oli sitten niin, miksi tunteesi kuolivat. Opitko minusta liikaa? Olen raskas ihminen, vaikka positiivisuus paistaa ulos on minullakin huonot päivät. Se on koko paketti, jos ei kaikesta pidä, niin ei saa sitä huippuakaan.
On olemassa asioita,joita voi ymmärtää kyllä järjellä,mutta tunteet ovat asia erikseen. Jokaisella on rajansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa asioita,joita voi ymmärtää kyllä järjellä,mutta tunteet ovat asia erikseen. Jokaisella on rajansa.
Kuinka kauan meni rakastumisesta tunteiden kuolemiseen? Minun kohdallani ei voi rakkaudesta puhua, vaikka tunnemyllerrys on melkoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan meni rakastumisesta tunteiden kuolemiseen? Minun kohdallani ei voi rakkaudesta puhua, vaikka tunnemyllerrys on melkoinen.
Siinä meni kyllä aika kauan,yllättävän kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä meni kyllä aika kauan,yllättävän kauan.
Monta kk?
- Anonyymi
Enemmän kuin kuukausia. Sori nyt poistuttava keskustelusta,aivan hirvee päänsärky.
- Anonyymi
Muistelet jäätelökesää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1333531Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752306Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592215- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691532- 1011440
- 611313
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931307- 611280
- 711151