Kylläpä on läikähdellyt

Anonyymi-ap

tarinat jollakin HP:n puolelle kun kävin lukasee. Samaa harhaista juttua sielläkin, keksityillä yksityiskohdilla, joilla ei ole mitään tekemistä tarinan kanssa.

Minä luulin, että saatiin jo rauha sovittua, mutta täälläkin näköjään oot suoltanu samaa paskaa koko ajan. Yritä hyvä nainen löytää vaikka joku uusi harrastus, äläkä pyöri palstalla päivät ja yöt pitkät! Mitään ei tapahtunut mitä sä kuvittelet!

30

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen, ettei nämä nainen teki sitä tai tätä kääk- kuriositeettiprovot oikein mies enää vedä. Miltä tämä tuntuu?

      • Anonyymi

        En tyydy capslockhuutoa vähempään sitten ätmi


    • Anonyymi

      Kiittele sinä vaan panojasi siellä, ei varmaan vaikuta yhtään oudolta. Parempi piilottaa se aikasikin. Ja tulipa mieleen, että sinä ne avaimetkin taisit ottaa, eikö niin? Entä ootkos monestikin käynyt täällä jo?

      • Anonyymi

        Kamera kuvaa jatkossa, tiedoksesi vain.


    • Anonyymi

      Ei täällä varmaan yksi ja sama näitä kaikkia kirjoittele, mikä on HP?

      • Anonyymi

        Havaintoja parisuhteesta


      • Anonyymi

        Dudesoni tai tässä tapauksessa mamanperäkamaripoju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dudesoni tai tässä tapauksessa mamanperäkamaripoju

        Jep haluaa olla involved jopa blogien kanssa, johan noita uutisiakin on lueskeltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep haluaa olla involved jopa blogien kanssa, johan noita uutisiakin on lueskeltu

        Ja bravo, ei mitenkään loukkaa ihmisoikeuksia jökittää kolmatta tuntia saatana


    • Anonyymi

      Olin minäkin vainoharhainen sinusta. Muistat varmaan. Pystyin kyllä järjen kautta niistä pääsemään, kun kaikki faktat eivät tukeneet harhojani. Yrittäisit sinäkin... ja se terapia 👍

    • Anonyymi

      Kyllä me kaikki tiedetään, että sinä mies valvot palstoilla yökaudet sekavia raapustellen ja nukut päivällä, kun normaalit ihmiset on töissä. Ei se luulemasi nainen ole sinusta edelleenkään kiinnostunut, joten get a grip siihen mielenterveyteesi.

      • Anonyymi

        Tämä. Tekis mieli livauttaa ätmiä, ja se on oikeestaan aika harvinaista.


    • Anonyymi

      Oot kyllä nyt ajanut asiat siihen pisteeseen, että ystävyydestä on aika turha puhua. Pettymystä ja vihaa tunnen vain tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Mikäli viittaat runoihin,
      niin sanoohan sen järkikin.

      Runot ovat todellakin harhaa,
      vailla mitään totuuspohjaa.

      "Runojen ilmaisu nojaa yleensä mielikuvitukseen"

      Tiedostan realiteetit hyvinkin,
      niissä piilee totuus, se
      satuttavin ja syvinkin.

      ✨🖤✨

    • Anonyymi

      Tuntuu että pää räjähtää kun lukee noita tekstejä. Niin täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Tiedänpä kirjoittaa Samille vähän juttuja sinustakin, kerta olet valinnut tämän tien, että kaikelle kansalle meidän asioita kerrotaan. Unohtamatta tietysti vääristelyä ja kissan kokoista värikynää.

      • Anonyymi

        Sami Who?


    • Anonyymi

      Mistä sä edes puhut?

      • Anonyymi

        Ätmi kehitelly kiinnostavan tarinan onko mistä tahansa huuhaasta otettava koppi ja yritettävä tehdä joku v-tun telenovela


    • Anonyymi

      Olin tänään monta tuntia pois palstalta ihan kummaa juttua on tullut tänne.

    • Anonyymi

      Ai niin, tiesitkös että kaveris etsii hupia vähäksi aikaa oman miehen luvalla? Piti ihan kuvakaappaus ottaa kun en voinut uskoa silmiäni. Silloin kun olin kotipaikkakunnallasi käymässä. Että sellaisia ihania ne seksittömät suhteet on.

      • Anonyymi

        Eikö se olis sillon ätmi ihan vaa kuva?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se olis sillon ätmi ihan vaa kuva?🤔

        Kyllä sitä ätni kuvakaappaukseksi sanotaan, on kun kännykällä tallentaa Tinder-profiilista kuvan.


    • Anonyymi

      Onnea vaan sinne homekämppääsi. Minä en auta sua enää yhtään.

    • Anonyymi

      Kyllä mulla on aikaa ja energiaa tätä ketjua nostella ylös. Välillä vähän kiusallisia paljastuksia.

      • Anonyymi

        En tiedä kuka oot ja mihin viittaat, mutta tykkään ajattelumallistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka oot ja mihin viittaat, mutta tykkään ajattelumallistasi

        No ei vaan, ätmin paljastukset on nähty, muidenki bluffit testattu että sillee


    • Anonyymi

      Ei kannata sitä viunaa sitten ottaa liikaa, ettet taas sammu tienvarteen.

      • Anonyymi

        On aika traumaattista. Tiedät kyllä kenelle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe