Katsoa tuota Stubin käytöstä. Joka tentissä kuin pelkkä puhuva pää toistelemassa samoja fraaseja, mihinkään ei ota kantaa ja aina sama nato hulluus. En käsitä. Poika palasi takasin Italiasta ja tottakai kiikarissa se valtakunnan ns ykköspalli jälleen kerran vaikka ei ikinä enää pitänyt politiikkaan palata, kun suomi on niin paska maa. Siis tuollaisen heitonhan se heitti kun lähti aikoinaan. Niinistöä tulee ikävä
En minä jaksa enää
21
631
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa äänestää sellaista. Sitä se demokratia on, vaikka joidenkin mielestä demokratiassa on sijaa vain "oikeille" mielipiteille. Heidän kannattaisi muuttaa tuonne itänaapuriin. Sieltä varmasti löytyy paljon samanmielisiä valtionjohtoa myöten.
- Anonyymi
Siellä joutuu jokainen olla samaa mieltä kuin valtiojohto.....Paitsi keittiön pöydän äärellä. Mennäänpä huomenna puolilta päivin kauppalan torille tapaamaan Ben Z:a ja kumppaneita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä joutuu jokainen olla samaa mieltä kuin valtiojohto.....Paitsi keittiön pöydän äärellä. Mennäänpä huomenna puolilta päivin kauppalan torille tapaamaan Ben Z:a ja kumppaneita
Oletko ollut Venäjän vallan alla? Nyt Orpo ja purra yrittävät näyttää mikä on porvari. Köyhät persut huomaavat vielä mitä he ovat?
- Anonyymi
Väittämäsi asia ei pidä paikkaansa. Faktan tarkastaja.
- Anonyymi
Molemmilla presidenttiehdokkailla on maahanmuuttaja puolisona.
- Anonyymi
Näissä puolisoissa se iso ero löytyykin: Sivistynyt, Englantilainen juristirouva ja .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä puolisoissa se iso ero löytyykin: Sivistynyt, Englantilainen juristirouva ja .....
Joutaa "maanäidit" romukoppaan.
- Anonyymi
En voi sietää Stubbia. TOSI ärsyttävä aina kun avaa suunsa. Jos näistä pakko valita niin Pekka. Harmi että oma ehdokas ei päässyt.
- Anonyymi
Todellinen valta on jossain muualla kuin presidentillä.Ihmiset ovat politiikkotahoille vaalikarjaa .Suomen presidentin pitää olla "syntyperäinen suomalainen" mutta sitten sen "seurueen" ei välttämättä enää pidä ollakaan - kuten olemme huomanneet .Siis esim.puolisot ovat ulkomaalaisia.Siinä mielessä EU-aika on erikoinen . Globaalisuus huomioonottaen ainakaan Antonio (Haaviston puoliso) ei tiettävästi ole kovin syntyperäinen -edes EU-peräinen - suomalainen.Vaan Etelä-Amerikan mantereelta kotoisin.Siinä mielessä kun on näitä " Ukrainan sota 2022 - ==== kuin Suomen Talvisota 1939 " - henkilöitä/tahoja ovat jotenkin ihan toisesta maailmasta/planeetalta kuin tavallinen ,maanpäällinen suomalainen eli mukamas mahdollinen "presidenttiehdokas" nykylainsäädännön mukaan.Siis voisiko tulevaisuudessa Suomen presidenttiehdokkuuden syntyperävaatimukseksi riittää esim.pelkkä 1/4 Suomen kansalaisuus,koska on näitä vaikkapa "monikansalaisia".Kehuvat olevansa "maailmankansalaisia" - jos vain "maailma" ottaa heidät vastaan.Siinä mielessä demokratia on ilmiö jossa ei välttämättä tarvita mitään järkeä vaan ikä,että pääsee äänestämään "muka kansalaisvelvollisuutta huonoista ehdokkaista",jopa painostuksen alla ja ulkomailta käsin.Kuten edellä on mainittu niin tuo "kansalaisuus" on monimuotoinen ja joissakin tapauksissa nykyään vaikeasti hahmotettavissa oleva asia.Koska Suomessa on kaksi virallista kieltä (suomi ja ruotsi) niin mitä nämä muut erikoiset ja erilaiset kieliyhdistelmät ja kirjoitusasut merkitsisivät tai miten ne mahdollisesti taipuisivat suomalaiseen "äidinkieleen" = ä ja ö (å) ? On ollut aikoja jolloin ruotsalaisperäisiä sukunimiä on suomennettu tai suomalaistettu kuten vaikkapa Aleksis Kivi (ent.Stenvall) jne.tai sitten ko.nimet ovat vain taipuneet kansan suussa paremmin lausuttavaan ja kirjoitettavaan muotoon.Vallalla on ikäänkuin monta "maailman todellisuutta" yhtäaikaa ja Röllipeikko.
- Anonyymi
taso on tällä kertaa outo,mitähän putin tuumaa mies parista,ei välttämättä hyvä asia kaikki ei ymmärrä.
- Anonyymi
Kumpikin huono vaihtoehto.
- Anonyymi
Äänestin numero.8.
- Anonyymi
8 stubbi voittaa vaalit👍 sitten alkaa taas punavihervassareiden ulina😆
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Taitaa porvari ulista kun ei ole rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa porvari ulista kun ei ole rahaa?
Rahaa on👍 köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät kylelleen 👍
Punavihervassarit on suomen tuho!
- Anonyymi
Huonoja kumpikin, mutta homoa en äänestä.
- Anonyymi
Kahdesta huonosta 8.
- Anonyymi
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/kun-stubb-halusi-poistaa-kartalta-kansallisvaltiot-kuten-suomen-ja-tehda-eusta-liittovaltio/
Stubb haluaa meistä liittovaltion - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c2aefc5-7b2b-4057-8096-0122b39f003d
Stubb ei osaa johtaa. Paskaa molemmat en äänestä.- Anonyymi
Sille / niille on valmiiksi ostetut lentoliput "etätyöhön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463