En minä jaksa enää

Anonyymi-ap

Katsoa tuota Stubin käytöstä. Joka tentissä kuin pelkkä puhuva pää toistelemassa samoja fraaseja, mihinkään ei ota kantaa ja aina sama nato hulluus. En käsitä. Poika palasi takasin Italiasta ja tottakai kiikarissa se valtakunnan ns ykköspalli jälleen kerran vaikka ei ikinä enää pitänyt politiikkaan palata, kun suomi on niin paska maa. Siis tuollaisen heitonhan se heitti kun lähti aikoinaan. Niinistöä tulee ikävä

21

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa äänestää sellaista. Sitä se demokratia on, vaikka joidenkin mielestä demokratiassa on sijaa vain "oikeille" mielipiteille. Heidän kannattaisi muuttaa tuonne itänaapuriin. Sieltä varmasti löytyy paljon samanmielisiä valtionjohtoa myöten.

      • Anonyymi

        Siellä joutuu jokainen olla samaa mieltä kuin valtiojohto.....Paitsi keittiön pöydän äärellä. Mennäänpä huomenna puolilta päivin kauppalan torille tapaamaan Ben Z:a ja kumppaneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joutuu jokainen olla samaa mieltä kuin valtiojohto.....Paitsi keittiön pöydän äärellä. Mennäänpä huomenna puolilta päivin kauppalan torille tapaamaan Ben Z:a ja kumppaneita

        Oletko ollut Venäjän vallan alla? Nyt Orpo ja purra yrittävät näyttää mikä on porvari. Köyhät persut huomaavat vielä mitä he ovat?


    • Anonyymi

      Väittämäsi asia ei pidä paikkaansa. Faktan tarkastaja.

    • Anonyymi

      Molemmilla presidenttiehdokkailla on maahanmuuttaja puolisona.

      • Anonyymi

        Näissä puolisoissa se iso ero löytyykin: Sivistynyt, Englantilainen juristirouva ja .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä puolisoissa se iso ero löytyykin: Sivistynyt, Englantilainen juristirouva ja .....

        Joutaa "maanäidit" romukoppaan.


    • Anonyymi

      En voi sietää Stubbia. TOSI ärsyttävä aina kun avaa suunsa. Jos näistä pakko valita niin Pekka. Harmi että oma ehdokas ei päässyt.

      • Anonyymi

        Todellinen valta on jossain muualla kuin presidentillä.Ihmiset ovat politiikkotahoille vaalikarjaa .Suomen presidentin pitää olla "syntyperäinen suomalainen" mutta sitten sen "seurueen" ei välttämättä enää pidä ollakaan - kuten olemme huomanneet .Siis esim.puolisot ovat ulkomaalaisia.Siinä mielessä EU-aika on erikoinen . Globaalisuus huomioonottaen ainakaan Antonio (Haaviston puoliso) ei tiettävästi ole kovin syntyperäinen -edes EU-peräinen - suomalainen.Vaan Etelä-Amerikan mantereelta kotoisin.Siinä mielessä kun on näitä " Ukrainan sota 2022 - ==== kuin Suomen Talvisota 1939 " - henkilöitä/tahoja ovat jotenkin ihan toisesta maailmasta/planeetalta kuin tavallinen ,maanpäällinen suomalainen eli mukamas mahdollinen "presidenttiehdokas" nykylainsäädännön mukaan.Siis voisiko tulevaisuudessa Suomen presidenttiehdokkuuden syntyperävaatimukseksi riittää esim.pelkkä 1/4 Suomen kansalaisuus,koska on näitä vaikkapa "monikansalaisia".Kehuvat olevansa "maailmankansalaisia" - jos vain "maailma" ottaa heidät vastaan.Siinä mielessä demokratia on ilmiö jossa ei välttämättä tarvita mitään järkeä vaan ikä,että pääsee äänestämään "muka kansalaisvelvollisuutta huonoista ehdokkaista",jopa painostuksen alla ja ulkomailta käsin.Kuten edellä on mainittu niin tuo "kansalaisuus" on monimuotoinen ja joissakin tapauksissa nykyään vaikeasti hahmotettavissa oleva asia.Koska Suomessa on kaksi virallista kieltä (suomi ja ruotsi) niin mitä nämä muut erikoiset ja erilaiset kieliyhdistelmät ja kirjoitusasut merkitsisivät tai miten ne mahdollisesti taipuisivat suomalaiseen "äidinkieleen" = ä ja ö (å) ? On ollut aikoja jolloin ruotsalaisperäisiä sukunimiä on suomennettu tai suomalaistettu kuten vaikkapa Aleksis Kivi (ent.Stenvall) jne.tai sitten ko.nimet ovat vain taipuneet kansan suussa paremmin lausuttavaan ja kirjoitettavaan muotoon.Vallalla on ikäänkuin monta "maailman todellisuutta" yhtäaikaa ja Röllipeikko.


    • Anonyymi

      taso on tällä kertaa outo,mitähän putin tuumaa mies parista,ei välttämättä hyvä asia kaikki ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      Kumpikin huono vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Äänestin numero.8.

    • Anonyymi

      8 stubbi voittaa vaalit👍 sitten alkaa taas punavihervassareiden ulina😆

      • Anonyymi

        Juuri noin.


      • Anonyymi

        Taitaa porvari ulista kun ei ole rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa porvari ulista kun ei ole rahaa?

        Rahaa on👍 köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät kylelleen 👍
        Punavihervassarit on suomen tuho!


    • Anonyymi

      Huonoja kumpikin, mutta homoa en äänestä.

    • Anonyymi

      Kahdesta huonosta 8.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sille / niille on valmiiksi ostetut lentoliput "etätyöhön.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe