Syyt pintaa syvemmällä?

Anonyymi-ap

Pohdiskelen mikä saa ihmisen toimimaan ristiriitaisesti.

Eikö terveysalan ammatti- ihminen ole osannut vai halunnut ruokkia perhettään oikein? Itsensä on pitänyt normaalipainoisena, mutta molemmat lapset syötetty sairaalloisen lihavaksi ala-asteikäisestä saakka. Eikä vaan lapset, myös perheen isä ja lemmikkieläin.

Miksi ihminen tekee noin vaikka pitäisi olla tietotaito syistä ja seurauksista ja tilanteen korjaamisesta. Lapsilla on tuosta johtuvia kauheita sosiaalisia ongelmia.

9

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruoan tarjoaminen on monelle ihmiselle rakkauden ja huolenpidon osoitus. Se on monelle helpompaa kuin sanoa "rakastan sinua" tai halata.

      Kyse voi myös olla perheen piintyneistä tavoista. Minulla oli pari vanhaa sukulaista, jotka olivat äärimmäisen vieraanvaraisia , ja suorastaan pakkosyöttivät vieraitaan. Kaikkea piti maistaa, ja ottaa lisää, vaikka ei olisi jaksanut.

      • Anonyymi

        Rakkaudenosoitus joo, mutta todellisuudessa rinnastuu lapsen pahoinpitelyyn. Niin tosiaan, liikuntaa ei perheessä pahemmiten ole koskaan harrastettu. Lapsille on ihme kyllä polkupyörät, kaksi autoa löytyy.

        Lapset ovat tuossa suhteessa vanhempiensa armoilla, eivät he osaa toimia ja ajatella itsenäisesti. Eniten tilanteessa ihmetyttää tuo perheen hoikka sairaanhoitajaäiti, jolla pitäisi olla oman ammatillisen uskottavuutensakin pohjalta ote kunnossa perheenjäsentensä terveellisiin elämän edellytyksiin.

        Jos tuo tilanne ei ennen murrosikää korjaannu, tulee sen korjaamisesta entistä hankalampaa eikä siihen enää kykene itse.


      • Anonyymi

        Tiedän perheitä jotka tårakastavat hyvää ruokaa, eikä siinä ajatella mitenkään seurauksia. Kukin tekee kuten haluaa , joten vaikea mennä puuttumaan toisten asioihin. Kyllä lääkärit heille sanovat totuuksia, siis ei tartte muiden puuttua asioihin jotka eivät koske heitä


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18247316

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi, miksi???
      Miksi ihminen juo itsensä humalaan, istuu autonrattiin ja ajaa lapsen kuoliaaksi?
      Miksi ihminen ylipäätään haluaa turruttaa aistinsa alkoholilla ja pilata omansa ja läheistensä elämän?
      Pitäisikö jo pelkästä humalatilasta tehdä rikos?

      • Anonyymi

        Se joka huomaa että juovuksissa joka meinaa ajamaan lähteä ottaa pois auton avaimet , ja jos ei auta niin soittaa poliisille. Yleensä ihminen joka on juonut alkoholia kuvittelee ettei se ole niin kovasti päähän mennyt etteikö voisi ajaa. Sitten on nämä jotka ovat juoneet edellisiltana ja tuntevat olonsa hyväksi ja jos poliisi pysäyttää niin onkin promilleja .
        Muistan kerran kun olin ystäväni luona kylässä ja hän laittoi minut kauppaan hakemaan muutaman pilsneri Katsoin ihan huolellisesti että ostin oikeaa , siis nolla % . Ja kun söimme niin käytimme pilsneriä ruokajuomana . Mutta vähän päästä alkoi tukålla kumma olo ihan kun olisimme olleet juoviåuksissa , ja olo sen kun paheni. Olimme molemmat juovuksissa tavallisesta pilsneristä . Emme käsittäneet miten se voi olla mahdollista , sillä enne muutenkaan käyttäneet alkoholia .äseuraavana päivänä oli lehdessä artikkeli jossa luki että olut panimossa oli mennyt sitä kaikkein voimakkaampaa alko olutta nolla % pulloihin . Silloin saimme tietää miksi olimme juopuneet
        Ajattelin tilannetta jos olisin lähtenyt autolla ja poliisi olisi pysäyttänyt ja todennut että olen nauttinut alkoholia , niin olisin sanonut ettei voi olla totta kun en edes juo alkoholia ,ja poliisi olisi vastannut että niinhän ne kaikki sanoo etteivät ole ottaneet mitään. Minusta olisi tullut valehtelija vaikka olisin vaan puhunut totta. Että se oli merkillinen tilanne, mutta onneksi en ajanut autoa sen p” sen pilsnerin ” jälkeen oatåriin päivään


    • Anonyymi

      Usein ei niin jatella vaikka tiedetäänmikä on oikein ja mikä väärin niin saattaa olla ettei sitä omaan itseensä kohdisteta mitenkään.
      Esim lääkärinä puhutaan tupakoimisen lopettamisesta, mutta sabåviåu käydään itse imaisemassa , silloin ei ole lääkärin rooli päällä ainoastaan se tavallinen ihminen tapoineen

    • Anonyymi

      On tosi omituinen ketju.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe