Tätä ei nyt kannata odottaa käytettäväksi ihan lähiaikoina, koska kehitykseen kuluu aikaa ja kun tuote on valmis sille pitää vielä saada terveysviranomaisten hyväksyntä. Mutta jokatapauksessa uusi Libre 4 -sensori on ilmeisesti kehitteillä. Sitä en tiedä mitä kaikkea uutta se tuo, mutta yksi mielenkiintoinen ominaisuus siinä ilmeisesti saattaa olla. Törmäsin äsken juttuun, jossa sanottiin, että Libre 4 tulee ilmeisesti mittaamaan sekä verensokeri että ketoaineita samalla sensorilla. Jos tuo toteutuu niin se on merkittävä parannus jo valmiiksi loistaviin Libre -sensoreihin. Siihen asti jatkan itse Libre 3 -sensoreita. Mutta tosiaan etenkin itseni kaltaisia tyypin 1 diabeetikkoja tuollainen uusi sensori varmasti kiinnostaisi. Tuossa olisi siis se seuraava sensoriversio, jota voisin ennenpitkää alkaa ruinaamaan Espoon diabeteskeskuksesta, kunhan tuo ensin tulee markkinoille jossain vaiheessa :-D
T. miksuh
Uusi Libre 4 -sensori on kehitteillä, mittaa myös ketoaineita
9
957
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista, Mietin vaan miten paljon ja missä tilanteissa ketoaineiden mittaamisesta on todellista hyötyä? Olen sairastanut ykköstä yli 30 vuotta enkä muista mitanneeni ketoaineita sitten pissaliuskatestien sairastumiseni alkuvuosilta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Koittaisivat nyt saada edes siitä verensokeria mittaavasta ominaisuudesta tarkemman ja keskittyisivät tekemään toimivia sensoreita, joita ei saa olla vähän väliä lähettelemässä takaisin. Libre on kyllä ollut yksi suuri vitsi ja pelottavaa, miten paljon ihmiset luottavat sen lukemiin ilman, että mittaavat sormenpäästä laisinkaan.
- Anonyymi
Minulla libre on ollut tosi tarkka ja kompannut verensokerimittarin lukemien kanssa lähes aina lukuunottamatta paria ensimmäistä tuntia uuden sensorin käynnistämisestä. Joka päivä olen ainakin kerran tarkistanut, tätähän suositellaan. Ja libren arvio hobiksesta verrattuna labrakokeeseen on pitänyt paikkaansa. Ikävää jos libre ei kaikilla näin hyvin toimi mutta minulle se kyllä on ollut pelastus.
- Anonyymi
Hölynpölyä. Itselläni sekä Libre2 että nykyään Libre 3 ovat toimineet hienosti. Toki aina välillä noita toimimattomiasensoreita on osunut kohdalle, mutta enimmäkseen ovat toimineet hienosti. Ja verensokeriarvot ovat olleet hyvin kohdillaan verrattuna sormen päästä mittaamiseen.
- Anonyymi
Diabeteskeskuksen koulutuksessa hoitajille Abottin edustajat vihjailivat samaa. Tulee nähtäväksi.
- Anonyymi
Sama juttu, hyvin ovat Libret toimineet minullakin. Librellä mitatut verensokeriarvot ovat vastanneet hyvinkin tarkasti sormenpäästä mitattuja. Myös laitteen ilmoittama pitkäaikaissokerin arvo on ollut hyvin lähellä labrassa mitattua. Viallisia antureita on minun kohdalla sattunut 1 - 2 vuodessa. Mainio laite kaiken kaikkiaan. Hienoa, että niitä on meillä saatavilla ja kehitys senkun jatkuu.
- Anonyymi
Saisivat laittaa ja oman kalibrointi mahdollisuuden, kun näyttää liian alhaisia arvoja ja hälyttää sitten turhaan.
- Anonyymi
Mä en ole mitannut ketoaineita kuin vatsataudissa ollessani, tai jos on käynyt vahinkoja ja pompannut yli 15 mmol. Eli todella harvoin.
Libren lukijalla on koko ajan voinut mitata ketot ja ketoliuskoja olen saanut hoitotarvikejakelusta ilman ruinausta. Komppaan paria edellistä, Libre 3 meni tarkkuudessa huonompaan suuntaan ja kiinnitysliima on heikompaa, joten on pakko vetää kinesioteippi päälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882